Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til den dagen jeg ikke kan dusje med strålene mot fronten lenger. Eller ligge på magen når jeg sover. Ømme pupper? Jatakk! :ler:

Ha en fin kveld, snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile: i går fant jeg to små kviser på brystet. :sur: dagen i går tok seg opp, men det var stress på jobb... :klem:

Eeyore: :ler: ja, du kan så si :):klem:

angelou: :ler: det går over når du blir gravid. da blir de enorme :ler::klem:

Mrs N: :klem:

Pi@: :klem:

Yamaha: takk for det! :klem:

Kylling: :ler: det er utrolig hva man kan ønske, ja! :ler::klem:

ble ikke tid til noe KG i går. fullt stress på jobb, og så var jeg hos en venninne i går kveld. :) får håper det blir litt mer tid i dag. ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til den dagen jeg ikke kan dusje med strålene mot fronten lenger. Eller ligge på magen når jeg sover. Ømme pupper? Jatakk!  :ler:

Helt enig :ler:

Kanskje vi "sees" her i kveld?? :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er noen ganger utrolig hva som blir diskutert i disse dagbøkene :ler:

:sjenert:

:ler: Må vel si meg enig, selv om jeg bidrar litt!!!!

Hvordan går det med det Petra P??? Er det noe forandring om dagen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: :ler::klem:

smile: :ler: det er vel ikke til å komme unna at man er litt mer frittalende her enn til vanlig!

Eeyore: takk! her har du en tilbake; :klem:

Cr@sh: :danse: en snikleser - så gøy! nå må jeg ta en tur innnom dagboka di! stikk gjerne innom flere ganger! :)

:sjenert: nå håper jeg tiden frem til 12 uker går fort. noen har nemlig hvisket meg i øret at man føler seg litt mindre oppblåst og får mye mer energi når man kommer over i 2 trimester. det er jo absolutt noe å se frem til :Nikke:

ellers er det lite nytt på denne fronten. har vært litt mye på jobb i det siste, men jeg lover å komme sterkere tilbake når det roer seg her.

ønsker alle en stråååålende torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kylling: kranglete dataer er noe dritt, ja :ler::klem:

lubelillen: takk :klem:

Netten: det var lenge siden, ja! hyggelig at du stikker innom!! alt er bra med meg, og såvidt jeg vet er alt bra med spiren også! :klem:

iss: :ler: en dags forsinkelse kan vi vel leve med... mange dager derimot... :riste:

Frida Frosk: hadde en kjempefin kveld i går :klem:

i dag har jeg endelig litt mer tid til KG. er i full gang med dagbokrunde - det var på tide!

fikk kjøpt meg nye bh'er i går! det var på høy tid. :sjenert: godt å ha flere enn to er som passer! så nå håper jeg ikke de har tenkt å vokse noe mer med det første... :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ut å shoppe litt i dag jeg. Skal på julebord i morgen.

Nye bher har jeg heldigvis ikke hatt bruk for enda. Puppene er samme str som før. Bare magen som er blitt bittelitt større.

Ikke sikkert puppene dine vokser noe særlig mer med første hvertfall, Petra. Når mine ble ømme i starten var de nok litt større enn normalt. Mest fordi de var så harde tror jeg at det kjentes sånn. Men nå er de mer normale igjen og er hverken ømme eller vokser. Men jeg vil jo ikke ha noe større heller, så det passer meg fint.

Kanskje de er så store at de skjønner "her har vi plass til nok melk, så vi gidder ikke vokse mer vi" :ler:

Ha en fin dag, vennen. Og snart er det helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal på julebord om to uker, jeg. blir spennende å se om klærne i skapet passer, eller om jeg må komme meg ut og shoppe jeg også... :sjenert:

har ikke puppene dine vokst? så heldig du er! mine er absolutt store nok fra før det også, så de har tydeligvis ikke skjønt det :ler:

snart helg, ja! supert!!

:klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg NEKTER at puppene mine skal vokse noe særlig hvis jeg blir gravid! Men en allerede vanskelig størrelse (70G), ser jeg for meg stor frustrasjon og pengeflaksing når en større størrelse må kjøpes. Her jeg bor finnes ikke min størreslse fra før. Så enten må jeg til Oslo eller så må jeg bestille fra Bravissimo. Kan fort bli dyrt.. :forvirret:

Men men, må bare tenke på at det er sååååå verd det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo verdt det, men for oss med sånne dumme størrelser fra før så synes jeg faktisk at puppene kan forholde seg nokså rolige. :ler:

Nå har jeg jo igjen maaange uker med både å gå gravid og å amme, så tar ikke gleden på forskudd. De kan jo vokse seg enorme mange ganger før dette er over. ;)

Får nyte det så lenge de er "små". Kanskje ikke helt det rette ordet forresten... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...