Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Frida Frosk: :ler: moro at det ikke bare er lille sprett som har konstant frikvarter for tiden :) kanskje de er våryre og fulle av energi nå som dagene er lysere de også? :ler:

Mrs N: det er absolutt deilig å kjenne bevegelse, ja :Nikke: er jo veldig betryggende å kjenne at det er masse liv der. men noen ganger er det litt vanskelig å få gjort noe på jobb når h*n holder på som verst :ler:

Lucky: koselig å være tilbake også :klem:

-------------------------------------------------------------------------------

endelig fredag :) for mange er det vel ferie i dag, men jeg skal jobbe litt til uka også, så det er ikke ferie før tirsdag ettermiddag. -men helg kan man også hoppe litt for :hoppe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å opptadete meg hos deg. Ser ut som at alt er bra. Så herlig med mye liv i magen! :hoppe:

Ha en fin helg og en flott påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Det må være utrolig deilig å kjenne på det lille nurket som koser seg inni deg ja.

Nå sier jeg god påske :briller2:

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske god helg. :klem: Skal jobbe litt til uka jeg og, så hopper heller ikke for påske riktig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok de små søte i magene reagerer på våren :) Kanskje de får noen ekstra endorfiner, eller hva det heter for noe, fra mammaene sine når våren kommer? Man blir jo i ekstra godt humør da.

Håper du har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: Jeg vet ikke om morens humør har en innvirkning på fosteret jeg? Mora mi påstår at det ikke har det for hun var illsint/sur i 9 måneder når hun gikk med broren min og han er den blideste fyren i verden :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for at dere holder liv i boka mi, godjentene!! :klem:

har hatt 1000 ting å bli ferdig med før påske, og nå er jeg endelig ferdig! -så da er det bare å vente på at mannen skal hente meg, så drar vi avgårde på påsketur.

ser ikke ut til at at jeg rekker noen dagbokrunde nå, men jeg lover å komme sterkt tilbake over påske!

god påske til alle som stikker innom!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...