Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #1302 Skrevet 25. januar 2007 Genialt! Og det er jo rett borti veien! Melkers - here I come Håper du har det varmt og godt
Kylling Skrevet 25. januar 2007 #1306 Skrevet 25. januar 2007 Den melkers-butikken så jo kul ut! Det er så stilig med retroklær på barn. Og på voksne også, for den slags skyld. Kylling liker retro.
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1307 Skrevet 26. januar 2007 Eeyore: det skjønner jeg godt, vennen håper det blir din tur nå!! Yamaha: ja, det er bare å glede seg! det var utrolig stas! jeg ble skikkelig stolt av den lille krabaten Vannmelon: enig -og det er jo såå mye søte babyklær... Frida Frosk: lubelillen: du må ta en tur på melkers, ja! akkurat nå fryser jeg faktisk litt. det bygget jeg jobber i er litt kaldt om dagen - de klarer ikke helt fyre etter forholdene - det er altfor kaldt ute Mrs N: angelou: så hyggelig å "se" deg!! Cr@sh: en til deg også! Kylling: Retro er kult, ja! på både store og små! -------------------------------------------------------------------------------------- endelig fredag!!
Liljen Skrevet 26. januar 2007 #1309 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei snuppis Ha en strålende fredag og en enda bedre helg stor stor
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1311 Skrevet 26. januar 2007 Frida Frosk: :hoppe: :hoppe: fredager er verdt å hoppe for Liljen: takk det samme, vennen -------------------------------------------------------------------------------- denne arbeidsdagen går sååå sakte... er i skikkelig fredagsmodus og vil ikke være på jobb
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1312 Skrevet 26. januar 2007 der hadde Pi@ vært innom også, jo!! ja, det var veldig godt å se at alt stod bra til og utrolig moro å se den lille!!
Liljen Skrevet 27. januar 2007 #1315 Skrevet 27. januar 2007 Innom med en lørdags- Endelig helg :hoppe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå