Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg er her, og alt er bra! har bare vært litt hektisk på jobb (til en forandring... :sjenert: )

Kylling, Bippe, Impala, Liljen, lubelillenx2, Vannmelon, Frida Frosk og smile: :kyss: koselig med masse besøk!!!

og en ekstra stor :klem: til Mrs N: i går fikk jeg cadbury's cream eggs i posten! du er en knupp!! tusen takk :)

----------------------------------------------------------------------------------------

det var en kjempefin fjelltur. ikke veldig mye snø, men absolutt nok til at det ble en skitur både lørdag og søndag. utover det var det mye mat og skravling :) -og litt skiskyting på tv :ler:

den lille sparker og koser seg om dagen. kjenner masse liv!!

jeg gikk forresten på vekta i går morges! har gått opp 3,5 kg siden 4. januar :overrasket: det er da veldig mye på kort tid? :grine:

kommer snart til å ligne på en hval :sur:

nei - nå skal jeg ta meg tid til en dagbokrunde! ha en super onsdag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Flere som er bekymret for vekta si ser jeg? ;) Du er ikke alene.. Har gått opp rundt 15 kilo hittil jeg.. Høres så grusomt mye ut..

Vi kan trøste oss med at det som regel går bort igjen. mange kilo går iallfall bort etter fødselen! Kanskje må vi trene bort litt fett? :ler:

Supert å kjenne mye liv! det føles godt! Da vet man at den lille trives inni der og lever :tommel::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra :klem:

Det er ikke så uvanlig at vekten går plutselig opp for å så stabilisere seg for et par uker. Hver gang jeg går opp i vekt så går jeg opp 1,5 - 2 kilo helt plutselig, for å så holde samme vekta i 2-3 uker. Nå har jeg klart å gå ned i vekt igjen da, men så langt har jeg lagt på meg (nå teller jeg fra den laveste vekta jeg har hatt mens jeg har vært gravid) 5,1 kilo... som er - 2,2 kilo fra startsvekt *forvirret* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthepia og Mrs N: :klem:

får håpe vekten stabiliserer seg litt nå, da... jeg kan jo ikke fortsette å gå opp sååå mye pr mnd. har gått opp 7,2 kg til nå. synes det er mye, jeg! ( :ler: her telles desimalene....)

kjempegodt å kjenne liv, ja! én ting mindre å bekymre seg for :ler:

nei - nå må jeg jobbe litt... -og komme meg hjem om ikke så altfor lenge...

en fortsatt fin onsdag til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt! Der var var du tilbake ;)

Vekta er vel "til bekymring" enten den går opp, ned eller står stille. Har fremdeles ikke anskaffet badevekt i heimen. Tenker at det jeg ikke vet, det har jeg ikke vondt av :ler:

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å ha deg tilbake. :klem:

Vi må nok bare innse at kiloene mest sannsynlig vil renne på framover. :forvirret:

Men så er jo grunnen til det helt fantastisk også da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, det er best å glemme disse kiloene. Jeg hører om mange som sier at innen de er kommet hjem er 10kilo gått rett av. Det spørs jo selvfølgelig hvor mye du har gått opp men det er som Frida Frosk sier, for et fantastisk resultat!!!! :hoppe:

Godt å høre at alt er vel, ikke slit deg ut på jobb nå da!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her var det masse snakk om kiloer gitt.. Og jeg som har gått opp 5 kg uten å være gravid... :sjenert::ler:

Jeg er sikker på du ser utrolig godt ut Petra P. :)

stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også gått opp uten å være gravid, Liljen. Men jeg vet ikke hvor mye, da jeg ikke har vekt. Men jeg merker det jo på klærne da..

Jaja, det går opp og ned her i livet, er det ikke så? :ler:

Men ikke bekymre deg du, Petra. Det er meningen du skal gå opp i vekt, vet du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lubelillen: :ler: flott innstilling - kanskje jeg skal få mannen til å gjemme den badevekta? :klem:

Frida Frosk: grunnen er helt klart fantastisk, ja! jeg gleder meg noe veldig til juni :):klem:

smile: det er allerede roligere, så jeg skal passe på å ikke slite meg ut :klem:

Mrs N: :ler:

Liljen: takk, vennen :klem:

Bippe: jeg vet det er meningen :sjenert: jeg synes bare det går litt vel fort... :ler:

-------------------------------------------------------------------------------------

dere er nå søte, da! takk takk. skal prøve å fokusere mindre på vekta, og heller være flink med maten. har blitt mye flinkere i det siste - spiser forsåvidt sunt altså, men jeg har spist en del godis... -og det pleier jeg ikke gjøre...

roligere på jobb nå - deilig!!

ha en super torsdag, jenter! snart helg, jo!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis er godt for sjelen da :ler:

Sukk.. Jeg savner sjokolade. Har en sjokolade liggende i kjøleskapet og godgjør seg til lørdag (for jeg må jo spise litt i løpet av uka) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...