Eeyore Skrevet 17. januar 2007 #1241 Del Skrevet 17. januar 2007 Så deilig med ferie. Vi skal på ferie neste fredag, og nå har jeg virkelig begynt å glede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. januar 2007 #1242 Del Skrevet 17. januar 2007 Heldig som skal på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. januar 2007 #1243 Del Skrevet 17. januar 2007 Åh, skal dere på ferie? Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt! Jo, det er jeg. Veldig! Men dere fortjener å kose dere! Og det er nok lurt å utnytte tida nå mens dere fortsatt bare er to. Blir ikke like god tid til slikt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. januar 2007 #1244 Del Skrevet 17. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. januar 2007 #1245 Del Skrevet 17. januar 2007 Kanskje du, jeg og Morrissey skulle møttes der? Den er jeg helt med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. januar 2007 #1246 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei vennen. Godt å røre litt på kroppen og få litt frisk luft, men hus at det er lov å sløve innimellom også da. Skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #1247 Del Skrevet 18. januar 2007 Cr@sh: Eeyore: ferie er supert! hvor skal du på tur, da? Pi@: ja, jeg synes jeg er veldig heldig selv utrolig hvor mye man kan glede seg til en uke på kanariøyene Bippe: det er det som blir ferien vår i år, da... eller det kan jo hende vi reiser bort en tur til høsten når mikro'n har blitt litt større, men i sommer kommer vi vel til å være mest hjemme. så da fortjener vi vel en liten ferie nå smile: Kylling: Flott!! Kontakter du Morrissey og avtaler? Frida Frosk: jeg er flink til å sløven, altså. nesten litt for flink. derfor veldig fornøyd med meg selv når jeg kommer meg ut. gikk tur i nesten tre timer i snøen i går. kjempedeilig, og veldig koselig med snø _______________________________________________________________ det er så mye å gjøre på jobb om dagen. sitter med noe som hverken er gøy eller lett, og gleder meg til jeg blir ferdig... nå skal jeg snike meg til en liten dagbokrunde - selv om jeg egentlig ikke har tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. januar 2007 #1248 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er godt man kan snike litt på KG i sånne stunder 3 timer i snøen Imponert! Vi tar også "hovedferien" nå og skal til Venezuela. Hvorfor dra til varme land om sommeren når det er fint her hjemme da? Torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #1249 Del Skrevet 18. januar 2007 var strålende fornøyd med egen innsats i går, ja! -og fyttirakker'n så sliten jeg var. fikk sett LOST, og så var det rett i seng. sovnet omtrent før jeg traff puta tre uker i Venezuela høres mye spenstigere ut enn en uke på Tenerife blir sikkert helt supert - skulle ønske det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. januar 2007 #1250 Del Skrevet 18. januar 2007 Bedre med en uke på Tenerife enn å sitte hjemme i Norge i kulda uansett da. Har en kollega som nettopp har vært der, og temperaturen lå på 23-26 grader. Ikke så ille det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. januar 2007 #1251 Del Skrevet 18. januar 2007 Tenerife høres topp ut Petra P. SYnes det høres deilig ut med en sløveferie nå!!! Ha en fin kveld og ikke slit deg ut på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. januar 2007 #1252 Del Skrevet 18. januar 2007 Kylling: Flott!! Kontakter du Morrissey og avtaler? ← Øh.. ja gjerne, men da må du skaffe telefonnummeret hans! Har hørt at han ikke er den letteste å få tak i! Det må være deilig å ha en ferie å se fram til når tingene ikke er helt greie på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. januar 2007 #1253 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg forsøkte også å se LOST.... Synes det ble for lite action og for mye mas om Jacks fortid Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1254 Del Skrevet 19. januar 2007 Yamaha: hørtes ikke så ille ut, nei. -og du har selvfølgelig rett - det er mye bedre enn å sitte hjemme i kulda. skal slutte å pipe smile: ja, det skal bli deilig med sløvferie det har vært mye på jobb siden nyttår, men jeg sliter meg ikke ut. men takk for omtanken (dessuten vet jeg det er forbigående....) Kylling: trodde du hadde nummeret hans, jeg.. ja, når det er kaldt ute og masete på jobb er det absolutt godt å ha noe å se frem til lubellillen: ja, jacks fortid er jeg ikke spes. interessert i, så da leste jeg litt i avisen mens jeg så på tv men jeg er litt nysgjerrig på hvem "the others" er, da.. .så jeg må få det med meg! jeg har det fint, takk. -og du også - som har en liten prinsesse i magen!? ______________________________________________________________ blæh - i dag hadde jeg en litt dårlig start på dagen. noen ganger er enkelte av disse folkene jeg jobber sammen med helt håpløs men ellers er alt fint - det er fredag, og strengt tatt ikke lov å klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. januar 2007 #1255 Del Skrevet 19. januar 2007 Håper dagen din bedrer seg! Også kan vi jo hoppe litt for fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. januar 2007 #1256 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. januar 2007 #1257 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja, godt med fredag. Hadde fri i går, og merket hvor mye mer overskudd jeg hadde da kvelden kom. Litt færre folk her i dag, for de er ute på noe. Det merkes... Mye mer stille her. Åpen kontorløsning er noe dritt Prinsesse, ja... Har instruert modern i ikke å kjøpe for mye rosa. Vil jo helst ha klær som kan brukes neste gang også Desuten er det ei lita niese på 1 år og 1 mnd som vi sikkert arver noen fine kjoler etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. januar 2007 #1258 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei hei, snuppa litt for fredag og helg og :hoppe: for sydentur Du er bare såååå heldig, vennen. Og du verden så deilig. Akkuratt det samme kommer vi til å gjøre hvis jeg blir gravid en gang :) Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1259 Del Skrevet 19. januar 2007 Frida Frosk: dagen er allerede mye bedre! det var bare starten som var dålig! Pi@: god helg til deg også lubelillen: er ikke så veldig glad i rosa, jeg. men de kan jo være litt prinsesser allikevel Liljen: ha en strålende helg du også, Liljen-vennen _________________________________________________________ er ennå ikke helt ferdig med kjipe-oppgaven, men nå venter jeg på input fra noen andre, og da får jeg gjort fint lite selv... så da er det greit med en KG-pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. januar 2007 #1260 Del Skrevet 19. januar 2007 KG-pause er alltid bra Og nå er det snart helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå