Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok en rar følelse å ikke skulle jobbe på nærmere et år... Men du kommer nok til å få nok å gjør og trives godt som mamma også tenker jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

smile: mannfolk og shopping generelt er en dårlig kombo :ler:

ha en super dag du også! :klem:

lubelillen: takk :) koselig at du stikker innom :klem:

Eeyore: blir nok litt rart i morgen, men så venner jeg meg nok fort til min nye tilværelse som hjemmeværende tipper jeg! har jo gradvis blitt vant til tanken :)

:klem:

Mrs N: hyggelig å ha deg tilbake!! Tiny er nyyyydelig :hjerter:

---------------------------------------------------------------------

nå er kontoret tomt, så i morgen er det bare et par ting å gå igjennom med hun som skal gjøre jobben min og så skal jeg ut og lunsje med de på jobben som vil være med! deretter er det permisjon et år :overrasket: og forhåpentligvis sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: snart mamma, ja! :juhu:

La Traviata: takk :) har store forhåpninger til denne sommeren, ja! det blir vel uten tvil en sommer jeg kommer til å huske :ler:

:klem:

Pi@: takk :hoppe: det er helt korrekt rart og godt på en gang, ja. nå er det ikke lenge til sprett kommer - tenk at jeg skal bli mamma! :klem:

-----------------------------------------------------

siste dag på jobb - og øs-pøsende vær...

akkurat sånn det skal være; sommeren kommer med min permisjon :ler:

i dag skal mannen male siste strøk på gulvlister og dør - og i morgen skal rommet innredes. jeg gleder meg!!!!!!!! :juhu:

nå skal jeg sosialisere litt - må jo skravle litt med kollegaene før jeg tar permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er egentlig alt klart til at Sprett kan komme:)

Kos deg masse i første helg av permisjonen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med permisjonsstart :)

Nå er det bare og vente på finværet, også kommer den lille når hun er klar for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permisjon allerede :overrasket: Tiden flyr jammen fort ja, men er jo ikke lenge til du er mamma nå da!! Det blir spennende!!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom på oppdateringsrunde*

Her går det unna, gitt! Permisjonstid allerede? Så deilig da!

Håper du har en fin helg, og koser deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som permisjonist! :sprettoy:

Venter spent på oppdateringer herfra og, men unner deg noen uker der du kan tenke på bare deg og ingen andre før knøttet kommer og snur rundt på alt, noe som riktignok er veldig koselig og som bare skal være sånn :)

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei prøvedokka mi! Håper du har hatt en fin permisjonshelg! Nå må du bare nyte tida mot fødselen så godt du kan. Og jeg slenger meg med de andre her; synes tida har gått så fort! Synes du nettopp ble gravid jeg, hehe.. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...