Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lucky117, Yamaha og Cr@sh: god helg til dere også :klem:

Smile: takk - og det samme til deg :)

Frida Frosk: jeg nyter helgen og magen. håper du gjør det samme :klem:

Vannmelon: det er deilig med søndag -men her blåser det skikkelig i dag. ikke noe fristende å gå ut. UL er ikke før neste tirsdag - den 23/1... :klem:

bare en kjapp tur innom - må komme meg i dusjen og ut i det forferdelig været. hvor ble det av sola og snøen? :sur:

håper alle får en super søndag!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser her også, tror det gjør det i store deler av landet for tida. Frister ikke mye å gå ut nei, så jeg skal holde meg innendørs i hele dag.

Håper ellers du har en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile: nei bare en drøy uke igjen! jeg vil vite kjønn, ja. er jo så sikker på at det er en gutt - så hvis det viser seg at det er en jente er det greit å få vite det nå :ler:

Bippe: søndagen var finfin - jeg blåste ikke bort :ler:

:klem:

Mrs N: :klem:

lubelillen: alt er bare bra her :klem:

så var det mandag igjen :forvirret:

men det vil jo si at det bare en en drøy uke til UL! :hoppe: :hoppe:

har vært deilig med helg. har gjort fint lite. slappet av om kvelden sammen med mannen. lørdag var vi ute og gikk tur i sola, og søndag beveget vi oss ut en bitteliten tur i vinden - men vi kom oss fort inn igjen!

nå skal jeg ta meg enl liten runde i dagbøkene!

en god mandag til alle som stikker innom!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy det blir med UL. Jeg tror også at jeg får gutt forresten, så får vel sjokk om det skulle komme ei lita jente. :ler:

Klem til deg, og ha en fin mandag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer også til å få sjokk hvis det viser seg å være en liten jente... merkelig det der at jeg er så sikker på at det er gutt - jeg vet ikke hvorfor jeg tror det...

:klem: tilbake til froskevennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket meg ei jente, men nå føler jeg at det blir en gutt og kommer vel nesten til å bli litt skuffet om det er ei jente. Liker guttenavnet vi har funnet bedre enn jentenavnet :ler: Jeg snakker med magen som om det var en han. Det første året gjør det vel ikke så mye uansett, men har liksom drømt om ei hestejente/ballerina :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merkelig det der med magefølelse ja. Da svigerinnen min gikk gravid sist hadde jeg en skikkelig sterk følelse fra med en gang hun fortalte at hun var gravid at det kom til å bli en gutt (de hadde 2 gutter fra før), og selv etter at de hadde fått beskjed om at det ble en jente på UL, så var jeg sikker på at det var en gutt, jammen kom det ikke ut en liten nevø til :ler:

Har dere noen spesielle ønsker når det gjelder kjønn, eller spiller det ingen rolle?

Ha en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket meg ei jente, men nå føler jeg at det blir en gutt og kommer vel nesten til å bli litt skuffet om det er ei jente. Liker guttenavnet vi har funnet bedre enn jentenavnet  :ler: Jeg snakker med magen som om det var en han. Det første året gjør det vel ikke så mye uansett, men har liksom drømt om ei hestejente/ballerina :sjenert:

:ler: jeg har funnet et veldig kult jentenavn - men guttenavnet vi har funnet er også fint, da :sjenert:

men denne tror jeg nok er en gutt, så da får det bli en rocker eller fotballspiller :ler:

Det er merkelig det der med magefølelse ja. Da svigerinnen min gikk gravid sist hadde jeg en skikkelig sterk følelse fra med en gang hun fortalte at hun var gravid at det kom til å bli en gutt (de hadde 2 gutter fra før), og selv etter at de hadde fått beskjed om at det ble en jente på UL, så var jeg sikker på at det var en gutt, jammen kom det ikke ut en liten nevø til :ler:

Har dere noen spesielle ønsker når det gjelder kjønn, eller spiller det ingen rolle?

Ha en fin mandag :klem:

:ler: skal si du har en bra magefølelse :)

vi har ingen spesielle ønsker hva angår kjønn, nei. jeg har alltid sagt at jeg har lyst på en av hver - men når alt kommer til alt så er jo kjønn veldig lite viktig så lenge de er friske og fine :)

(men jeg har et veldig fint jentenavn jeg håper å få brukt en gang....)

:klem: til begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer også til å få sjokk hvis det viser seg å være en liten jente... merkelig det der at jeg er så sikker på at det er gutt - jeg vet ikke hvorfor jeg tror det...

AKkurat som jeg har det!!!! Derfor ville vi også vite kjønn men vi så det ikke så tydelig.... Hun nevnte gutt men var VELDIG i tvil.... Jeg har jo allerede kjøpt noen blå bodyer.... Men kan evt. gi de bort hvis det blir en jente, selv om det faktisk går med litt blått på en jente også!!!

Blir spennende med UL!!! :hoppe: Ny termin også sikkert... Har du begynt å kjenne noe liv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blått går kjempefint til jenter også, ja! de kan jo ikke bare fly rundt i lysrosa. det blir litt for klissete for meg :ler:

jeg er ganske så sikker på den terminen, så hvis den blir flyttet blir det nok bare en dag eller to. hvis ikke blir jeg veldig overrasket.

kjenner ingen ting, jeg... driver og kjenner etter, men har ikke merket noe. men det er vel ikke så lenge før jeg kjenner noe nå! gleder meg til det :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...