Petra Prøvedokke Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1781 Del Skrevet 18. april 2007 Har vært innom og snust litt... Gratulerer med 30 uker Ha en fin kveld ← koselig at du stikker innom og snuser jeg må jo for 30 uker jeg og da Bare 10 små uker igjen nå gitt. Tiden går kjempefort. Ha en strålende dag, og ikke slit deg ut. stor ← takk det samme, vennen Synes tiden går alt for fort jeg Ha en fin dag da! ← jeg synes det går fort og sakte på samme tid, jeg. ha en fin da du også ----------------------------------------------------------------------- i dag er det bare 1 uke igjen til vi skal på ultralyd igjen! håper virkelig vi kan se om det er en liten eller som driver og turner inni magen min! merker at lille sprett har blitt stor nå, det er liksom en helt annen form for bevegelse inni magen - blir nesten litt uvel når h*n slår kolbøtter i dag er det yoga igjen. denne uken har gått så fort, så jeg glemte nesten å ta med meg yoga-tøy på jobb. skal bli deilig å bevege litt på kroppen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. april 2007 #1782 Del Skrevet 18. april 2007 Koselig med UL så sent da! Håper dere får se hva slags kjønn det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. april 2007 #1783 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor skal du ha en UL til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. april 2007 #1784 Del Skrevet 18. april 2007 Er det vanlig med to UL i et normalt svangerskap? Blir vel gøy å ta en titt inn i magen igjen, tenker jeg, sånn bortsett fra at det er vanskeligere å se når det er så sent. Får ikke sett hele på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. april 2007 #1785 Del Skrevet 18. april 2007 Tipper det er for å sjekke morkaka fordi den lå i veien for fødselskanalen sist UL blir jo kjempespennende da!!! Men du må vel være forberedt på å ikke kunne se så innmari mye! for 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1786 Del Skrevet 19. april 2007 Mrs N: det håper jeg også er så veldig nysgjerrig Eeyore: det er for å sjekke plassering av morkaka. den lå ikke helt der den skulle da vi var på ordinær UL i januar. men den lå ikke i veien for noe, så det er ikke noe farlig - det bare for sikkerhetsskyld. Vannmelon: det er ikke vanlig med flere enn en så sant alt er i orden. men så var det denne morkaka, da. jordmor advarte oss om at vi ikke kom til å se noe særlig nå, i og med at h*n har blitt så stor, men det skal uansett bli gøy å se hvordan det står til med lille sprett smile: det var morkaka, ja! du husker bra!! -men den lå ikke foran fødselskanalen, den lå bare litt feil. så nå skal vi vel bare sjekke om det har rettet seg opp er forberedt på at blir veldig annerledes enn sist, men jeg har jo et lite håp om å se kjønn. (egentlig har jeg vel et STORT håp ) ------------------------------------------------------------------------------- jeg er så lei av å gå på do! kan ikke gå en meter uten at det presser noe sinnsykt på blæra - jeg setter stadig nye rekorder i antall dobesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 #1787 Del Skrevet 19. april 2007 Det blir sikkert moro og se den lille rakkeren igjen ja - håper dere får vite kjønn da siden dere vil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. april 2007 #1788 Del Skrevet 19. april 2007 Så gøy å få sett den lille spretten igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. april 2007 #1789 Del Skrevet 19. april 2007 Dobesøk ja. Jeg tror det er en veldig god grunn til at gravide ikke skal drikke alkohol for bare tenk deg raskere forbrenning og økt trang til å gå på do Jeg vurderer sterkt å investere i et minikjøleskap til badet. På den måten så trenger jeg aldri forlate badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #1790 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, men det kommer jo nesten ingenting når man går på do heller. Bortsett fra på morgenen. Da er det rene Niagarafallet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1791 Del Skrevet 19. april 2007 Det blir sikkert moro og se den lille rakkeren igjen ja - håper dere får vite kjønn da siden dere vil det ← ja, det håper jeg virkelig. har nemlig lyst å kjøpe inn litt mer klær og sånn, men det er så vanskelig når man ikke vet kjønn. det er så mye som enten er rosa eller lyseblått Så gøy å få sett den lille spretten igjen da! ← det skal bli moro, ja! Dobesøk ja. Jeg tror det er en veldig god grunn til at gravide ikke skal drikke alkohol for bare tenk deg raskere forbrenning og økt trang til å gå på do Jeg vurderer sterkt å investere i et minikjøleskap til badet. På den måten så trenger jeg aldri forlate badet ← det skal ihvertfall bli godt når lille sprett slutter å bruke blæra mi som hoppeslott! Ja, men det kommer jo nesten ingenting når man går på do heller. Bortsett fra på morgenen. Da er det rene Niagarafallet. Ha en fin dag! ← kjempeirriterende når man MÅ på do, og så kommer det tre dråper. og to minutter etterpå så MÅ man på do igjen. jeg har prøvd å si til sprett at h*n ikke må klemme på blæra, men det har ikke hjulpet stort :rødme: ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. april 2007 #1792 Del Skrevet 19. april 2007 Synes du har litt lite oppdragelse på Sprett altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1793 Del Skrevet 19. april 2007 må nok si meg enig med deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #1794 Del Skrevet 19. april 2007 Er det noen spesiell grunn til at du har begynt med å legge inn innlegg kl 13:14? Angrer innimelom på at vi ikke ville vite kjønn vi og. Tenkte jo at kjønnsnøytralt er best, men det er utrolig mye fint som ikke er kjønnsnøytralt også. Hadde vært litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. april 2007 #1795 Del Skrevet 19. april 2007 Vi er også veldig spente på kjønn men samtidig er det kjempespennende å ikke vite synes jeg!!! Det er så hjertelig velkomment uansett hva det er. Men nå har jeg en del nøytralt så tenker jeg at jeg heller så kjøpe til noen få plagg hvis det trengs etterpå. Do besøk ja... Kjenner meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 20. april 2007 #1796 Del Skrevet 20. april 2007 Beundringsverdig at dere ikke vil vite kjønn, jeg måtte bare vite det. Og virker som om alle andre er veldig opptatte av det også. Vi sa først at det ikke var mulig å se på UL hva det var, men gudhjelpemeg så mye synsing det utløste. Har vært ganske irritert noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. april 2007 #1797 Del Skrevet 20. april 2007 Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. april 2007 Forfatter #1798 Del Skrevet 20. april 2007 Frida Frosk: spooky!! men vi får satse på at det er en tilfeldighet vi ville jo vite kjønn, da. (dvs ihvertfall jeg... ) men lille sprett holdt bena godt sammen og nektet å vise seg frem (noe som i følge min bror tyder på at det er en jente) men jeg håper vi får se det på onsdag. smile: veldig spenende å ikke vite, ja. men jeg er bare så utrolig nysjerrig. om det er gutt eller jente spiller ingen rolle - det er bare av praktisk hensyn jeg ønsker å vite det har lyst å shoppe litt mer til den lille :rødme: lubelillen: som jeg skrev over her; vi ville jo vite, men det var umulig å se. så det burde være en plausibel forklaring som folk ikke burde synse så mye om... men folk synser nå mye rart om alt mulig, da... angelou: ha en fin helg du også ---------------------------------------------------------------------- endelig fredag når jeg går hjem i dag er det 6 uker til jeg går ut i permisjon. 9 uker til termin i morgen! her går det unna denne uken har jeg ikke vært så veldig plaget av kynnere *bank i bordet*, så jeg tror jeg satser på å jobbe 100% en stund til. men det er til vurdering hele tiden! ellers har jeg lite planer for helgen. forhåpentligvis får vi satt igang med oppussing av barnerom. kjenner at jeg er klar får å gjøre klar redet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. april 2007 #1799 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Så gøy å pusse opp. Og lurt å ta det nå. Ikke bra for en fersk baby å sove i nymalt rom. Men h*n skal kanskje sove inne hos dere i begynnelsen uansett? Endret 20. april 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. april 2007 #1800 Del Skrevet 20. april 2007 Gøy å oppdatere seg og lese at alt er bra med deg! Synes tida raser avgårde her også. Forsiktig med malinga nå! Ha en fin helg, Prøvedokka vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå