Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1941 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Mrs N: jeg fant hjemmesiden til landsforeningen uventet krybbedød - og der stod det at de "ikke har gått ut med anbefalinger som retter seg mot en spesiell type madrasser; de har ikke grunnlag for å hevde at fjærmadrasser er bedre enn skumgummi eller omvendt. Det viktigste er at madrassen er ren og fast" Så da forholder jeg meg til det - takk for tipset Pi@: jeg googlet og fant Eeyore: ja, alle har alltid rett jeg er alltid mottakelig for tips og råd jeg altså, men det har noe med hvilken tone folk bruker. man må gjerne si hva man foretrekker selv... boller i ovenen blir vanskelig uten menn, ja Liljen: vi har også arvet en hel del klær - og det kommer nok mer. så jeg har igrunn ikke kjøpt så mye klær foreløpig. bare litt, da. det er jo så mye søtt :rødme: ------------------------------------------------------------------------------------- i går vasket jeg stuevinduene og hang opp nye sommergardiner - det ble sååå fint nå er det sommer i heimen -og mannen fikk faktisk gjort en del på barnerommet også! håper det blir klart sånn at han kan male til helgen Endret 9. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 #1942 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg hang også opp sommergardiner i går . Ikke at vi har sommer her oppe, men..... jeg kan jo late som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1943 Del Skrevet 9. mai 2007 vi kan absolutt late som, ja hvis det er noen trøst så er det ikke veldig sommer i oslo om dagen heller, Pi@. det er kald vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. mai 2007 #1944 Del Skrevet 9. mai 2007 Brrrr... ja, jaggu har det blitt kjørligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #1945 Del Skrevet 9. mai 2007 Nyter fortsatt at jeg kan puste normalt og slippe den j***a nysinga jeg da. Neida, savner de varme dagene vi hadde, men de kommer jo tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1946 Del Skrevet 9. mai 2007 Brrrr... ja, jaggu har det blitt kjørligere. ← det har det så absolutt, ja Nyter fortsatt at jeg kan puste normalt og slippe den j***a nysinga jeg da. Neida, savner de varme dagene vi hadde, men de kommer jo tilbake. ← kan forstå at dere allergikere trives bedre akkurat nå, ja jeg har bestilt en fin sommer - men ikke altfor varm. satser på at værgudene hører på meg til dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1947 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg har forresten bestilt meg time til modningsakupunktur i dag! her skal alt prøves - har ikke spesielt lyst å gå over termin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #1948 Del Skrevet 9. mai 2007 Det har jeg tenkt på også, men er litt redd for å føde før termin. Var jo den der eksamen da. Er kanskje uansett for sent å begynne for meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1949 Del Skrevet 9. mai 2007 kjekt å bli ferdig med eksamen først, ja! jeg vet ikke når det er "for sent" å begynne - man kan ihvertfall starte i uke 35... du kan jo undersøke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #1950 Del Skrevet 9. mai 2007 Nå må dere ikke drive å ønske varmt vær. I hvert fall ikke før vi har fått ut disse magebeboerne for jeg orker rett og slett ikke å være varm OG gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #1951 Del Skrevet 9. mai 2007 Angående krybbedød så har jeg også lest dette om faste madrasser. Vi har en helt vanlig skumgummimadrass (er vel 4-5 cm tykk). Det står forresten noe om krybbedød i VG i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. mai 2007 #1952 Del Skrevet 9. mai 2007 Skal du begynne med akupunktur fra uke 35 eller PetraP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1953 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Mrs N: jeg har bedt om fint vær i oslo, så været i england tar jeg intet ansvar for uansett har jeg bare bedt om sol og pent - og ikke for varmt smile: ja, jeg skal dit den 18.mai. og jeg er 35 uker 17 el. 19 mai - alt etter som om man tar med de to ekstra dagene eller ikke. min jordmor gjør ikke det, så da har jeg droppet det jeg også - og bytter på lørdag ------------------------------------------------------------------------- nå har jeg vært på babymagasinet på grønland (tuuusen takk for tips, Frida Frosk ) og kjøpt kaiser lammeskinn og kaiser lammeskinnspose! så nå har jeg både lammeskinnspose og dunpose - kjekt å ha Endret 9. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. mai 2007 #1954 Del Skrevet 9. mai 2007 Så spennende med akupunktur. Du må si ifra om du føler det hjelper da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mai 2007 #1955 Del Skrevet 9. mai 2007 Deilig med sommerstemning inni huset i allefalld da Jeg har ikke fått meg gardinstenger engang jeg Været er ikke mye å skyte av nei.....brrr...i dag har det jo vært litt sol da, men fortsatt alt for kaldt Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1956 Del Skrevet 9. mai 2007 Så spennende med akupunktur. Du må si ifra om du føler det hjelper da ← jeg skal holde dere oppdatert på akupunkturfronten har aldri prøvd det før, men jeg har trua Deilig med sommerstemning inni huset i allefalld da Jeg har ikke fått meg gardinstenger engang jeg Været er ikke mye å skyte av nei.....brrr...i dag har det jo vært litt sol da, men fortsatt alt for kaldt Ha en fortsatt fin kveld ← sommerstemning innendørs er bedre enn ingenting, ja og du har så fint bad, så du trenger ikke gardinstenger det hjelper at det er litt sol, ja -men jeg kunne godt tenke meg at det ble litt varmere! men det blir vel bedre snart. ha en fin kveld du også ---------------------------------------------------------------------- i dag var det yoga igjen. så nå skal resten av kvelden tilbringes i sofaen med mine hovne legger høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #1957 Del Skrevet 9. mai 2007 Kos deg i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1958 Del Skrevet 9. mai 2007 takk, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. mai 2007 #1959 Del Skrevet 9. mai 2007 *klemme på prøvedokka mi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #1960 Del Skrevet 10. mai 2007 til favorittkyllingen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå