Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Når kjem pengane frå lånekassen i haust?

Meldte meg opp til fag og søkte om lån for eit par veker sidan.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Når kjem pengane frå lånekassen i haust?

Meldte meg opp til fag og søkte om lån for eit par veker sidan.

De kommer ved studiestart, du vil få et brev i posten du må undertegne og sende inn. Så må du seff ha betalt semesteravgift.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Arwen (mod)

Gjest gjest1
Skrevet
Du skal ikke se bort fra at du finner svar her.

http://www.lanekassen.no/

Har leita på lånekassen sine sider, men har ikkje funne noko.

De kommer ved studiestart, du vil få et brev i posten du må undertegne og sende inn. Så må du seff ha betalt semesteravgift.

Dei brukar å komme før studiestart, men eg veit ikkje kor lenge før. I fjor fekk eg dei i løpet av sommarferien.

Ingen som veit altså?

Gjest fluesmekker
Skrevet

Hvis du har betalt semesteravgift, er den nok på vei.

Når jeg gikk på folkehøgskole fikk jeg dette brevet noen dager etter skolestart, ikke før.

Gjest Gjest
Skrevet

hvis du har betalt semesteravgiften før skolestarten så vil du få utbetalingsbrevet uttdelt på studiestedet ved skolestarten..

Gjest Gjesta
Skrevet

Pleier å få første utbetaling i august.

Gjest Narnia
Skrevet

Kommer vel i begynnelsen av august, forutsatt at du har betalt semesteravgiften og underskrevet og sendt tilbake den derre gjeldsbrevgreia :)

Gjest gjesta
Skrevet

Betal studieavgift, skriv under papiret og send inn og da skal det ta ca en og en halv uke. Sa de i fjor.

Gjest gjest1
Skrevet
Betal studieavgift, skriv under papiret og send inn og da skal det ta ca en og en halv uke. Sa de i fjor.

Betalte semesteravgift for tre veker sidan, men har ikkje fått noko gjeldsbrev enno... Sendte nett ein mail til lånekassen og spurte no då..

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo logge deg inn på dine sider på lanekassen.no, der ser du jo status på søknaden din. Trenger ikke sende dem mail for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...