Petra Prøvedokke Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1921 Del Skrevet 7. mai 2007 takk, Pi@ det hjelper masse å få litt sympati! jeg blir nemlig snart gal. alle har en mening, men ingen mener det samme. hvem skal man tro på? -og det er vanskelig å bruke min egen fornuft når det er saker og ting jeg ikke har peiling, på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 #1922 Del Skrevet 7. mai 2007 -og det er vanskelig å bruke min egen fornuft når det er saker og ting jeg ikke har peiling, på. ← Jeg tror det er akkurat det vi må gjøre. Vi er ikke hjernedøde! Tror det er viktig å sile informasjon, sjølom det ikke er lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1923 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg siler så godt jeg kan. det blir jo tilslutt sånn at man må velge hva man vil vektlegge. -og resten kan folk mene hva de vil om skal se de små klarer seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. mai 2007 #1924 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg prøver å få sola tilbake Jeg har mer enn nok med å forholde meg til fastlegen, bydelsjordmora og Ullevål sykehus, så har faktisk sendt ut sms til noen velmenede mennesker om at jeg ikke ønsker å diskutere tingens tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #1925 Del Skrevet 7. mai 2007 Sola har vært her i dag. Men nå er den jammen forsvunnet igjen. Egentlig synes jeg det er litt deilig, for da slipper jeg allergien. Innkjøp av alt mulig er vanskelig, men tror vår egen fornuft er like så god som noen annens jeg da. Også er jo butikkene oppe etter fødselen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 #1926 Del Skrevet 7. mai 2007 Huff ja det er vanskelig å velge det rette Men heldigvis er det fullstendig lov å endre mening etterpå. Jeg tror faktisk det finnes en uskreven regel om at gravide har lov til å endre mening 10 ganger for hver ting de skal bestemme Prøv å følg magefølelsen din du. Blir det ikke rett så er det jo ikke verdens undergang heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. mai 2007 #1927 Del Skrevet 7. mai 2007 Får helt vondt i magan av alt utstyrspratet kjenner jeg håper du har hatt ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mai 2007 #1928 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg skal i alle fall ikke blande meg for jeg har ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. mai 2007 #1929 Del Skrevet 7. mai 2007 På høy tide at jeg kommer en tur innom her!! :-D Utstyr er kjempevanskelig! Som om jeg skulle sagt det selv: jeg blir nemlig snart gal. alle har en mening, men ingen mener det samme. hvem skal man tro på? -og det er vanskelig å bruke min egen fornuft når det er saker og ting jeg ikke har peiling, på. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. mai 2007 #1930 Del Skrevet 7. mai 2007 Innom og oppdaterer meg. Men utstyr e rikke helt min greie, så jeg tusler slukøret ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. mai 2007 #1931 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg tror faktisk det finnes en uskreven regel om at gravide har lov til å endre mening 10 ganger for hver ting de skal bestemme ← Den skal henges opp på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1932 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) lubelillenx2: god morgen til deg godt du har vett til å si fra når folk blir for engasjerte - tror jeg snart må be folk holde meningene sine for seg selv - så sant de ikke har noe konstruktivt å komme med Frida Frosk: jepp, har ikke hørt noe om at alle butikker stenger i juni/juli Mrs N: jeg klarer stort sett å gi litt f*** i hva folk måtte mene, men når det kommer til madrasser og sånt så blir jeg litt engstelig med tanke på krybbedød og sånn... -og da blir det vanskelig! utover det er jeg tilhenger av å kunne endre mening, ja angelou: overlever jeg - overlever alle helgen har vært stille og rolig og veldig avslappende Eeyore: nei, da er vi to Endret 8. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1933 Del Skrevet 8. mai 2007 Kakao: veldig hyggelig at du stikker innom :-D Kylling: nei, det er ikke helt min greie heller. men en bivirkning med det å ha bolle i ovnen jeg har nok ikke verdens største redebyggergen, gitt ---------------------------------------------------------------------- det er bare å håpe at lille sprett holder seg inne i magen min en goood stund til, for jeg tror jeg må være gift med verdens treigeste mann. det barnerommet kommer aldri til å bli ferdig jeg får jo ikke utvikliet redebyggingsgenet mitt hvis jeg ikke har et rom som alt kan puttes inn på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. mai 2007 #1934 Del Skrevet 8. mai 2007 Kjenner til det med treeege menn. Men de er jo gode å ha også da. Innimellom hvertfall. Ha en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 #1935 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke peiling jeg heller, men det er derfor KG er så genial - her finnes det jo så mange utstyrslister, så det er jo bare å stjele! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1936 Del Skrevet 8. mai 2007 Kjenner til det med treeege menn. Men de er jo gode å ha også da. Innimellom hvertfall. Ha en fin tirsdag. ← de er så absolutt gode å ha innimellom, ja! Jeg har ikke peiling jeg heller, men det er derfor KG er så genial - her finnes det jo så mange utstyrslister, så det er jo bare å stjele! Ha en fin dag ← her er det utstyrslister i fleng, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mai 2007 #1937 Del Skrevet 8. mai 2007 Krybbedød er skummelt ja, men det er også ekstremt sjeldent! Finnes det ikke en eller annen norsk organisasjon for krybbedød som du kan kontakte hvis du bekymrer deg om madrass/dyne og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 #1938 Del Skrevet 8. mai 2007 Krybbedød er skummelt ja, men det er også ekstremt sjeldent! Finnes det ikke en eller annen norsk organisasjon for krybbedød som du kan kontakte hvis du bekymrer deg om madrass/dyne og slikt? ← Det var på den siden jeg leste om madrass. Står en del annen nyttig informasjon der også om hvordan forhindre krybbedød. Husker selvfølgelig ikke hva sida het akkurat nå, men det er bare å google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #1939 Del Skrevet 8. mai 2007 [ godt du har vett til å si fra når folk blir for engasjerte - tror jeg snart må be folk holde meningene sine for seg selv - så sant de ikke har noe konstruktivt å komme med ← Er ikke ofte det litt av problemet, at alle mener de DE sier er riktigst og viktigst... Kjenner til det med treeege menn. Men de er jo gode å ha også da. Innimellom hvertfall. ← Og uten de hadde det ikke blitt noen bolle i ovnen ;-) Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mai 2007 #1940 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei hei Her er det full planlegging og innkjøp av klær og div. Koseli De fleste venninnene mine og søskenene har fått barn og sier de har kassevis med klær til oss når det blir aktuellt. Vil jo kjøpe noe selv og da. . Håper du får en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå