Vannmelon Skrevet 5. desember 2006 #1001 Del Skrevet 5. desember 2006 Godt folk er påståelige når de finner ut av graviditeter. Ikke noe spørsmål fra kollegaen din, skjønner jeg Håper du har en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1002 Del Skrevet 5. desember 2006 Så du ble avslørt med farrisen ja.. Hehe. Skjønner at det er morsommere på julebord når man kan drikke litt. Jeg drar aldri edru på fest, det er jo dritkjedelig! Ha en strålende lørdag, Petra P! ← edru på fest er ikke helt min greie, nei. ihvertfall ikke store fester. mindre fester med gode venner blir noe helt annet til kyllingvennen Skal til legen igjen på tirsdag jeg. Så da får jeg veid meg der. Må kjøpe meg en vekt å ha hjemme tror jeg. Blir jo bare skummelt å gå på kontroll framover om jeg får vektsjokk hver gang. Kos deg i byen i dag. ← tirsdag er jo i dag, det! nå må jeg inn i dagboka di og se hvordan det gikk hos legen!! Så fint at du hadde det gøy på julebord, selv om du ble litt avslørt. Kan tenke meg at det var deilig å våkne opp i dag og ikke være fyllesyk Men du: Synes ikke du skal være så opptatt av magen og vekta om dagen Er ikke så fryktelig morsk da, men lev som normalt så går det nok bra Jordmor sier vel ifra hvis babyen ikke har det fint? Ha en fortsatt fin helg ← deilig å ikke være fyllesjuk, ja og jeg tar selvkritikk for at jeg er litt vel opptatt av vekta, lover å prøve å skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1003 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei hei vennen Hørtes jo ut som ett kjempemorsomt julebord da Men jeg er litt som kylling jeg... går aldri edru på fest.. Ha en super søndagskveld stor ← et glass vin eller to gjøre susen, ja Innom med en stooor ← så koselig å se deg her - lenge siden sist!! Så bra du hadde det gøy på julebord! Det var vel nesten like greit å bli avslørt også, da slipper man å bruke så mye energi på å holde det skjult. Mener jeg, da. Jeg er litt motsatt av Kylling og Liljen; jeg kan fint gå edru på fest. Men hvor gøy det er, er en annen sak. Sitter jo der og ser folk bli dummere og dummere! Det er for øvrig svært lenge siden jeg har tatt meg en fest. Kanskje jeg skulle få gjort det snart.. ← ja, jeg er ikke tilhenger av å holde ting skjult. nå har det jo gått såpass langt at jeg ikke er så veldig nøye på om folk får vite det... Vi var på julebord på lørdag med jobben til mannen, og jeg var jo selvfølgelig edru, men det er jeg som er uggen og føler meg fyllesjuk dagen etterpå og mannen er frisk som en fisk. Urettferdig altså Du har vel kommet såpass langt du nå, at det ikke gjør så veldig mye om du blir avslørt eller? ← det har du rett i. er 11+3 i dag. bare 4 dager til 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1004 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror luft veier en del Den tar i alle fall mye plass. Jeg føler meg plutselig radmager. lillelubben målt til 11+4 ← jeg er ihvertfall langt fra radmager Julebord som avholds kan nok være litt kjedelig ja. Snart skal vi også! Koser meg med maten heller jeg da Ha en fin dag! ← kose seg med maten er lurt! Så bra at du hadde det gøy, selv om du ble avslørt Håper du får en fin uke ← bare moro at jeg ble avslørt, det viser at jeg har kollegaer som følger med! Hvor er du, Petravennen min? ← jeg er her, jeg!!! Ja, hvor er du? ← :kys_2: ← Godt folk er påståelige når de finner ut av graviditeter. Ikke noe spørsmål fra kollegaen din, skjønner jeg Håper du har en fin tirsdag. ← det er det som er så bra med menn. de er litt mer direkte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1005 Del Skrevet 5. desember 2006 måtte dele opp i tre innlegg - alt for mye smily's så koselig at dere har vært innom og tatt vare på dagboka mi!! det har vært totalt kaos på jobb et par dager nå, og det ser dessverre ut til å vare et par dager til i tillegg har jeg vært sinnsykt kvalm i dag - samtidig som jeg har sittet i møte i over 5 timer... blir helt utslitt av sånt, jeg men i kveld har jeg bare slappet av, litt på sofaen, og nå venter jeg bare på greys anatomi en god kveld ønskes alle god-jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. desember 2006 #1006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pass på deg selv, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1007 Del Skrevet 6. desember 2006 takk vennen - jeg gjør så godt jeg kan! nå skal jeg ta en rask dagbokrunde før det braker løs igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. desember 2006 #1008 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei vennen. Innom for å ønske deg en kvalmefri dag. Kjennes ut som jeg har tatt kvalmen fra deg forresten, så tror du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1009 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg er dessverre kvalm i dag også så da får vi heller være kvalme sammen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2006 #1010 Del Skrevet 6. desember 2006 Så kjedelig at du er kvalm da Håper du får en fin dag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. desember 2006 #1011 Del Skrevet 6. desember 2006 God morgen Kjedeli å være kvalm da.. Får håpe det gir sei utover dagen Når skal du begynne å fortelle den supre nyheten til di andre i verden?? Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. desember 2006 #1012 Del Skrevet 6. desember 2006 Håper kvalmen din gir seg snart, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. desember 2006 #1013 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan ikke si annet enn; gled deg til 2. trimester Petra! Full av energi i dag, skrubbsulten og i utrolig godt humør :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 #1014 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ikke blitt så veldig kvalm enda jeg, så går bare og venter på at den skal slå til Er vel ikke lenge til du er i 2.trimester og virkelig kan blomstre du nå Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. desember 2006 #1015 Del Skrevet 6. desember 2006 Det må være utrolig slitsomt å være så kvalm og samtidig ha det hektisk på jobb. Utrolig bra at du takler det, Petra, men husk å passe på deg selv.. Ikke noe bra å overanstrenge seg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. desember 2006 #1016 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er det jeg leser??? Har vært borte altfor lenge jeg skjønner jeg. Gratulerer så utrolig mye Petra P Når er den lille ventet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. desember 2006 #1017 Del Skrevet 6. desember 2006 OI- du er jo snart 12 uker jo!!! :hoppe: Det er herlig det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1018 Del Skrevet 6. desember 2006 Så kjedelig at du er kvalm da Håper du får en fin dag likevel ← har hatt en fin kveld, men nå kommer den j..... kvalmen igjen til julefine Yamaha! God morgen Kjedeli å være kvalm da.. Får håpe det gir sei utover dagen Når skal du begynne å fortelle den supre nyheten til di andre i verden?? Ha en strålende dag stor ← det er stadig noen som får vite det nå. blir vel til at vi forteller det nå ettersom vi snakker med folk men har ikke fortalt det til sjefen min ennå... Håper kvalmen din gir seg snart, vennen. ← det håper jeg også Kan ikke si annet enn; gled deg til 2. trimester Petra! Full av energi i dag, skrubbsulten og i utrolig godt humør :hoppe: ← jeg ser frem til 2 trimester, ja! lever med et håp om at da skal alt bli bra - og jeg skal føle meg topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1019 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ikke blitt så veldig kvalm enda jeg, så går bare og venter på at den skal slå til Er vel ikke lenge til du er i 2.trimester og virkelig kan blomstre du nå Ha en fin dag ← har igrunn ikke vært veldig plaget av kvalme tidligere - har vært verst nå de siste par ukene... Det må være utrolig slitsomt å være så kvalm og samtidig ha det hektisk på jobb. Utrolig bra at du takler det, Petra, men husk å passe på deg selv.. Ikke noe bra å overanstrenge seg heller. ← takk for omtanken, kylling jeg passer på, altså. har fått unna kaoset for denne gang, så nå roer deg seg nok ned litt Hva er det jeg leser??? Har vært borte altfor lenge jeg skjønner jeg. Gratulerer så utrolig mye Petra P Når er den lille ventet?? ← tusen takk!! den lille er ventet 25. juni OI- du er jo snart 12 uker jo!!! :hoppe: Det er herlig det!!! ← jepp - 12 uker på lørdag!! JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1020 Del Skrevet 6. desember 2006 kaos på jobb i dag også, men nå skal det verste være over for denne gang. skal bli godt med noen rolige dager igjen... fikk innkalling til UL i dag. ble superskuffet da jeg så at jeg er kalt inn 22. februar. da er jeg jo 22+5. er ikke det VEL sent? tittet i "på vei" og der stod det at terminberegning bør skje senest uke 19? ikke vet jeg.... uansett er det altfor lenge til for en utålmodig sjel... skulle tatt en dagbokrunde, men nå kommer kvalmen for fullt igjen... tror jeg skal finne senga god natt til alle godjentene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå