Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Hjertelyd er kjempekoselig å høre! Er så godt med en sånn bekreftelse på at det er noe der inne. Gled deg til UL og, hvis du ikke har vært på det, det er enda mer spesielt. Begge deler gjør ting litt mer virkelig. Bare vær forberedt på sjokk ;)

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig å høre hjertelyden da  Det må være helt fantastisk :)

Hjelper nok på humøret at det er fler gravide på en fest ja ;)

God helg :klem:

å høre hjertelyd var utrolig stort, ja :):klem:

Jeg drikker også eplemost når jeg er ute. Ikke så glad i brus, men eplemost er jo godt. Ikke riktig det samme som et glass rødvin til mat, men så lenge jeg vet at jeg ikke kan drikke alkohol er det egentlig ikke noe savn.

Så flink du var til å holde ut på nyttårsaften da. Jeg var klar for å reise hjem halv tre. Blir litt lei fulle folk når man er den eneste som er edru. Og for en ånde de har. 

fulle folk er utrolig slitsomt når man er edru selv, ja. men det hjelper når det er flere tilstede som er klinkende edru :)

Godt nyttår!!!

Og så fin tittel på dagboka di, nå er du jo ingen prøver lenger akkurat :ler:

Jeg holdt også ut til tre på nytårsaften men var rimelig gåen dagen etterpå.

Gøy å høre hjertelyd ja. Var mannen med også?

Hvordan er det med formen da?

ja, tenkte det var på tide med nytt navn på dagboka!

mannen var med til jordmor, ja :) formen min er kjempefin for tiden, så jeg nyter 2.trimester så godt jeg kan!

Der var du! Har titta etter deg se ;) Morro med hjertelyd! :)

ja, er litt til og fra for tiden. men stikker innom så ofte jeg kan! :)

Huff, kaos på jobb vet jeg alt om.. Håper det roer seg litt for din del, for du må jo passe på deg selv vet du!

Må være fantastisk å høre hjertelyd!  :hjerter:

Ha en fin helg!  :klem:

jeg passer på meg selv, altså :Nikke: kan ikke la jobben gå utover helsa, nei!

:klem:

Håper du får en fin lørdag  :klem:

Vi har fått litt snø :hoppe:  :hoppe:

hadde en kjempefin lørdag! hadde litt snø et lite øyeblikk vi også - men det ble alt for fort borte :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd er kjempekoselig å høre! Er så godt med en sånn bekreftelse på at det er noe der inne. Gled deg til UL og, hvis du ikke har vært på det, det er enda mer spesielt. Begge deler gjør ting litt mer virkelig. Bare vær forberedt på sjokk  ;)

Ha en fin helg.

gleder meg noe veldig til UL - håper bare at alt er som det skal :) så satser jeg på at du får stå for tvillingene for denne gang :ler:

Forbered på sjokk... :ler:

Ha en fin lørdagskveld!

:kyss:

Håper formen er bra! :klem:

formen er kjempefin for tiden!!

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Heia, skulle bare stikke innom og ønske deg en fin dag - koselig med ny tittel på dagboka di :klem:

:kys_2: Ha en god uke!

takk takk :kyss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt litt for mye å gjøre på jobb, så jeg får heller ta en tur innom nå!!

har hatt en kjempefin helg. var på jentekveld på fredag. de andre drakk vin, så det ble litt slitsomme på slutten :ler: men det var veldig hyggelig!!

lørdag var mannen og jeg på shopping. fant endelig mammabukser med lange ben. er strålende fornøyd :)

magen vokser og vokser - nå er det ganske umulig å skjule for å si det sånn! men den er fortsatt fleskete - er for øyeblikket en blanding av fleskemage og babymage :ler:

får satse på en dagbokrunde i morgen, for nå må jeg få litt tid med mannen før jeg hopper i seng.

en god :klem: til alle som stikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god klem til deg også, vennen. :klem:

Så bra du fant mammabukse. Har endelig funnet en jeg er fornøyd med jeg også. Selv om det ikke var lengden på bena som var mitt problem akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer til å få samme problem som deg ihht lange bein på bukser. Så hvor fant du dine?

Ja, jeg er ikke gravid enda altså; men det er jo greit å vite om sånt på forhånd.

*ivrig*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg innom for å tilby deg litt av den ekstra lengden jeg har på mine gravidebukser, men så hadde du funnet... Bukser med ulik lengde hadde vært fint.

Håper du har en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida Frosk: :klem: det tar litt tid å finne disse mammaklærne, men nå går jeg stort sett bare i det :ler:

Bippe: :ler: bedre føre var :) jeg fant mine bukser på Sandvika Storsenter - en butikk som heter ni måner. -men jeg har forstått det slik at du ikke bor i oslo-området? merket er ihvertfall 2wear - du finner forhandlerliste på hjemmesiden deres! (men den ser ikke helt komplett ut i og med at den butikken jeg var i ikke står der :ler: )

Kylling: :overrasket:

skal vi le eller grine? må ihvertfall få med meg grand prix i år, da... :ler:

hei til deg også - jeg har det kjempefint :):klem:

Vannmelon: hadde vært praktisk med ulike lengder på bukser, ja :) snilt at du tilbyr meg litt av dine bukser :ler::klem:

rakk ikke innom her i går, jeg. det er så mye å gjøre på jobb om dagen... men nå har jeg tenkt å ta en dagbokrunde - så får heller arbeidsoppgavene vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men nå har jeg tenkt å ta en dagbokrunde - så får heller arbeidsoppgavene vente!!

Hihi - det var rette holdningen det :ler: Ha en fin og effektiv arbeidsdag, hm...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, innom for å ønske deg en fin arbeidsdag. Synes du er flink jeg. Ikke kommet meg på jobb enda jeg... :sjenert:

Halvveis til helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angelou: :ler: lover å være effektiv når jeg er ferdig med dagbokrunden!! :ler:

Frida Frosk: takk for det, vennen :klem:

halvveis til helg, ja!! :hoppe: det går den rette veien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så bra du fant en bukse som var lang nok i beina. Kan tenke meg du var fornøyd da ja :) Gleder meg til det blir min tur til å lete etter mammaklær.

:hoppe: for halvveis til helgen :hoppe:

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...