Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

der var lubelillen, jo!! så koselig :hoppe:

formen er fin - er bare veldig lei av null lungekapasitet og at det ikke er plass til mat :ler: jeg er jo ikke noe mindre sulten :sjenert:

kjempe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ennå ikke blitt noe lettere for deg å puste/spise? Du får be mini om å vennligst flytte seg lengre ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker til mini stadig vekk, men hun hører ikke på sin mor :riste:

her er det fortsatt tungt å puste og ikke plass til mat.

:ler:

-og er det ikke på tide at du drar og føder snart?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor jeg går for tida så spør folk om akkurat det. Tror jeg får 10 meldinger om "har du ikke fått han ennå? nei, nå begynner jeg å bli lei av å vente altså!" på MSN/mobil hver dag nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permisjon :overrasket: Og snart fødeklar! Synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg. Virker som pallen med tålmodighet har virket for her har tida flydd altså :ler:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor jeg går for tida så spør folk om akkurat det. Tror jeg får 10 meldinger om "har du ikke fått han ennå? nei, nå begynner jeg å bli lei av å vente altså!" på MSN/mobil hver dag nå :ler:
uff, jeg får nesten dårlig samvittighet av å tulle med det. du må være passe lei av at folk spør! men snart så er han her :juhu:

Permisjon :overrasket: Og snart fødeklar! Synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg. Virker som pallen med tålmodighet har virket for her har tida flydd altså :ler:
det er jo enda godt at den pallen med tålmodighet har funket. :ler:

men jeg kunne strengt tatt trengt litt tålmodighet nå - 5 uker til termin - føles som en evighet...

Jeg tror at alle svangerskap på kg er ekspress-svangerskap :ler:
:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger på Eeyore om at dette har gått i rekordfart. Du testa da nettopp positivt :overrasket:

Og de neste 5 ukene er nok over på et knips de også tenker jeg ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jippi tippeliste :hoppe: Jeg tipper 30 juni!!

5 uker igjen, tenk det.. :) :)

Ha en strålende tirsdag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: nei, det er jo igrunn ikke det. ;)

Toblis: håper du har rett! :kose:

Liljen: da er du lagt til tippelisten! :klem:

---------------------------------------------------------------------------------------

8 dager igjen på jobb... :sjokk:

i går var jeg og kjøpte planter til balkongen. det ble sååå fint :) -var jo så deilig vær i går også, satt ute på balkongen og leste bok i sola :sol:

i dag skal jeg møte noen venninner i byen og spise middag. blir koselig. lenge siden jeg har sett de - facebook er en veldig kjekk sak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planter er kjempefine nå om våren. Synes det blir så ekstra koselig ute. Jeg har en ting for stemorsblomster så har 4-5 krukker med stemor utenfor døra + 6 i hagen :ler:

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: takk det samme, vennen :)

Mrs N: det er så mye fine blomster, så jeg gikk litt bananas i går og når er balkongkassene mine en salig blanding av hengelubelia, million bells og slyngpelargonia! tror det blir både flott og frodig :ler:

ha en fin dag du også *tvi tvi* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, Eeyore! føler at det kan komme godt med! :ler:

i dag er det en kalendermåned til termin! :juhu:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...