Liljen Skrevet 8. februar 2007 #1401 Del Skrevet 8. februar 2007 Flott at du skal fokusere litt mindre på vekta Men det er helt lov å tenke over hva man putter inn i munnen og Ha en fin torsdag du og. Passe på deg selv stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #1402 Del Skrevet 8. februar 2007 Frida Frosk: takk vennen! Mrs N: godis er godt for sjelen, ja spesielt cadburys cream eggs (resten spares til helgen, altså) Liljen: ja, det viktigste er vel strengt tatt ikke hva man går opp. mange går jo opp masse til tross for at de spiser ganske sunt. det er vel kroppen som i stor grad bestemmer selv... så får jeg heller gjøre mitt med å begrense godisinntaket litt ---------------------------------------------------------------------------------------- jeg føler meg ikke helt tipp-topp i dag litt kvalm og et snev av hodepine... vil ikke bli syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. februar 2007 #1403 Del Skrevet 8. februar 2007 Huffda, håper det er noe forbigående og at du ikke blir syk. Er visst influensatider nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 #1404 Del Skrevet 8. februar 2007 Får håpe du ikke blir syk da Jeg snufser litt jeg også, og det kiler litt i halsen. Håper bare det holder seg sånn! Jeg har gått opp 2 kilo siden jeg testet positiv. 1 kilo kom jo i jula, smat at jeg ikke var så veldig mye i bevegelse før uti januar. Men jeg føler jeg spiser nesten hele tida da Hvis jeg ikke gjør det blir jeg uvel. Trøsten er at jeg nesten ikke har spist søtsaker siden jul da Ha en fortsatt fin torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. februar 2007 #1405 Del Skrevet 9. februar 2007 Godt tips mot influensa: bestem deg for at du gjerne vil bli syk, slik at du kan ligge på sofaen med god samvittighet i maaaange dager. Har fungert utmerket poå meg, desverre.... Men nå som gubben er sengeliggende er det kanskje håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #1406 Del Skrevet 9. februar 2007 Goood helg, Petra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2007 #1407 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #1408 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis det kan være noen trøst har jeg sikkert gått opp 3 kg i ferien og de uten å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #1409 Del Skrevet 11. februar 2007 Hatt ei fin helg? Stor til favorittprøvedokka vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1410 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) kyllingx2, Impalax2, lubelillen, Cr@sh og Eeyore: takk for at dere holder liv i boka mi!! prøvedokka har blitt kraftig forkjølet og synes fryktelig synd på seg selv så helgen har vært stille og rolig, har tilbrakt store deler av den på sofaen under et ullpledd... snufs så jeg håper jeg kan tilgis for at jeg ikke prioritere dagbokrunde i dag. har vært en kjapp tur rundt og lest, så jeg må gratulere iss med en jente i magen , gratulere impala med 12 uker!!!, gratulere frida frosk med ny leilighet, ønske vannmelon god bedring, og ikke minst ønske Eeyore velkommen hjem igjen! det er godt å ha deg tilbake ønsker alle god-jenter en super mandag! Endret 12. februar 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. februar 2007 #1411 Del Skrevet 12. februar 2007 God bedring! Bli fort frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. februar 2007 #1412 Del Skrevet 12. februar 2007 God bedring!!! Plei deg selv og den lille nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. februar 2007 #1413 Del Skrevet 12. februar 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. februar 2007 #1414 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 #1415 Del Skrevet 12. februar 2007 God bedring Bli fort frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. februar 2007 #1416 Del Skrevet 12. februar 2007 Huff, så kjedelig å bli syk. Ta vare på deg selv, så håper jeg du blir fort frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1417 Del Skrevet 13. februar 2007 Vannmelon, smile, Mrs N, Pi@, Impala og Frida Frosk: så søte dere er!! er nok ikke frisk ennå... tung i hodet, tett i nesa og smaksløkene har gått i dvale men det går da fremover! i går kjente mannen en spark! kjempestas!! nå er det på tide med kjapp dagbokrunde!! en til alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. februar 2007 #1418 Del Skrevet 13. februar 2007 Kjempestas med spark da! Håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #1419 Del Skrevet 13. februar 2007 Så gøy når mannen og kan kjenne spark KJempekos. Nå blir de bare kraftigere og kraftigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #1420 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva skal man forresten med smaksløker? Når alt smaker likt kan man jo leve på havregrøt og spare penger i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå