Vannmelon Skrevet 19. januar 2007 #1261 Del Skrevet 19. januar 2007 God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. januar 2007 #1262 Del Skrevet 19. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. januar 2007 #1263 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2007 #1264 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. januar 2007 #1265 Del Skrevet 20. januar 2007 'There are explosive kegs, between my legs.' Morrissey vant prisen for "Most Unwelcome Testicular Imagery". "The mental image of a middle-aged Morrissey wandering the streets of Rome with a bulging scrotum is not one I had hoped to encounter. While I can't really begrudge the man his sexual awakening, I wish he had not let us know about it with this extremely disturbing metaphor." Jeg liker tanken på en overkåt Morrissey jeg. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. januar 2007 #1266 Del Skrevet 20. januar 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #1267 Del Skrevet 20. januar 2007 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. januar 2007 #1268 Del Skrevet 21. januar 2007 Høres deilig ut med en uke på Tenerif da Deilig med en ferie til bare dere to før babyen kommer Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2007 #1269 Del Skrevet 21. januar 2007 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. januar 2007 #1270 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei hei!! Har jeg vært innom her før jeg da tro? Måtte innom en tur da jeg så du har vært i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. januar 2007 #1271 Del Skrevet 22. januar 2007 HVor er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. januar 2007 #1272 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei, håper det er bra med deg. Jeg tenkte jeg bare skulle ønske deg lykke til på UL, for var ikke det imorgen? Takk for støtte og oppmuntring i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. januar 2007 #1273 Del Skrevet 22. januar 2007 UL i morge? Da må du komme innom og oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. januar 2007 #1274 Del Skrevet 23. januar 2007 Å, har du vært på UL? Når får vi høre hvordand et var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1275 Del Skrevet 23. januar 2007 Eeyorex3, Vannmelon, Frida Frosk, Mrs N, iss, Cr@sh, Lucky117, smile, Yamahax2: Kylling: en overkåt Morrissey, ja!! marthepia: du har nok vært her før, ja hyggelig at du stikker innom ihvertfall! Angelou: hei hei vennen. imponerende at du husker at jeg har UL i dag!! håper alt er bra med deg etter forholdene ------------------------------------------------------------------------------------- sorry at jeg ikke har rukket innom her på noen dager. som sagt kaos på jobb, men nå er jeg endelig ferdig med det verste for denne gang har ikke vært på UL ennå - skal dra fra jobb kl. 12 - så lover jeg å prøve å få tatt en tur innom med oppdatering... er skikkelig spent - håper så inderlig at alt ser bra ut. -og så håper jeg at de kan se kjønn, da men så lenge alt ser bra ut så skal ikke jeg klage!! hadde tenkt å få tatt en dagbokrunde før jeg drar, men her har det vært strømbrudd i dag - og det varte lenge. -og da endelig strømmen kom tilbake hadde vi ikke nett. så nå får jeg vel jobbe litt før jeg fyker avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. januar 2007 #1276 Del Skrevet 23. januar 2007 Masse lykke til!!! *Venter spent på referat!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. januar 2007 #1277 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå er du vel på vei til UL! Venter spent på rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. januar 2007 #1278 Del Skrevet 23. januar 2007 Venter spent på oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1279 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) smile, Mrs N og Frida Frosk: innom med et kort referat: alt så bra ut! jeg var supernervøs da jordmoren satt igang, men noe av det første vi så var et bankende hjerte den lille var veldig aktiv, og det var visst ikke så lett å få sjekket alt hun skulle sjekke. den lå litt dumt til, og beveget seg stadig vekk men hun fikk nå sjekket til slutt, og alt så ut til å være i den skjønneste orden. morkaka lå stort sett fint til, men hun ville ha meg inn igjen i april for sikkerhets skyld. kjønn var umulig å se. den lille krabaten hadde tydeligvis bestemt seg for å knipe bena sammen, så der så vi ingen ting... jeg er jo utrolig nysgjerrig, men må tydeligvis smøre meg med tålmodighet en stund til.. nå håper jeg ihvertfall at vi kan se det i april. ang. termin så er den satt til 23. juni. hun var helt enig i at jeg var 18+3 i dag, men de bruker tydeligvis 40 uker der, så da ble jeg flyttet to dager frem akkurat 5 måneder i dag, altså!! håper det går fort!!! gleder meg noe veldig til jeg får møte den lille krabaten Endret 23. januar 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. januar 2007 #1280 Del Skrevet 23. januar 2007 Så bra at alt så fint ut. Også får du en UL til også. Kjempestas. 5 måneder går nok fortere enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå