Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Hei hei, vennen.

Ja, vektøkning i graviditeten er det jeg må passe mest på tror jeg.  :ler:  Er også veeeldig glad i mat....  :sjenert: 

Men har ei venninne som la på sei 25 kg i begge svangerskapene, og hun er like flott og slank som før hun fikk barn!!  :)

Hvordan er formen din ellers??

Ha en strålende mandag.

stor  :klem:

hei vennen :)

jeg er også veldig glad i mat, og den matlysten jeg har nå kan ikke sammenliknes med noe jeg har opplevd før... :sjenert:

men nå skal jeg skjerpe meg, altså :Nikke:

formen ellers er grei. ømme pupper og småkvalm, men ellers stort sett bra!

:klem::klem:

Spise for 1, ja... Det er utrolig hvor mange seigmenn en spire på noen cm trenger for at mor skal ha det bra :ler: Ha en fin mandag :klem:

spiren min har krevd myyyye sjokolade i helgen :ler: (greit å ha noen å skylde på!!)

:klem:

Godt å høre at det går an. Ser så mange som aldri får den kroppen de hadde før. Jeg er nok livredd for å bli en av de sistnevnte.... :(

Petra: Det er jo bare 4 dager til helg igjen!!!! :ler: Håper du får en fin arbeidsdag sel vom du ikke har så stor arbeidslyst! :klem:

uff, i dag har arbeidslysten helt borte. nå har jeg akkurat hatt en lang samtale med mamman min på telefonen :sjenert:

bare drøye 4 dager til helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ømme bryster gikk over for meg etter uke 10.. Hjelper det? ;)

Tror ikke brystene har vokst noe i det hele tatt de siste 3 ukene faktisk. Jeg som hadde forventet meg enorme mugger innen uke 40 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen råd mot ømme pupper? Jeg har også vært litt plaget av det  :sjenert:

ikke som jeg vet om, dessverre... men jeg vet hvordan du har det :kose:

Vil også ha ømme pupper.....  :sjenert:

:ler:

du kan få mine :ler:

*ønsker sammen med Liljen*

oj, nå lovte jeg bort mine til Liljen. dere kan ha de annenhver dag!? :ler:

neida - jeg krysser fingre og sender ømme-pupper-støv deres vei!!

Ømme bryster gikk over for meg etter uke 10.. Hjelper det? ;)

Tror ikke brystene har vokst noe i det hele tatt de siste 3 ukene faktisk. Jeg som hadde forventet meg enorme mugger innen uke 40 :ler:

jeg synes mine er enorme nå, jeg. har vokst ut av alle bh'ene mine... prøvde å få kjøpt noen nye i helgen, men den strørrelsen jeg trenger er umulig å få tak i - så sant man ikke kjøper dyre bh'er. har ikke lyst å bruke en formue på bh'er i en størrelse som er forbigående :sur:

etter uke 10? da har jeg to uker igjen.... :sjenert:

Denne  :sexy: her passer som en utmerket beskrivelse av hvor puppeøm jeg føler meg :ler:

:hoho: sånn føler jeg meg også!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må snart ha ny bh jeg og, er ikke lett å finne noe i 75DD vel :klø:

:sjenert: Du må gjerne skrive i signaturen din hvor lang du er på vei altså... uketallet for eksempel.... Så slipper du å oppdatere hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper gikk over i uke 10 hos meg også. Ble noe helt annet etterpå!! Godt! Legen min sa at de kom ikke til å bli sånne ømme igjen. Bare såre!! :ler:

Ikke ha så dårlig samvittighet for at du spiser Petra p. det er da mye bedre enn å ikke spise. Det er jo egentlig ikke så rart man er litt ekstra sulten, man gir jo ganske mye næring til noe som er under rasende utvilking. Heller sulten enn kvlam sier jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 måneder er vel ikke akkuat forbigående, så jeg tror faktisk jeg hadde innvestert i noen gode BH'er. Og du kan jo bruke dem i et evt nytt svangerskap senere også (med mindre du bare skal ha ett barn da...), så da er det jo ikke helt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :kyss: 75DD er ikke den enkleste størrelsen å finne, nei... er noe sånt jeg trenger også... :sexy::ler:

jeg har link til ticker i signaturen min, forresten... sjekk ut: endelig vellykket prøveproduksjon

smile: :klem: det er igrunn ikke mengden av det jeg spiser jeg har dårlig samvittighet for. det er mer hva jeg spiser... det har blitt mye godis i helgen. så nå skal jeg bli flinkere til å spise litt sunnere... jeg var jo sååå flink før jeg ble gravid. det er litt for lett å spise for to :ler:

Eeyore: du har selvfølgelig rett! godt at du har evnen til å være fornuftig for meg! det er bare å innse at de ikke kommer til å krympe med det første, og investere i noen store bh'er. (dessuten har jeg lyst på flere enn èn, ja! men bare to...) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to par med support-bher hos Mothercare. Et i størrelse 80D og et nå i 85DD. De har all verdens slags rare størrelser der, og 75DD er jo ikke så rart?

Dessuten, hvis jeg var deg ville jeg gått for 80DD så har du litt "å gå på" ;)

Nei, tiden med ømme pupper er heldigvis over. Nå driver huden å flasser av i stedet, samtidig som jeg har fått små kviser over hele brystet (og ansiktet :sjenert:).. Aldri trodd på dette med "kombinasjonshud" før jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine ømme pupper forsvant også for et par uker siden. Er nå 11+3

Hender de er ømme på natta, men ellers er det ikke noe plagsomt.

Men kvalmen har kommet snikende tilbake de siste dagene. Ikke mye, men har aldri vært "kaste-opp-kvalm" heller. Bare litt småkvalm og uggen.

Så disse symptomene kommer vel og går som de vil tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: ;)

Mrs N: det er mulig det er lett å skaffe 75DD på nett, men jeg kan ikke kjøpe bh'er uten å prøve først.. i butikkene her er det ikke lett å finne den strørrelsen, dessverre... 80 pleier å bli altfor stort i og med at jeg vanligvis bruker 70/75. -men jeg skal ha det i bakhodet nå jeg prøver :)

Pi@: ja, det er litt uvant at kvalme og ømme pupper er bra, men akkurat nå er det jo det :ler::klem:

Frida Frosk: mine pupper er stort sett ømme, men ikke sånn at det er plagsomt så sant man ikke kommer borti de... :sjenert: kvalmen kommer og går, men jeg har ikke vært i nærheten av å være "kaste-opp-kvalm". Får vel egentlig være fornøyd med det! :ler:

uff, tuuusen ting å gjøre på jobb i dag... skal prøve å få tatt en dagbokrunde senere... ha en fin tirsdag så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, tiden med ømme pupper er heldigvis over. Nå driver huden å flasser av i stedet, samtidig som jeg har fått små kviser over hele brystet (og ansiktet :sjenert:).. Aldri trodd på dette med "kombinasjonshud" før jeg :ler:

Som å lese om meg selv! Så vittig! Huden flasse ja, spesielt brystvortene :ler: Lurer på når disse kvisene skal gi seg jeg?? :klø:

Håper du får en fin dag selv om det er litt stress petra p! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...