Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lianna: takk vennen :klem:

Impala: det er kaldt inne hos oss også - til tross for at alle ovnene står på. enda godt man har ullpledd :ler:

Frida Frosk: :ler: jeg gleder meg også til sommeren. -og da får vi møte lille skurt og lille sprett og resten av "gjengen" :ler:

Eeyore: :klem:

Lucky117: :klem:

lubelillen: ja, reiser sydover om drøye tre uker... gleder meg :)

-----------------------------------------------------------------------------

:fryser: det er jaggu meg kaldt i dag også. og vind. og snø :sur:

får vel bare trøste meg med at det er verre for de på sørlandet - der er det jo det glade kaos!

endelig fredag! og i dag er det akkurat 4 måneder til termin. det går jo fremover :ler:

Skrevet (endret)

Da :hoppe: vi litt for 4 måneder igjen!

Synes tida går alt for fort jeg :sjenert:

Endret av Mrs N
Skrevet

synes du? jeg synes det går vel tregt, jeg... :sjenert:

Skrevet

Første trimester virker i alle fall som om det var i går.. Snart er mai her og plutselig er knøttet på vei til videregående :ler:

Skrevet

Her er det lenge siden jeg har vært. Måtte innom for en oppdatering. Fin vogn dere har kjøpt!

Håper du får en fin helg!

:klem:

Skrevet

Hei hei :)

Og grattis med vogn :hoppe: Den var kjempefin :Nikke:

Du kommer nok til å få mye glede av den ja.

Og :hoppe: for 4 mnd til termin :hoppe:

Tiden går kjempefort :overrasket: Du må bare kose deg tiden som er igjen. :)

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Skrevet

Gratulerer med vogn!!!!

Jeg misunner deg litt sydenturen altså!!!

Hva skjer i helga da? Håper du har det bra!!! :kyss:

Skrevet

Cr@sh: :klem:

Mrs N: :ler:

Kylling: koselig å 'se' deg!! :klem:

Liljen: takk :) ja, det var 23 uker på lørdag, så det går jo sakte men sikkert fremover! :klem::klem:

smile: takk :) ja, det skal bli godt med litt varme - og ikke minst skal det bli godt å slippe all snøen... alt fint med meg, takk :klem:

-----------------------------------------------------------------------------

så var helgen over - igjen. helgene går så altfor fort. :forvirret:

men jeg har nå fått masse ut av helgen; fått møtt flere venninner, vært på kino, vært hos svigers, gått lang tur, shoppet litt...

i dag er det faktisk bare en uke til bursdagen min. jeg blir en gammel mor, altså... :sjenert: Men moro med bursdag uansett!! :ler:

får vel jobbe litt også. til alle som stikker innom: ha en super mandag!! :klem:

Skrevet

Ha en super mandag du også...

Snart bursdag, ja... :sjarmor: Hvor gammel blir du da?

:kyss:

Skrevet

Cr@sh: :kyss:jeg blir 32 år :grine:

Skrevet

Hei, håper du får en fin dag på jobb :klem: Her er det vinteferie nå, og det betyr at tempoet er litt roligere enn ellers, deilig :) Tenk at du snart skal føde :ler:

Annonse
Skrevet

angelou: :kyss: jeg har valgt å ha en rolig mandag. det får være lov :ler::overrasket: i mitt hode er det leeenge til jeg skal føde :ler:

Skrevet

Innom for å ønske deg en super mandag. Viktig å ta det litt med ro på mandager så ikke overgangen fra helga blir alt for stor. :klem:

Skrevet (endret)

angelou: :ler:

Frida Frosk: godt sag!! :):klem:

-------------------------------------------------------------------------------

lille sprett har party i magen og gjøre det veldig vanskelig for meg å konsentrere meg om jobben... :ler:

dessuten kremter han på kontoret mitt noe voldsomt i dag. han kremter mye ellers også, men i dag har det tatt helt av :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Skrevet

Tipper du blir en voksen og moden mor jeg da ;)

Ha en fin mandag du også! Det er jo viktig å ikke starte for hardt etter en "ferie". :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...