Gå til innhold

Farge på undertøy

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har funnet et undertøysett som er kjempelekkert, men dette fås kun i svart og hvitt. Problemet er at kjolen min er i ivory-farge. Hva gjør dere andre med undertøy når kjolen ikke er hvit??

Blir litt frustrert av dette :cry:

Kaia, ikke innlogget

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke så vanlig å få tak i undertøy som er helt likt i fargen som kjolen. Men undertøyet skal da (antageligvis ikke) vises utenpå kjolen, og da spiller det jo ingen rolle. Hvitt blir helt sikkert bra!!

Skrevet

Min kjole er heller ikke hvit, men jeg skal ha hvitt undertøy. Vanskelig å finne undertøy som matcher kjolen helt tror jeg. :P

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg en offwhite kjole, men har aldri tenkt på noe annet enn hvitt undertøy. Undertøyet skal jo ikke vise, så hva er problemet?

Skrevet

De ska ju inte synas som de flesta säger... det är endast om du har nåt tunnt chiffong liknande tyg på klänningen/kjolen som den kan synas, annars syns inte det vita genom et tjockt sidentyg.

Annars är det vanligare att titta på urringning fram eller bak (bar rygg) för att få en Bh som inte sticker fram eller axelband som inte syns (alternativt en BH utan axelband.

Skrevet

Heissann :D

Jeg skal også ha ivory kjole og hvitt undertøy. Korsett, truse og strømper skal være hvit hos meg. Det viktigste er at du ikke har undertøy som "bulder" under kjolen :wink:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

tenk.....bare litt over 5mnd igjen til vår store dag.....elsker deg Knut..... :hjerte:

Skrevet

Undertøyet mitt er hvitt og korsettlivet er svakt sølvfarget, så jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt over det jeg heller. Hadde med kjolelivet i undertøysforretningen og så lenge undertøyet ikke syns under kjolen er det vel greit?

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde mokka-farget kjole, ingen BH og Blå truse. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...