Catus Skrevet 17. november 2006 #841 Del Skrevet 17. november 2006 Får nyte det så lenge de er "små". Kanskje ikke helt det rette ordet forresten... ← Skriver under på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 Forfatter #842 Del Skrevet 17. november 2006 Bippe: bh'er som er litt annerledes enn "norsk standard" er håpløst dyrt, ja... men det er jo helt klart verdt det akkurat nå. jeg bare lukket øynene og dro kortet Liljen: julebord blir gøy, ja! jeg skal late som jeg drikker vin! krysser fingrene for at jeg klarer å være en god skuespiller Frida Frosk: de vil nok vokse etter fødselen - når de fylles opp med melk. men da må man jo uansett ha amme-bh'er og de kommer vel kun i stor størrelse!?? -og "små" er vel ikke helt det rette ordet, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. november 2006 #843 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har hele planene klare for julebord jeg, hvis jeg skulle bli så heldig å få positiv test (noe jeg faktisk tviler på..) På jobben min planlegges det vorspiel selvsagt ( typisk ) og da skal vi kjøpe 2 flasker vin. En med og en uten alkohol. Bytte innhold. smaaart!! Hvordan skal du "lure" dine kolleger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 Forfatter #844 Del Skrevet 17. november 2006 vi har med følge på julebordet - så planen er å late som jeg drikker av rødvinsglasset, mens jeg egentlig drikker masse vann. -så får mannen drikke både sin egen og min rødvin vi skal ha buffet, så da blir det jo en del flying til og fra - satser på at folk ikke legger merke til det. -har allliert meg med et par stykker på jobb + mannen, så det burde gå bra. største utfordringen blir å holde seg våken. jeg er jo så trøtt for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2006 #845 Del Skrevet 17. november 2006 Julebord høres gøy ut. Vi skal ikke ha får på nyåret vi. Vanskelig å få det til å passe med søndagsåpen butikk i desember Men da har vi jo noe å se frem til etter jul også Høres ut som en veldig god plan Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. november 2006 #846 Del Skrevet 17. november 2006 Kult med julebordopplegget Jeg skal ikke på julebord, virker på kollegene som om det er om å gjøre å drikke mest. Vanskelig nok at jeg har droppa lønningspilsen Må nok tilstå snart... Ha en fiiiiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. november 2006 #847 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg må nok tilstå i morgen jeg da. Har fortalt det til sjefen min i dag, og hun syntes det var utrolig gøy. Har prøvd litt av klærne i skapet i dag, og de passer fortsatt. Bittelitt trange, men det får gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. november 2006 #848 Del Skrevet 17. november 2006 Petra: Rød saft (hvis du får tak i det) i et vinglass er genialt hvis du vil skjule ting Det samme er eplejuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. november 2006 #849 Del Skrevet 18. november 2006 Ha en fin lørdag, Petra Prøvedokke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. november 2006 #850 Del Skrevet 18. november 2006 Julebord blir spennende! Du får sove litt før du drar om det hjelper. Men jeg vet at det er vanskelig i den perioden der, men snart går det verste søvnbehovet over! Ha en god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. november 2006 #851 Del Skrevet 18. november 2006 Godt å se deg litt mer her inne Julebordplanene høres bra ut Håper du har en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #852 Del Skrevet 19. november 2006 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #853 Del Skrevet 19. november 2006 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. november 2006 #854 Del Skrevet 19. november 2006 Hvordan hadde du det i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2006 #855 Del Skrevet 19. november 2006 Innom og leser litt... Hvordan var det i går? på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 Forfatter #856 Del Skrevet 20. november 2006 Eeyorex2: ja, jeg har tro på julebordplanen min håper du har kost deg i helga! lubelillen: Frida Frosk: er klærne dine bare bittelitt trange? mine er også det, og jeg ligger jo tre uker bak deg... Mrs N: det skal være servitører som går rundt og sjenker vin, og da blir det dessverre litt vanskelig med rød saft.... så jeg får heller late som jeg drikker vin Kylling: takk smilex2: må få tid til å sove litt før julebordet, ja. hvis ikke holder jeg nok neppe ut! Yamaha: Cr@sh: gårsdagen var veldig bra. hadde et vennepar på middag, jeg hadde sovet på dagen så jeg holdt ut til kl. 02. ikke dårlig! __________________________________________________________ så hyggelig at så mange har vært innom i løpet av helgen. nettet hjemme har vært nede hele lørdag og søndag veldig irriterende!! ellers har det som vanlig vært kjempedeilig med helg! slappet av hjemme på fredag, lørdag var det bytur og middagsbesøk på kvelden. søndag var vi ute og gikk en tur, og så leide vi film og koste oss på kvelen... nå får jeg se om jeg rekker en dagbokrunde innimellom slagene på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2006 #857 Del Skrevet 20. november 2006 .....jeg er litt glad for at jeg slipper å tenke ut all slags lure løsninger for ikke å drikke, men bare litt altså Godt å se at du og den lille har det bra, ha ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. november 2006 #858 Del Skrevet 20. november 2006 Høres ut som du hadde en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 20. november 2006 angelou: akkurat den delen er det kjipeste med å være gravid... blir greiere når man kan fortelle!! ha en fin uke du også!!! Kylling: har hatt en veldig fin helg, ja! håper det samme gjelder for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. november 2006 #860 Del Skrevet 20. november 2006 Frida Frosk: er klærne dine bare bittelitt trange? mine er også det, og jeg ligger jo tre uker bak deg... ← Har et par ganske trange bukser som er blitt så ubehagelige å gå med at jeg dropper dem, men ellers får jeg på det meste fortsatt. Men magen er nok blitt større ja. Synes det er litt tidlig jeg, men det er jo ikke sikkert den vokser i like stor fart de neste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå