Mrs N Skrevet 26. april 2007 #1841 Del Skrevet 26. april 2007 Så søtt! Gratulerer med ei jente da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. april 2007 #1842 Del Skrevet 26. april 2007 Så koselig med en liten jente da Jeg sier også han om magen, og har lenge hatt guttefølelse, så det blir spennende å se om det holder stikk eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. april 2007 #1843 Del Skrevet 26. april 2007 Så gøy at dere fikk vite kjønn. Blir kos med ei lita jente. Og bra at alt var fint med frøkna, ikke minst. Magen min er også "han", også tror jeg jo at det blir gutt, men ønsker meg begge deler, så spiller ingen rolle hva det er. Har faktisk blitt litt mer innstilt på at det kan være jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. april 2007 #1844 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg sier også han om magen, men tror det blir ei jente Og nå har jeg jo ikke fått mage enda da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1845 Del Skrevet 26. april 2007 lubelillen: takk er ikke så glad i rosa jeg heller - så lille sprett vil nok ikke bli en typisk rosa baby vi har allerede fortalt en hel del folk at det er jente. alle var like nysjerrige som meg, så etter ultralyden i går var jeg nesten forpliktet til å ta en ringerunde Mrs N: takk Impala: koselig med jente, ja! har sagt *han* om magen hele tiden, i og med at jeg var så sikker på at det var en gutt. ganske uvant å ikke skulle si det nå Frida Frosk: kjempemoro og kjemperart at vi nå vet at det ei lita jente som driver og sparker meg angelou: magen er nok rett rundt hjørnet nå... ------------------------------------------------------------------------- gårsdagen som startet så bra endte ikke så bra jeg må være sliten, for jeg begynte å gråte skikkelig etter yogatimen. uten at det egentlig var noe særlig å være lei seg for. kjenner at jeg er tappet for energi - i går skulle jeg plutselig drive med opplæring på to personer på jobb, og det går ikke nå... så i dag hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle ta en prat med sjefen, og innen jeg rekker det så skjer ting og tang som gjør at jeg kapitulerer på kontoret til en kollege og bare gråter og er helt utslitt jeg som ikke skulle møte veggen men nå har jeg ringt legen og fått time etterpå, så da får vi se hva han sier. -og så har jeg pratet med sjefen, som lovte å ta mer ansvar med en gang. så får vi se hva som skjer. jeg orker ikke flere dager som i går og i dag ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. april 2007 #1846 Del Skrevet 26. april 2007 Huff da, vennen. Kanskje du skulle ha trappet ned litt på jobbingen? Må ikke slite deg ut, før den lille tulla skal komme. Kjønn er nok det store samtaleemnet når det gjelder graviditet tror jeg. "Alle" tror at jeg får gutt, basert på magefølelse, hjerterytmen (som har variert fra 128-160, så det tror jeg bare er tull) og magen min som er knallrund som en fotball og visstnok typisk guttemage. Men kjenner flere som har hatt "guttemager", men så kommer dte jente likevel. Så stoler ikke akkurat på alle andres synsninger vedrørende kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. april 2007 #1847 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg stoler heller ikke på andres meninger om kjønn altså! Mange rare myter... Jeg tror du må ta det med ro jeg Petra P!! Men det høres jo kjent ut å begynne å gråte for ukjent grunn. Tror ikke det er så uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. april 2007 #1848 Del Skrevet 26. april 2007 jeg orker ikke flere dager som i går og i dag ihvertfall... ← høres unektelig litt kjent ut.... håper du har en grei sjef! er desverre uten pc i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1849 Del Skrevet 26. april 2007 Huff da, vennen. Kanskje du skulle ha trappet ned litt på jobbingen? Må ikke slite deg ut, før den lille tulla skal komme. Kjønn er nok det store samtaleemnet når det gjelder graviditet tror jeg. "Alle" tror at jeg får gutt, basert på magefølelse, hjerterytmen (som har variert fra 128-160, så det tror jeg bare er tull) og magen min som er knallrund som en fotball og visstnok typisk guttemage. Men kjenner flere som har hatt "guttemager", men så kommer dte jente likevel. Så stoler ikke akkurat på alle andres synsninger vedrørende kjønn. ← burde nok det, gitt. tulla fortjener jo en uthvilt mamma når hun kommer :rødme: det er alltid kjønn folk er interessert i. og når man ikke vet kommer det alltid bøtter og spann med teorier om hva det kan være Jeg stoler heller ikke på andres meninger om kjønn altså! Mange rare myter... Jeg tror du må ta det med ro jeg Petra P!! Men det høres jo kjent ut å begynne å gråte for ukjent grunn. Tror ikke det er så uvanlig. ← mange rare myter, ja. på meg var det noe som tydet på gutt, og noe som tydet på jente... men jeg har vel en ganske rund mage og snuppa har hatt puls på over 140 hver gang. så der stemte de skal ta det litt mer med ro nå høres unektelig litt kjent ut.... håper du har en grei sjef! er desverre uten pc i morgen ← søta! sjefen min har vært litt opp og ned, men i dag var han helt topp ------------------------------------------------------------------------ har vært og litt hos legen også. han var ihvertfall ikke i tvil om at burde få en sykemelding. så vi ble enige om 50% i drøye to uker, og så skal vi se det an på nytt da. sjefen min tok ansvar etter min prat med ham, så jeg slapp unna all opplæring i dag, og han lovte å ta mer ansvar i den saken heretter. og så fikk jeg beskjed om å ta vare på meg selv og ikke bekymre meg (har vel en tendens til å bli vel mye ansvarsfull - snill pike syndromet er ikke helt sunt alltid) var godt å komme seg hjem etter legebesøket - jeg krøp under dyna og sov i nærmere 3 timer. tydelig at jeg var litt sliten, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. april 2007 #1850 Del Skrevet 26. april 2007 Huff. Må ikke slite deg ut nå da! Angående gjetting av kjønn så har jo vi fått vite at vi skal ha en gutt. Her har hjerterytmen hans ligget på rundt 140 - 150 ved hver kontroll (merket som 144 fire ganger tror jeg), jeg har ikke lagt på meg noen andre steder på kroppen enn på magen (JM kommenterte dette ved forrige kontroll, at magen min visstnok "bare består av baby" ), har veldig "lav" og litt fotball-lignende mage ja. Ellers kan jeg jo nevne at jeg alltid hadde følelsen av at det var en gutt, men det kan jo fremdeles være en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. april 2007 #1851 Del Skrevet 27. april 2007 Veldig godt å ha en forståelsesfull sjef som legger til rette når du trenger det. Det er jo jobben hans, men slettes ingen selvfølge likevel Håper du får slappet av og ladet batteriene nå framover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. april 2007 #1852 Del Skrevet 27. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. april 2007 Forfatter #1853 Del Skrevet 27. april 2007 Mrs N: nei, nå slapper jeg av så godt jeg kan angelou: sjefen min scorer ikke alltid veldig høyt på forståelsesfullskalaen, men akkurat nå må jeg si han var flink -og nå skal jeg være flink til å ta det med ro Pi@: ------------------------------------------------------------------------ bare en kjapp tur innom, synes ikke jeg kan henge så altfor mye på KG når jeg bare er på jobb 50%. får heller ta det igjen etter jobb - kommer jo til å ha korte dager fremover! det skal bli litt deilig å få mulighet til å tenke litt på seg selv også - ikke bare ha fokus på jobb.... og så må jeg jo litt for at det er fredag, og jeg er 32 uker i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. april 2007 #1854 Del Skrevet 27. april 2007 32 uker! Synes ukene bare går fortere og fortere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #1855 Del Skrevet 27. april 2007 Så bra at du har fått litt sykemelding. Det er iallefall ingen som takker deg for at du sliter deg ut. Ønsker deg en god helg med 32 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. april 2007 #1856 Del Skrevet 27. april 2007 Næææmen så koseli med en litten tulle i magen Gratulerer kjempemye Godt å høre du har fått deg litt sykemelding, du må ta vare på deg selv!! kjempeviktig Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. april 2007 #1857 Del Skrevet 27. april 2007 32 uker! Du får kose deg ordentlig i helga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 Forfatter #1858 Del Skrevet 28. april 2007 32 uker i dag!! Frida Frosk, smile, Liljen og Mrs N: jeg lover å passe på meg selv, og har ingen ambisjoner om å gå tilbake til 100% jobbing før om et drøyt års tid det er lenge til, det! jobbet halv dag i går, det var var ganske behagelig. dro hjem i det nydelige været og satt meg på balkongen og leste bok med bena høyt i dag blir det bytur med en venninne, nå venter jeg bare på at solen skal titte ordentlig frem! ha en strålende helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. april 2007 #1859 Del Skrevet 28. april 2007 Så gøy med ei lita jente! Hørtes jo helt fantastisk ut å være på UL og se ei lita tulle med tåa i munnen! :rødme: Ha en fin lørdag, Petra! Fargen heter Inspirasjon. Den er ganske lys, med litt grønnskjær i (tror jeg). ← Denne fargen har vi i stua og i ganga. Det er grønnskjær i den, og noen ganger gulskjær i den. Kommer an på hvilket lys man ser den i! Er iallfall veldig fornøyd med fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 Forfatter #1860 Del Skrevet 28. april 2007 det var stor stas, ja :rødme: ha en fin lørdag du også, kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå