mowgli Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Ser på tidligere innlegg at New York er en dyr by å reise til. Er det like dyrt å dra til San Fransisco, Los Angeles etc. som New York? Tenker på hotellovernatting, mat og shopping
Gjest LilSweetie Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Los Angeles og San Francisco er omtrent på samme prisnivå som New York. Største forskjellen er vel at i New York "må" man bo sentralt, og det trekker hotellprisene veldig opp. I LA kan man få billigere hoteller, og da er det nesten nødvendig å leie bil uansett, så da spiller det ikke så stor rolle hvor man bor. Men på mat, shopping o.l er det uansett billigere enn i Norge!
ringblomst Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Vi fant rimeligere hotell i San Francisco og LA enn i NY. For et greit mellomklassehotell som ligger sentralt betalte vi 700/natt i San Francisco (Powell St), 800-900/natt i LA (Hollywood) og i New York (TriBeCa) må vi ut med 1400/natt. Det i New York ligger også mindre sentralt enn de vi bodde på i de to andre byene. Skal si jeg ble sjokkert da jeg så prisene...men gleder meg fælt til NY-turen til høsten likevel. Matmessig vil jeg tro det ligger mer jevnt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå