Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liljen: tusen takk for mange klemmer!! det er mye bedre med meg i dag, altså. men jeg setter stooor pris på omtanken!! :klem::klem::klem:

angelou: neste sommer har jeg ikke tenkt på ennå... :sjenert: men det blir sikkert fantastisk :hjerter: mye bedre med meg i dag! :klem:

nå skal jeg komme meg hjem fra jobb, tror jeg... har ikke rukket noen dagbokrunde i dag, men lover å komme sterkere tilbake i morgen! i kveld skal jeg ut og spise - det blir kos :)

Skrevet

Trøsten ved at formen skranter er jo at du er like gravid enda :) Og da er det vel virkelig verdt det også?

:klem:

Skrevet
Trøsten ved at formen skranter er jo at du er like gravid enda :) Og da er det vel virkelig verdt det også?

Skriver under på den her :)

Skrevet

Toblerone: DER VAR DU, JO!!! så koselig at du stikker innom :hoppe:

jeg takler litt dårlig form, altså.. sliter mer når jeg begynner å grine av alt og ingenting :sjenert:

Pi@: :klem:

Yamaha: takk :) hadde det kjempekoselig!

ny dag - nye muligheter!

-og babyen til smile lever!! :hoppe: :hoppe:

kan ikke annet enn å smile :)

Skrevet

Tenk på før du ble gravid.. Hvor mye du ønsket en liten..

Kanskje det hjelper på formen! ;)

Uansett, 2.trimester er ofte det beste!! :kose:

Skrevet

Innom med en stooor onsdags :klem:

Håper virkeli du får en strååålende dag!! :)

Skrevet

Jeg er her innimellom jeg vettu ;)

Er så koselig at du er gravid altså, etter en del forsøk. Kan vel kanskje være litt slitsomt å grine for ALT og INGENTING, men jeg er nå uansett sikker på at det er vedrt det jeg da :sjarmor:

Skrevet
:kose: Heisann Petra Prøvedokke! Hvordan har du det i dag???
Skrevet

Innom med en onsdags :klem: og lurer på hvordan det går med den gravide?

Skrevet

Ønsker deg en fin kveld, Petra!

Skrevet

Epica: du har rett. ikke lov å klage over dårlig form flere ganger :ler::klem:

Liljen: takk, her går i det i husvask en onsdagskveld! :klem:

Toblerone: veldig koselig at du stikker innom! :) det er helt klart verdt det, altså.. men jeg klager litt innimellom allikevel... :sjenert::klem:

smile: jeg har det fint! ekstra fint etter at jeg så at babyen din er i god form!! :klem:

Bippe: her står alt bra til :)

Vannmelon: takk, det går fint. men det er litt kjedelig å vaske huset... :sjenert:

Eeyore: den gravide har det fint :) en god :klem: tilbake til deg!

Kylling: tusen takk! -og det samme til deg!! :klem:

såå koselig med masse besøk! da blir jeg glad :)

som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... :sjenert: får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld!

Annonse
Skrevet

Snufs.. du er ikke den eneste som ta lett til tårer for tida :cry: Kan ikke se på barne-tv eller dyreprogram. Særlig ikke i kombinasjon i form av den tjekkiske lille nusselige muldvarpen :grine:

Skrevet

Så søte dere emosjonelle, gravide er. :) Jeg griner da aldri av ting på tv jeg. :sur: Ikke nå når jeg liksom skal være hormonell engang. Men har faktisk kjent en klump i halsen et par ganger. Kanskje jeg får sippe litt snart også... :sjenert:

Skrevet
[som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... :sjenert:  får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld!

Det er rart hvordan KG er viktigere enn andre ting :ler:

Skrevet (endret)

Yamaha: :kyss:

lubelillen: ååå, den muldvarpen er sååå søt :)

Frida Frosk: hyggelig å ha deg tilbake, vennen! :klem: jeg er alltid emosjonell, jeg... men ekstra ille nå for tiden... :sjenert:

Eeyore: jeg er tidvis veldig flink til å prioritere KG foran jobb og husvask, ja... :sjenert::klem:

endelig fredag :) skal bli godt med helg!

lørdag er jeg 8 uker! det går fortsatt sakte synes jeg... men det går om ikke annet fremover! :ler:

nei - får vel kaste meg over arbeidsoppgavene....

Endret av Petra Prøvedokke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...