Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Flott at du skal fokusere litt mindre på vekta :) Men det er helt lov å tenke over hva man putter inn i munnen og :)

Ha en fin torsdag du og. :) Passe på deg selv :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frida Frosk: takk vennen! :klem:

Mrs N: godis er godt for sjelen, ja :) spesielt cadburys cream eggs :ler: (resten spares til helgen, altså)

Liljen: ja, det viktigste er vel strengt tatt ikke hva man går opp. mange går jo opp masse til tross for at de spiser ganske sunt. det er vel kroppen som i stor grad bestemmer selv... så får jeg heller gjøre mitt med å begrense godisinntaket litt :ler::klem:

----------------------------------------------------------------------------------------

jeg føler meg ikke helt tipp-topp i dag :tristbla: litt kvalm og et snev av hodepine... vil ikke bli syk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du ikke blir syk da :klem:

Jeg snufser litt jeg også, og det kiler litt i halsen. Håper bare det holder seg sånn!

Jeg har gått opp 2 kilo siden jeg testet positiv. 1 kilo kom jo i jula, smat at jeg ikke var så veldig mye i bevegelse før uti januar. Men jeg føler jeg spiser nesten hele tida da :ler:

Hvis jeg ikke gjør det blir jeg uvel. Trøsten er at jeg nesten ikke har spist søtsaker siden jul da :klappe:

Ha en fortsatt fin torsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips mot influensa: bestem deg for at du gjerne vil bli syk, slik at du kan ligge på sofaen med god samvittighet i maaaange dager. Har fungert utmerket poå meg, desverre.... Men nå som gubben er sengeliggende er det kanskje håp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kyllingx2, Impalax2, lubelillen, Cr@sh og Eeyore: :kyss:

takk for at dere holder liv i boka mi!!

prøvedokka har blitt kraftig forkjølet og synes fryktelig synd på seg selv :tristbla:

så helgen har vært stille og rolig, har tilbrakt store deler av den på sofaen under et ullpledd... snufs :syk:

så jeg håper jeg kan tilgis for at jeg ikke prioritere dagbokrunde i dag. har vært en kjapp tur rundt og lest, så jeg må gratulere iss med en jente i magen :), gratulere impala med 12 uker!!!, gratulere frida frosk med ny leilighet, ønske vannmelon god bedring, og ikke minst ønske Eeyore velkommen hjem igjen! det er godt å ha deg tilbake :klem:

ønsker alle god-jenter en super mandag! :klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vannmelon, smile, Mrs N, Pi@, Impala og Frida Frosk: :klem:

så søte dere er!! er nok ikke frisk ennå... tung i hodet, tett i nesa og smaksløkene har gått i dvale :tristbla:

men det går da fremover!

i går kjente mannen en spark! :ler: kjempestas!!

nå er det på tide med kjapp dagbokrunde!! en :klem: til alle som stikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...