Liljen Skrevet 4. februar 2007 #1381 Del Skrevet 4. februar 2007 Innom for å ønske deg en strååååålende søndag. og for spark :) stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 5. februar 2007 #1382 Del Skrevet 5. februar 2007 Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #1383 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Håper du får en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. februar 2007 #1384 Del Skrevet 5. februar 2007 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #1385 Del Skrevet 7. februar 2007 Hallooo? Hvor er du vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. februar 2007 #1386 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, hvor er du????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. februar 2007 #1387 Del Skrevet 7. februar 2007 Hm... ja nå er det lenge siden vi har sett deg her!!! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1388 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg er her, og alt er bra! har bare vært litt hektisk på jobb (til en forandring... ) Kylling, Bippe, Impala, Liljen, lubelillenx2, Vannmelon, Frida Frosk og smile: koselig med masse besøk!!! og en ekstra stor til Mrs N: i går fikk jeg cadbury's cream eggs i posten! du er en knupp!! tusen takk ---------------------------------------------------------------------------------------- det var en kjempefin fjelltur. ikke veldig mye snø, men absolutt nok til at det ble en skitur både lørdag og søndag. utover det var det mye mat og skravling -og litt skiskyting på tv den lille sparker og koser seg om dagen. kjenner masse liv!! jeg gikk forresten på vekta i går morges! har gått opp 3,5 kg siden 4. januar det er da veldig mye på kort tid? kommer snart til å ligne på en hval nei - nå skal jeg ta meg tid til en dagbokrunde! ha en super onsdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. februar 2007 #1389 Del Skrevet 7. februar 2007 Flere som er bekymret for vekta si ser jeg? Du er ikke alene.. Har gått opp rundt 15 kilo hittil jeg.. Høres så grusomt mye ut.. Vi kan trøste oss med at det som regel går bort igjen. mange kilo går iallfall bort etter fødselen! Kanskje må vi trene bort litt fett? Supert å kjenne mye liv! det føles godt! Da vet man at den lille trives inni der og lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. februar 2007 #1390 Del Skrevet 7. februar 2007 Petra Det er ikke så uvanlig at vekten går plutselig opp for å så stabilisere seg for et par uker. Hver gang jeg går opp i vekt så går jeg opp 1,5 - 2 kilo helt plutselig, for å så holde samme vekta i 2-3 uker. Nå har jeg klart å gå ned i vekt igjen da, men så langt har jeg lagt på meg (nå teller jeg fra den laveste vekta jeg har hatt mens jeg har vært gravid) 5,1 kilo... som er - 2,2 kilo fra startsvekt *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1391 Del Skrevet 7. februar 2007 marthepia og Mrs N: får håpe vekten stabiliserer seg litt nå, da... jeg kan jo ikke fortsette å gå opp sååå mye pr mnd. har gått opp 7,2 kg til nå. synes det er mye, jeg! ( her telles desimalene....) kjempegodt å kjenne liv, ja! én ting mindre å bekymre seg for nei - nå må jeg jobbe litt... -og komme meg hjem om ikke så altfor lenge... en fortsatt fin onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. februar 2007 #1392 Del Skrevet 7. februar 2007 Ah, godt! Der var var du tilbake Vekta er vel "til bekymring" enten den går opp, ned eller står stille. Har fremdeles ikke anskaffet badevekt i heimen. Tenker at det jeg ikke vet, det har jeg ikke vondt av Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #1393 Del Skrevet 7. februar 2007 Så koselig å ha deg tilbake. Vi må nok bare innse at kiloene mest sannsynlig vil renne på framover. Men så er jo grunnen til det helt fantastisk også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. februar 2007 #1394 Del Skrevet 7. februar 2007 JA, det er best å glemme disse kiloene. Jeg hører om mange som sier at innen de er kommet hjem er 10kilo gått rett av. Det spørs jo selvfølgelig hvor mye du har gått opp men det er som Frida Frosk sier, for et fantastisk resultat!!!! Godt å høre at alt er vel, ikke slit deg ut på jobb nå da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. februar 2007 #1395 Del Skrevet 7. februar 2007 Tenker at det jeg ikke vet, det har jeg ikke vondt av Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. februar 2007 #1396 Del Skrevet 7. februar 2007 Huff, her var det masse snakk om kiloer gitt.. Og jeg som har gått opp 5 kg uten å være gravid... Jeg er sikker på du ser utrolig godt ut Petra P. stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. februar 2007 #1397 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har også gått opp uten å være gravid, Liljen. Men jeg vet ikke hvor mye, da jeg ikke har vekt. Men jeg merker det jo på klærne da.. Jaja, det går opp og ned her i livet, er det ikke så? Men ikke bekymre deg du, Petra. Det er meningen du skal gå opp i vekt, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #1398 Del Skrevet 8. februar 2007 lubelillen: flott innstilling - kanskje jeg skal få mannen til å gjemme den badevekta? Frida Frosk: grunnen er helt klart fantastisk, ja! jeg gleder meg noe veldig til juni smile: det er allerede roligere, så jeg skal passe på å ikke slite meg ut Mrs N: Liljen: takk, vennen Bippe: jeg vet det er meningen jeg synes bare det går litt vel fort... ------------------------------------------------------------------------------------- dere er nå søte, da! takk takk. skal prøve å fokusere mindre på vekta, og heller være flink med maten. har blitt mye flinkere i det siste - spiser forsåvidt sunt altså, men jeg har spist en del godis... -og det pleier jeg ikke gjøre... roligere på jobb nå - deilig!! ha en super torsdag, jenter! snart helg, jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. februar 2007 #1399 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er snart helg! Ha en fin torsdag, lille petravenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. februar 2007 #1400 Del Skrevet 8. februar 2007 Godis er godt for sjelen da Sukk.. Jeg savner sjokolade. Har en sjokolade liggende i kjøleskapet og godgjør seg til lørdag (for jeg må jo spise litt i løpet av uka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå