Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frida Frosk: trodde man kunne bruke sine vanlige bukser frem til uke 15 eller noe, jeg... men der tok jeg tydeligvis feil, for det er flere olabukser jeg ikke orker allerede. jeg får de på, men det er meget ubehagelig :( går mye i trenings hjemme for å si det sånn :sjenert::ler:

Pi@: :klem:

Vannmelon: takk det samme :klem:

smile: :vinke:

lubelillen: :klem: været her er også helt elendig. :tristbla: håper virkelig det tar seg opp innen jul... :nisseblunk:

Epica: kjempekjedelig når nettet er nede, ja. hvis det ikke er oppe igjen innen jeg kommer hjem fra jobb, så skal ett stk. sur gravid dame ringe og klage :ler:

takk det samme, vennen :kose:

jeg fikk så sinnsykt lyst på kanelboller i stad. lurer på når denne sinnsyke sulten min skal gå over, jeg... det er jo en noe uvanlig kombinasjon - kvalm og godtesjuk samtidig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis kanelboller hvis det er det du har lyst på sier nå jeg. Bedre med dårlg næring enn ingen næring!

Du fikk visst 2*søndagsklem du, men du må jo få en i dag også :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis sier jeg bare!!! Jeg har ikke gjort noe annet de siste 10 ukene!

Ellers tror jeg ikke det er noe 15 ukers regel om mammabukse eller ei nei. Flere uker siden jeg har gått i mine gamle bukser. Hjemme er det bare joggebukse og det er godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter med stive dongeribukser og tettsittende skjorte. Men det er strengt tatt fordi jeg ikke har giddet å skifte til kosebukse. Latskapen lenge leve... ;)

Mhm.. kanelboller. DET er det lenge siden jeg har hatt! Åh, det fikk jeg lyst på..

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam... kanelboller er deilig. Jeg bakte boller med vaniljekrem i går og :kvalm: Smugspiste halve pakka med vaniljekrem mens jeg holdt på, så kanskje ikke så rart :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse besøk! så koselig! en stor :klem: til dere alle!!!

nettet mitt var nede i går også :sur: fikk fikset det tilslutt, men da var prøvedokka så trøtt at da var det rett i seng :sove:

det ble ikke kanelboller på meg i går. prøver innimellom å være litt fornuftig, jeg har spist altfor mye godis i det siste :sjenert: dessuten hadde jeg lyst på hjemmelagde kanelboller, og jeg var ikke helt i bakemodus i går :ler:

Men kommer lysten krypende i dag også så skal jeg spise kanelboller med god samvittighet siden dere sier jeg kan! :Nikke::)

ha en fin dag jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker + 2 dager (og 2 kilo)

Tyrkisk pepper og Smash er nå også strøket fra menyen :ler: Fortsetter det sånn trenger jeg ikke være så redd for de kiloene...

Har vært inne på barnemix.no og sett på magebildet i uke 10, så nå føler jeg meg helt normal :ler:

Ha en fin dag :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...