Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Farge vippene, ja. Lurt! Man rekker jo ikke gjøre noen ting annet enn å dusje for tiden. Skal til hudpleieren snart, så får bestille time til det hos henne. Har farget en gang før, og ble veldig fornøyd med det, så kan tenke meg at du føler deg fresh nå ja. Og glem anklene. Man skal framheve det som er bra, vet du, så du får vise fram ansiktet ditt :) Ikke veldig behagelig med masse vann i kroppen, men det forsvinner fort etter fødselen. Jeg hadde et døgn eller noe da jeg fløy på do, og vips passet både giftering og slippers igjen :) Fram til da får du drikke masse vann og ha beina høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iss: det er godt du passer på meg :ler: har tatt fotbad og sitter med bena høyt nå. sliter bare litt med å slappe av for tiden - er nok litt rastløs om dagen...

vannmelon: :Nikke: var litt fornøyd med meg selv da jeg kom på at det kanskje kunne være lurt å farge vippene nå :ler: prøver å unngå å tenke på de dumme anklene/leggene, men de er så vonde :sur: og ser helt jævlige ut :sprettoy:

hvis det skal være sånn frem til fødselen så håper jeg inderlig at lille sprett har tenkt å komme før termin :ler:

------------------------------------------------------------

:juhu: endelig kom lillesmile. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke noe særlig ut med de legga, men du får drikke masse vann, holde beina høyt, unngå salt i maten og tenke at det går snart over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da.... men snart er det over! Jeg synes du er en superkvinne!

Jeg la snuppa på magen min i går og det var helt ubegripelig for meg at hun skulle veie 1 1/2 kilo mer og likevel ha plass inni der :ler: Jeg slapp nok ganske billig....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke noe ålrait ut med de leggene nei, men uansett så er det da ikke så lang tid igjen :klem:
nei, nå er det virkelig ikke lenge igjen. det kan jo strengt tatt skje når som helst :overrasket:

Hørtes ikke noe særlig ut med de legga, men du får drikke masse vann, holde beina høyt, unngå salt i maten og tenke at det går snart over :)
sitter med bena høyt nå. :Nikke: flink jente! :ler: litt vanskelig det med salt i maten - det er jo salt i så mye... men jeg drikker ihvertfall masse vann :)

Usj da.... men snart er det over! Jeg synes du er en superkvinne!

Jeg la snuppa på magen min i går og det var helt ubegripelig for meg at hun skulle veie 1 1/2 kilo mer og likevel ha plass inni der :ler: Jeg slapp nok ganske billig....

takk :klem: *stolt*

snuppa drev og turnet skikkelig inni magen min i går kveld, og nå ser det virkelig helt fjernt ut når hun beveger seg - ser ut som jeg har svelget en alien. mannen bare ler :ler:

-----------------------------------------------

i dag skal jeg prøve å ta livet litt mer med ro og sitte med bena høyt. men jeg må få kjøpt meg en amme-bh eller to og så må jeg på bibiloteket. og så har jeg jaggu meg en lunsj-date i dag også. :)

ha en super onsdag i solen alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser ut som jeg har svelget en alien. mannen bare ler :ler:

He he... Kunne ikke dy meg for å nevne noe liknende til den kjekke legen som la kald klut på panna mi under keisersnittet.

Har alle alien-filmene hjemme og er storfan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å øyemåle Tiny med magen min og har egentlig funnet ut at de må ha blåst han opp på sykehuset for aldri i verden om alt det der fikk plass inni meg :ler:

Og at jeg hadde fått vann i leggene merket jeg ikke før 3 dager etter fødselen. Plutselig hadde jeg så slanke legger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i solen du som kan. Jeg skal snart inn og jobbe...

ja, kan ikke klage så veldig når man har fri i dette været :ler: men det ble mest skygge i går, altså - litt for varmt for meg til å sitte i solen...

Innom med en klem til Petravennen. :klem:

Ha en fin dag. :sol:

så koselig at frosken stikker innom! :klem:

He he... Kunne ikke dy meg for å nevne noe liknende til den kjekke legen som la kald klut på panna mi under keisersnittet.

Har alle alien-filmene hjemme og er storfan ;)

:ler:

Jeg har prøvd å øyemåle Tiny med magen min og har egentlig funnet ut at de må ha blåst han opp på sykehuset for aldri i verden om alt det der fikk plass inni meg :ler:

Og at jeg hadde fått vann i leggene merket jeg ikke før 3 dager etter fødselen. Plutselig hadde jeg så slanke legger :ler:

:ler: ja det er utrolig at man har plass til en hel baby inni seg. tenk de som får barn på over 5 kg :overrasket:

håper ikke snuppa i magen min er så veldig stor *bank i bordet*

-----------------------------------

det er forøvrig umulig å ikke se at jeg har hovne legger. nå går leggene rett i tærne - det ser ikke bra ut og er ikke veldig godt :tristbla: så jeg synes strengt tatt litt synd på meg selv ;)

det blir ikke bedre over natten heller - dvs hevelsen går litt ned, men så er det på'n igjen når jeg står opp... får vel bare belage meg på at det kommer til å være sånn helt til lille sprett kommer....

i dag har jeg ny lunsjdate, og så er det akupunktur!

ha en super dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å synes synd på seg selv når man bare har to uker igjen til fødsel :troest:

Kos deg på lunsj og med akupunktur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres ubehagelig ut ja. Du må huske på å drikke masse masse vann så kroppen samler opp mindre vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg vennen :)

Håper virkeli de der leggene dine blir litt bedre. Du må gjøre som de andre sier her; legge de høyt!! Veldig viktig.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige du som har permisjon. Gleder meg slik til jeg skal ut (På mandag er det 8 uker til :)). Bortsett fra hevelsene så må det være så utrolig deilig å ha permisjon på sommeren. Inni huet mitt er det i allefall veldig idyllisk å gå rundt i sommersola med svær mage og vente på at knøttet inni der skal komme ut :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å synes synd på seg selv når man bare har to uker igjen til fødsel :troest:

Kos deg på lunsj og med akupunktur :klem:

takk :klem:

-og jeg håper du har rett - at det bare er to uker igjen... men jeg har vel mine tvil... :sjenert:

Huff, det høres ubehagelig ut ja. Du må huske på å drikke masse masse vann så kroppen samler opp mindre vann :)
jeg drikker masse vann. hele tiden. -men det hjelper ikke stort, dessverre :sur:

Hei på deg vennen :)

Håper virkeli de der leggene dine blir litt bedre. Du må gjøre som de andre sier her; legge de høyt!! Veldig viktig.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

takk, vennen! de ser ikke ut til å bli noe bedre, men jeg sitter ihvertfall med bena høyt! :klem:

Kan tenke meg det er ubehagelig med tømmerstokker :klem: Blir vel ekstra ille i den varmen
ja - i går og i dag må jeg vel si at jeg plages litt av varmen. selv om det er deilig med sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin dag selv om du har masse vann i leggene :klem:

Og god helg :)

takk det samme :)

Heldige du som har permisjon. Gleder meg slik til jeg skal ut (På mandag er det 8 uker til :)). Bortsett fra hevelsene så må det være så utrolig deilig å ha permisjon på sommeren. Inni huet mitt er det i allefall veldig idyllisk å gå rundt i sommersola med svær mage og vente på at knøttet inni der skal komme ut :legrine:

ja, det ER absolutt en fin tid å ha permisjon på! så det skal jeg ikke klage på :riste:

når bena ikke er for vonde så har jeg det ikke så aller verst, nei!

:)

------------------------------------------------------------

fyttirakker'n - nå er det VARMT!!!!

eneste som funker er å sitte i skyggen med bena høyt. så det har jeg tenkt å gjøre nå. dagbokrunde får jeg ta når det er litt mer levelig temperatur innendørs...

ha en super lørdag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det er ikke alle som koser seg like mye i sommervarmen skjønner jeg? :kose:

Jeg håper du får en herlig søndag, til tross for at de har meldt like varmt vær da som i dag.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...