Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Mrs N: jeg fant hjemmesiden til landsforeningen uventet krybbedød - og der stod det at de "ikke har gått ut med anbefalinger som retter seg mot en spesiell type madrasser; de har ikke grunnlag for å hevde at fjærmadrasser er bedre enn skumgummi eller omvendt. Det viktigste er at madrassen er ren og fast" Så da forholder jeg meg til det - takk for tipset :)

Pi@: jeg googlet og fant :)

Eeyore: ja, alle har alltid rett :ler: jeg er alltid mottakelig for tips og råd jeg altså, men det har noe med hvilken tone folk bruker. man må gjerne si hva man foretrekker selv... boller i ovenen blir vanskelig uten menn, ja :ler:

:klem:

Liljen: vi har også arvet en hel del klær - og det kommer nok mer. så jeg har igrunn ikke kjøpt så mye klær foreløpig. bare litt, da. det er jo så mye søtt :rødme: :klem:

-------------------------------------------------------------------------------------

i går vasket jeg stuevinduene og hang opp nye sommergardiner - det ble sååå fint :) nå er det sommer i heimen :) -og mannen fikk faktisk gjort en del på barnerommet også! :tommelsmil: håper det blir klart sånn at han kan male til helgen :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hang også opp sommergardiner i går :hoppe:. Ikke at vi har sommer her oppe, men..... :sjenert: jeg kan jo late som :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan absolutt late som, ja :sjarmor:

hvis det er noen trøst så er det ikke veldig sommer i oslo om dagen heller, Pi@. det er kald vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter fortsatt at jeg kan puste normalt og slippe den j***a nysinga jeg da. :ler:

Neida, savner de varme dagene vi hadde, men de kommer jo tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrr... ja, jaggu har det blitt kjørligere.

det har det så absolutt, ja :fryser:

:ler:

Nyter fortsatt at jeg kan puste normalt og slippe den j***a nysinga jeg da.  :ler:

Neida, savner de varme dagene vi hadde, men de kommer jo tilbake.  :)

kan forstå at dere allergikere trives bedre akkurat nå, ja :)

jeg har bestilt en fin sommer - men ikke altfor varm. satser på at værgudene hører på meg :ler:

:klem: til dere begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har forresten bestilt meg time til modningsakupunktur i dag! her skal alt prøves - har ikke spesielt lyst å gå over termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt på også, men er litt redd for å føde før termin. Var jo den der eksamen da. :ler:

Er kanskje uansett for sent å begynne for meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: kjekt å bli ferdig med eksamen først, ja!

jeg vet ikke når det er "for sent" å begynne - man kan ihvertfall starte i uke 35...

du kan jo undersøke...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke drive å ønske varmt vær. I hvert fall ikke før vi har fått ut disse magebeboerne for jeg orker rett og slett ikke å være varm OG gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående krybbedød så har jeg også lest dette om faste madrasser. Vi har en helt vanlig skumgummimadrass (er vel 4-5 cm tykk).

Det står forresten noe om krybbedød i VG i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: jeg har bedt om fint vær i oslo, så været i england tar jeg intet ansvar for :ler: uansett har jeg bare bedt om sol og pent - og ikke for varmt :)

smile: ja, jeg skal dit den 18.mai. og jeg er 35 uker 17 el. 19 mai - alt etter som om man tar med de to ekstra dagene eller ikke. min jordmor gjør ikke det, så da har jeg droppet det jeg også - og bytter på lørdag :)

-------------------------------------------------------------------------

nå har jeg vært på babymagasinet på grønland (tuuusen takk for tips, Frida Frosk :kyss:) og kjøpt kaiser lammeskinn og kaiser lammeskinnspose! så nå har jeg både lammeskinnspose og dunpose - kjekt å ha :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med sommerstemning inni huset i allefalld da :) Jeg har ikke fått meg gardinstenger engang jeg :ler:

Været er ikke mye å skyte av nei.....brrr...i dag har det jo vært litt sol da, men fortsatt alt for kaldt ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med akupunktur. Du må si ifra om du føler det hjelper da ;)

jeg skal holde dere oppdatert på akupunkturfronten :) har aldri prøvd det før, men jeg har trua :ler:

Deilig med sommerstemning inni huset i allefalld da :)  Jeg har ikke fått meg gardinstenger engang jeg :ler: 

Været er ikke mye å skyte av nei.....brrr...i dag har det jo vært litt sol da, men fortsatt alt for kaldt ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

sommerstemning innendørs er bedre enn ingenting, ja :ler:

og du har så fint bad, så du trenger ikke gardinstenger :ler:

det hjelper at det er litt sol, ja -men jeg kunne godt tenke meg at det ble litt varmere! men det blir vel bedre snart. ha en fin kveld du også :klem:

----------------------------------------------------------------------

i dag var det yoga igjen. så nå skal resten av kvelden tilbringes i sofaen med mine hovne legger høyt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...