Vannmelon Skrevet 2. september 2006 #241 Del Skrevet 2. september 2006 Håper du har en fin helg! Vil ikke en digital test lønne seg i lengden, eller har den og begrenset brukstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. september 2006 #242 Del Skrevet 2. september 2006 En digital test kan bare brukes én gang etter det jeg vet. Eller.. Du får ofte med to striper så du må kjøpe en ny strips for hver gang du skal bruke den. Men jeg har aldri sett at disse stripene selges separat? Denne fertility monitoren kommer visst med flere strips og du kan kjøpe de separat (ergo trenger du ikke kjøpe en ny digital test hele tiden). Men det kan hende jeg tar helt feil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #243 Del Skrevet 2. september 2006 Innom for å ønske deg en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. september 2006 #244 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har ikke begynt å tenke på testing enda jeg. Men vi er jo så vidt kommet i gang med prøvinga, så vi har god tid. Prøver å ikke stresse med dette.. Ha en strålende god helg videre, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. september 2006 #245 Del Skrevet 3. september 2006 Morn Petra Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. september 2006 #246 Del Skrevet 3. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #247 Del Skrevet 4. september 2006 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. september 2006 #248 Del Skrevet 4. september 2006 Hei, hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 4. september 2006 Liljenx2, Epica, Lucky117, iss, Mrs Nx4, Eeyore, Frida Froskx2, Vannmelonx2, Shatika, Bippe og Yamaha: tusen takk for at dere er snille og har holdt liv i dagboka mi i helgen!! til dere alle!! digitale EL-tester, ja.. har fått med meg at det er litt enklere enn slike strips som man kan tolke herfra til evigheten.. men det blir jo fryktelig dyrt i lengden, da... (og her ser det ut til at det tar tid før det skjer noe... ) Jeg fikk anbefalt et eller annet her for en tid tilbake *lete lete lete* FANT DEN: Donna Fruktbarhetstest Den ser jo veldig praktisk ut, hvis man først skal bruke noe sånt - eller?? nå har jo jeg vært hos legen, og skal til gynekologen i slutten av mnd. så jeg får se hva gyn. sier før jeg setter igang og bruker masse penger på EL-tester.. for alt jeg vet så har jeg ikke EL engang uff, i dag hadde jeg ikke lyst å stå opp og dra på jobb... men, sånn er det jo ofte på mandager. har ihvertfall hatt en fin helg - og håper dere også har det!! nå må jeg jobbe litt -men lover å komme sterkere tilbake etterpå - må jo ta en dagbokrunde!! (har allerede gratulert Pi@, da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #250 Del Skrevet 4. september 2006 Har dere prøvd lenge eller Petra Prøvedokke? Kan kanskje være greit å vente til etter gyn-time med el-tester ja. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. september 2006 #251 Del Skrevet 4. september 2006 Er nok best å vente og se hva gyn sier Håper du får en fin dag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 4. september 2006 Toblerone: det føles ihvertfall som en evighet... er i PP7 nå... Mrs N: er nok lurest det, ja! dustedag på jobb i dag igjen! men nå tar jeg meg en pause fra jobbing, og tar en rask dagbokrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2006 #253 Del Skrevet 4. september 2006 Uff da Petra, dette hørtes ikke ut som noen bra dag... Kan sikkert være greit å få sjekket opp om man har EL ja. Det er jo noen som mister den i perioder. Den Donna testen høres veldig fin ut da. Skal vedde for at du blir gravid med en gang du har kjøpt den Men da er det vel en lønnsom innvestering allikevel? Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #254 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 4. september 2006 Eeyore: hvis gynekologen sier at alt ser ok ut og alt det der - da tror jeg jaggu meg jeg skal slå til og kjøpe den donna-testen. -og håpe at den bringer lykke gravide Pi@: disse dagbokrundene tar sin tid... -og jeg er enda ikke ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2006 #256 Del Skrevet 4. september 2006 Ja jeg vet, det tar for en times tid å få sjekket alle. Og så må man jo følge med resten av dagen også... Sånn er det vel å være hekta på KG... Men det sunnerer det enn mye annet man kan bli avhengig av... Vi får unnskylde oss med at det er lærerikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. september 2006 #257 Del Skrevet 4. september 2006 Hei hei Mandagene er alltid like kjipe ja...helgen skulle vært myyye lengre PP7 er jo ikke så lenge da, men virker nok som en evighet når man tenker på det Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. september 2006 #258 Del Skrevet 4. september 2006 Klaffer for oss begge snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #259 Del Skrevet 4. september 2006 på billigeteste.dk har de billige strips, de jeg brukte pp7.. arh, ja forstår du er utålmodig.. Men... da Må det jo klaffe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 #260 Del Skrevet 4. september 2006 Hei hei Å jeg forstår deg så godt jeg. Er i pp6 nå... Føles som mangen år spør du meg.. Men du skal se det ordner sei for deg snart. Blir spennende med EL testing Ha en strålende mandag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå