Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2003 #541 Del Skrevet 8. oktober 2003 *iler til for å støtte Care* Så den jeg og. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. oktober 2003 #542 Del Skrevet 8. oktober 2003 AHA ! *Slow motion brain* Do it - click here - NOW ! Avataren min ja..... Det du skal gjøre er å klikke på den... Det skjer ingenting bortsett far at du får tilfredsstilt din nysgjerrighet. Elers kan du gjøre hva du vil ! I dag har jeg vært og fått nytt sertifikat. Det gamle var helt lørvete. Så har jeg kjøpt en presang til det nye tantebarnet mitt som kom i går og til tvillingguttene som jeg også er tante til. De blir et år den 25 oktober. Nok et bevis på at tiden flyr fra meg, hehe. Prøvde å få minsten til å sitte på en stol slik at jeg kunne få passbilde av han til passet, men det ville han slett ikke. Så nå har jeg et bilde der han sitter på fanget og jeg prøver å strekke meg opp slik at jeg ikke vises. Resultatet er et ganske søtt bilde der halve meg vises... I morgen skal jeg til frisøren med guttene. Deretter skal jeg se om det er en mulighet til å få tatt passbilder der jeg ikke vises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 8. oktober 2003 #543 Del Skrevet 8. oktober 2003 (Hehe.......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. oktober 2003 #544 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei Hilde Tusen takk for hilsen. Jo - det går framover, heldigvis. Selv ganske små barn kan ha en ganske stor vilje.... Lykke til med passfoto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #545 Del Skrevet 8. oktober 2003 sniker meg inn hit litt jeg... hva har skjedd med avataren din? den var jo sinnsyk morsom!!!! tøff denne også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2003 #546 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei, Hilde Nå, har du hørt mye på DDE, eller? Har du fått den siste CD`en som du ønsket deg så veldig? Hvilken sang liker du best? ....dumt spørsmål, en ekte fan som deg liker vel alle like godt.... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. oktober 2003 #547 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva jeg ikke vet alså! =) Håper skap, boder, rom og alt ryddet nå? Flinke piken! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2003 #548 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hmpf.... kjip den avataren din, du..... Klikka som fy, jeg.... :oops: Alt bare bra med Hilde-damen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #549 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ble liksom endelig nå når du har satt hengelås på graviditets dagboken din...:o Men skjønner deg at det ikke er noe poeng i å ha en dagbok som ikke brukes... Tror og håper du skal få slippe å være jordmor for meg... Sist gikk jeg nå 16 dager på overtid... Håper å treffe deg snart. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. oktober 2003 #550 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vært og skaffet pass til ungene. Det gikk fint med passbilder og alt sammen. Så var det unnagjort ! Fikk brev fra det firmaet jeg søkte jobb som personalrådgiver om at de nå hadde kalt inn de aktuelle kandidater til intervju. Siden de hadde over 150 søkere tar jeg det ikke SÅ tungt, men en liten nedtur er det jo for jeg hadde fryktelig lyst på den jobben. Håper det dukker opp noe annet da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. oktober 2003 #551 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så fint at det lot seg gjøre å ta passbildene..... Takk for hilsen. Nei - Halvdelen har ingen jobb å gå tilbake til når han er ferdigbehandlet - dessverre. Så synd at du ikke kom til intervju. Du hadde sikkert klart det med glans. Men - det dukker sikkert opp noe annet du finner spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2003 #552 Del Skrevet 10. oktober 2003 God helg, Hilde. Vi snakkes! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2003 #553 Del Skrevet 10. oktober 2003 I dag har jeg vært på kino sammen med jentungen og sett Lille Frøken Norge. Så har jeg handlet til uken som kommer og kjøpt meg ny dagkrem og en ansiktsmaske. Sannelig har jeg ikke levert sparebøssene inn til telling i banken også. Nå har jeg rike barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. oktober 2003 #554 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ser jeg deg riktig for meg, med en kopp te og ansiktsmaske? Smilende, med lukkede øyne, i sofaen? Du fortjener en halvtime slik! God helg, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. oktober 2003 #555 Del Skrevet 10. oktober 2003 Rike barn er ikke å forakte. De skal jo ta vare på oss når vi blir gamle og grå (eller------?) Går det bra med helsa? Ha en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #556 Del Skrevet 10. oktober 2003 Goood helg!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. oktober 2003 #557 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tar jeg feil, eller er det flere enn meg som er glad for at det er helg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. oktober 2003 #558 Del Skrevet 10. oktober 2003 God helg, Hilde :D *Embla mett av sushi og hvitvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #559 Del Skrevet 11. oktober 2003 God Helg, Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. oktober 2003 #560 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hahaha, Timothy Dale, Care? Den er bra! =) Hva skal så Hildemoren og alle babissene gjøre i dag da? Det er jo så drittvær ute at det rett og slett ikke frister meg til å gjøre så mye utendørs... Vi har vært på sykehuset igjen. Mannen ble lagt inn og det er nå (etter mange tester) konstantert at det er hull i lungene hans. De kan ikke operere eller gjøre noe før faktisk lungen kollapser helt (Heldigvis eller Desverre ?!?!) Så her er det stille og rolig i dag. Intet stress for mannen....Han sover.... Dro inn til byn i går og kjøpte Matrix Reloaded så gårkvelden ble blandt annet brukt til å teste hi fi annlegget. hehe. MR var faktisk mye bedre å se igjen nå. Forventningene var skrudd litt ned og filmen har blitt fordøyet godt over noen måneder. Gleder oss til siste i rekken, samt siste i rekken for Lord of The Rings. Desember!! Hvor er du??????! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg