Pi@ Skrevet 14. november 2006 #821 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. november 2006 #822 Del Skrevet 14. november 2006 Ha en fortsatt fin graviduke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. november 2006 #823 Del Skrevet 14. november 2006 Gleder meg til den dagen jeg ikke kan dusje med strålene mot fronten lenger. Eller ligge på magen når jeg sover. Ømme pupper? Jatakk! Ha en fin kveld, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. november 2006 Forfatter #824 Del Skrevet 15. november 2006 smile: i går fant jeg to små kviser på brystet. dagen i går tok seg opp, men det var stress på jobb... Eeyore: ja, du kan så si angelou: det går over når du blir gravid. da blir de enorme Mrs N: Pi@: Yamaha: takk for det! Kylling: det er utrolig hva man kan ønske, ja! ble ikke tid til noe KG i går. fullt stress på jobb, og så var jeg hos en venninne i går kveld. får håper det blir litt mer tid i dag. ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2006 #825 Del Skrevet 15. november 2006 Gleder meg til den dagen jeg ikke kan dusje med strålene mot fronten lenger. Eller ligge på magen når jeg sover. Ømme pupper? Jatakk! ← Helt enig Kanskje vi "sees" her i kveld?? Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. november 2006 #826 Del Skrevet 16. november 2006 Det er noen ganger utrolig hva som blir diskutert i disse dagbøkene ← Må vel si meg enig, selv om jeg bidrar litt!!!! Hvordan går det med det Petra P??? Er det noe forandring om dagen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. november 2006 #827 Del Skrevet 16. november 2006 Innom med en torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. november 2006 #828 Del Skrevet 16. november 2006 En snikleser legger igjen *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. november 2006 Forfatter #829 Del Skrevet 16. november 2006 Liljen: smile: det er vel ikke til å komme unna at man er litt mer frittalende her enn til vanlig! Eeyore: takk! her har du en tilbake; Cr@sh: en snikleser - så gøy! nå må jeg ta en tur innnom dagboka di! stikk gjerne innom flere ganger! ____________________________________________________ nå håper jeg tiden frem til 12 uker går fort. noen har nemlig hvisket meg i øret at man føler seg litt mindre oppblåst og får mye mer energi når man kommer over i 2 trimester. det er jo absolutt noe å se frem til ellers er det lite nytt på denne fronten. har vært litt mye på jobb i det siste, men jeg lover å komme sterkere tilbake når det roer seg her. ønsker alle en stråååålende torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. november 2006 #830 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg hater kranglete dataer! Haha, "dataer" var ordet sitt det. Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. november 2006 #831 Del Skrevet 16. november 2006 Ha en strålende torsdag selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 16. november 2006 #832 Del Skrevet 16. november 2006 Hei på deg! Her var det lenge siden jeg hadde vært! Hvordan går det med deg og spiren? Håper du har det bra!! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. november 2006 #833 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg venter på energien som skulle startet i 2. trimester... Den er foreløpig en dag forsinket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. november 2006 #834 Del Skrevet 16. november 2006 Hei vennen, håper du har hatt en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 Forfatter #835 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) kylling: kranglete dataer er noe dritt, ja lubelillen: takk Netten: det var lenge siden, ja! hyggelig at du stikker innom!! alt er bra med meg, og såvidt jeg vet er alt bra med spiren også! iss: en dags forsinkelse kan vi vel leve med... mange dager derimot... Frida Frosk: hadde en kjempefin kveld i går ________________________________________________________ i dag har jeg endelig litt mer tid til KG. er i full gang med dagbokrunde - det var på tide! fikk kjøpt meg nye bh'er i går! det var på høy tid. godt å ha flere enn to er som passer! så nå håper jeg ikke de har tenkt å vokse noe mer med det første... Endret 17. november 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. november 2006 #836 Del Skrevet 17. november 2006 Må ut å shoppe litt i dag jeg. Skal på julebord i morgen. Nye bher har jeg heldigvis ikke hatt bruk for enda. Puppene er samme str som før. Bare magen som er blitt bittelitt større. Ikke sikkert puppene dine vokser noe særlig mer med første hvertfall, Petra. Når mine ble ømme i starten var de nok litt større enn normalt. Mest fordi de var så harde tror jeg at det kjentes sånn. Men nå er de mer normale igjen og er hverken ømme eller vokser. Men jeg vil jo ikke ha noe større heller, så det passer meg fint. Kanskje de er så store at de skjønner "her har vi plass til nok melk, så vi gidder ikke vokse mer vi" Ha en fin dag, vennen. Og snart er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) skal på julebord om to uker, jeg. blir spennende å se om klærne i skapet passer, eller om jeg må komme meg ut og shoppe jeg også... har ikke puppene dine vokst? så heldig du er! mine er absolutt store nok fra før det også, så de har tydeligvis ikke skjønt det snart helg, ja! supert!! Endret 17. november 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. november 2006 #838 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg NEKTER at puppene mine skal vokse noe særlig hvis jeg blir gravid! Men en allerede vanskelig størrelse (70G), ser jeg for meg stor frustrasjon og pengeflaksing når en større størrelse må kjøpes. Her jeg bor finnes ikke min størreslse fra før. Så enten må jeg til Oslo eller så må jeg bestille fra Bravissimo. Kan fort bli dyrt.. Men men, må bare tenke på at det er sååååå verd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. november 2006 #839 Del Skrevet 17. november 2006 Å ja, guuud det er dyrt med store bh'er!!! Julebord om 2 uker?? det skal jeg og :hoppe: Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. november 2006 #840 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er jo verdt det, men for oss med sånne dumme størrelser fra før så synes jeg faktisk at puppene kan forholde seg nokså rolige. Nå har jeg jo igjen maaange uker med både å gå gravid og å amme, så tar ikke gleden på forskudd. De kan jo vokse seg enorme mange ganger før dette er over. Får nyte det så lenge de er "små". Kanskje ikke helt det rette ordet forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå