Gå til innhold

Svømmebaseng i plast


Arwen

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt sånne store svømmebaseng i plast?

*ønske seg*

Ser ut som enorme plaskebassenger og er ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett dem i enkelte leketøyskataloger (sambo peker og sier "sånn er det nesten plass til i hagen vår" (vi har kjøpt rekkehus med en liiiiiiiten gressflekk som vi skalrt flytter inn i, og han liker visst å peke på alle badebasseng (og trampoliner) som der nesten er plass til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte svømmebaseng i våres på Coop Obs.

Da var det medlemstilbud på basseng som er 3 m i diameter, og 78 cm høyt.

Dette koster 900 kr, men for medlemmene kom det på 450 kr. Synes jeg gjorde et godt kjøp der :)

Har sett at de selger de bassengene ennå.

Siden dette bassenget ikke blir tømt og flyttet på like ofte som mindre basseng, ville det ødelagt plenen, samtidig som vi ikke har det flatt nok i hagen.

Vi satte derfor bassenget på verandaen som er såpass stor at det ble plass til både basseng og hagemøbler.

Men siden bassenget ikke tømmes så ofte så lurer jeg på om noen vet om noe algemiddel vi kan bruke i det, å hvor man får kjøpt det. Bassenget har pumpe, men den klarer ikke å ta unna alt siden vi ikke lar pumpen gå hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

får kjøpt noe alge midel på lekebutikken og på europris. Også er det lurt å bruke pumpe for å få sirkulert luften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke kjøp de med en slags ring som flyter opp etterhvert som det fylles med vann.. de har en tendes til å falle sammen og x-antall liter vann blir borte

kjø heller de med et slags stativ der duken er tredd på

de holder bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skjønner hva du mener så har naboen et med sånn ring, de er kjempefornlyd og har hatt det i tre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingo
Jeg kjøpte svømmebaseng i våres på Coop Obs.

Da var det medlemstilbud på basseng som er 3 m i diameter, og 78 cm høyt.

Dette koster 900 kr, men for medlemmene kom det på 450 kr. Synes jeg gjorde et godt kjøp der :)

Har sett at de selger de bassengene ennå.

Siden dette bassenget ikke blir tømt og flyttet på like ofte som mindre basseng, ville det ødelagt plenen, samtidig som vi ikke har det flatt nok i hagen.

Vi satte derfor bassenget på verandaen som er såpass stor at det ble plass til både basseng og hagemøbler.

Men siden bassenget ikke tømmes så ofte så lurer jeg på om noen vet om noe algemiddel vi kan bruke i det, å hvor man får kjøpt det. Bassenget har pumpe, men den klarer ikke å ta unna alt siden vi ikke lar pumpen gå hele tiden.

Fargerike-butikkene kan iallefall skaffe sånt, om de ikke har på lager=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke kjøp de med en slags ring som flyter opp etterhvert som det fylles med vann.. de har en tendes til å falle sammen og x-antall liter vann blir borte

kjø heller de med et slags stativ der duken er tredd på

de holder bedre

Vi har rundt basseng med en ring øverst som blåses opp.

Foreløbig ser det ut til å holde på vannet og fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...