Eeyore Skrevet 31. mai 2007 #2141 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja, det er nok en rar følelse å ikke skulle jobbe på nærmere et år... Men du kommer nok til å få nok å gjør og trives godt som mamma også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. mai 2007 #2142 Del Skrevet 31. mai 2007 Innom og hilser på sladrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #2143 Del Skrevet 31. mai 2007 smile: mannfolk og shopping generelt er en dårlig kombo ha en super dag du også! lubelillen: takk koselig at du stikker innom Eeyore: blir nok litt rart i morgen, men så venner jeg meg nok fort til min nye tilværelse som hjemmeværende tipper jeg! har jo gradvis blitt vant til tanken Mrs N: hyggelig å ha deg tilbake!! Tiny er nyyyydelig --------------------------------------------------------------------- nå er kontoret tomt, så i morgen er det bare et par ting å gå igjennom med hun som skal gjøre jobben min og så skal jeg ut og lunsje med de på jobben som vil være med! deretter er det permisjon et år og forhåpentligvis sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. mai 2007 #2144 Del Skrevet 31. mai 2007 Sommer og snart mamma, ikke minst!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 #2145 Del Skrevet 31. mai 2007 Grattis med snart permisjon! Det blir nok en fin sommer i år tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2007 #2146 Del Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med permisjon . Det må være en rargod følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2147 Del Skrevet 1. juni 2007 smile: snart mamma, ja! :juhu: La Traviata: takk har store forhåpninger til denne sommeren, ja! det blir vel uten tvil en sommer jeg kommer til å huske Pi@: takk det er helt korrekt rart og godt på en gang, ja. nå er det ikke lenge til sprett kommer - tenk at jeg skal bli mamma! ----------------------------------------------------- siste dag på jobb - og øs-pøsende vær... akkurat sånn det skal være; sommeren kommer med min permisjon i dag skal mannen male siste strøk på gulvlister og dør - og i morgen skal rommet innredes. jeg gleder meg!!!!!!!! :juhu: nå skal jeg sosialisere litt - må jo skravle litt med kollegaene før jeg tar permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juni 2007 #2148 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg fødte en uke etter jeg gikk ut i permisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2149 Del Skrevet 1. juni 2007 ja, og tenk at snuppa di er nesten tre uker allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. juni 2007 #2150 Del Skrevet 1. juni 2007 oi-tre uker!!! Gratulerer med permisjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. juni 2007 #2151 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja nå er egentlig alt klart til at Sprett kan komme:) Kos deg masse i første helg av permisjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juni 2007 #2152 Del Skrevet 1. juni 2007 Tiden går jammen fort dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. juni 2007 #2153 Del Skrevet 1. juni 2007 Grattis med permisjonsstart Nå er det bare og vente på finværet, også kommer den lille når hun er klar for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. juni 2007 #2154 Del Skrevet 2. juni 2007 Permisjon allerede Tiden flyr jammen fort ja, men er jo ikke lenge til du er mamma nå da!! Det blir spennende!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juni 2007 #2155 Del Skrevet 2. juni 2007 God permisjonshelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2007 #2156 Del Skrevet 2. juni 2007 *innom på oppdateringsrunde* Her går det unna, gitt! Permisjonstid allerede? Så deilig da! Håper du har en fin helg, og koser deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. juni 2007 #2157 Del Skrevet 2. juni 2007 Så utrolig fort tida har gått her inne! Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. juni 2007 #2158 Del Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer som permisjonist! Venter spent på oppdateringer herfra og, men unner deg noen uker der du kan tenke på bare deg og ingen andre før knøttet kommer og snur rundt på alt, noe som riktignok er veldig koselig og som bare skal være sånn Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. juni 2007 #2159 Del Skrevet 3. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. juni 2007 #2160 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei prøvedokka mi! Håper du har hatt en fin permisjonshelg! Nå må du bare nyte tida mot fødselen så godt du kan. Og jeg slenger meg med de andre her; synes tida har gått så fort! Synes du nettopp ble gravid jeg, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå