Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1521 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Tipper du blir en voksen og moden mor jeg da ← takk smile, det er vel sånn man burde se på det, ja Endret 26. februar 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #1522 Del Skrevet 26. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. februar 2007 #1523 Del Skrevet 26. februar 2007 Er du SÅ gammel???? Neida, jeg bare spøker med deg, petravenn. 32 er ingen alder. 32 er akkurat passe faktisk. Og 32 er akkurat passe til å bli mamma. Jeg liker de fleste 32-åringer. Deg inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. februar 2007 #1524 Del Skrevet 27. februar 2007 Slemme Kylling Stakkars Petra Jeg tror nå det jeg at man har ganske mange gode kvaliteter å tilby en liten en når man bikker 30, så det så Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1525 Del Skrevet 27. februar 2007 smile: Kylling: tusen takk kyllingvenn, det var pent sagt -og dessuten er jeg jo 31 i noen dager til, da angelou: ja, det tror jeg også! men det er hyggelig at du sier det! ------------------------------------------------------------------------------ så søte dere er som passer på 'gamla' neida, jeg føler meg overhodet ikke gammel! og jeg tror nok unge lovende lille sprett skal overleve å ha meg som mamma en super tirsdag ønskes alle som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. februar 2007 #1526 Del Skrevet 27. februar 2007 En fin tirsdag til deg også petra p!! Det er jo forresten ikke sikkert kylling er så langt unna i alder selv???? Nei, jeg aner ikke jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 #1527 Del Skrevet 27. februar 2007 Enig med de andre her... 32 er vel ingen alder... Vet om mange som var mye eldre enn deg når de fikk førstemann... Dessuten er jo alder bare ett tall - det er mye viktigere hvordan man føøøøøler seg.... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1528 Del Skrevet 27. februar 2007 smile: takk tror forøvrig kyllingen er noen år yngre enn meg, gitt. Cr@sh: jepp -og jeg føler meg jo fortsatt som da jeg var 19, har bare fått noen år ekstra på baken og i hodet. --------------------------------------------------------------------------------- i dag har jeg på kjole og støvletter - og det er en stund siden sist prøvedokka gikk i noe annet enn bukser... har fått masse skryt både av antrekket og magen! koselig (spes. når dagen i dag startet litt dårlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. februar 2007 #1529 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg skulle gjerne ha gått i støvletter jeg.. Sist jeg prøvde å gå i sko med høye hæler (det var vel i januar en gang?) klarte jeg å gå 10 minutter før føttene ble så vonde at jeg nesten vurderte å gå hjem uten sko. Jeg mistenker at det er et hormon som står bak dette fenomenet. Aldri hatt så vondt i føttene før i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 #1530 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er da ingen alder... Tror jeg - er ikke helt der enda selv, men man endrer seg vel ikke så mye inni hodet sitt selv om tallet forandrer seg... Man blir kanskje litt mer trygg på seg selv, og det er jo bare positivt... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1531 Del Skrevet 27. februar 2007 Mrs N: får fortere vondt i føttene om dagen jeg også, men jeg har et lite utvalg i støvletter, og enkelte av de funker fortsatt!! (andre er lagt bort for lenge siden...) Vannmelon: neida, man endrer seg vel ikke så mye i hodet - det er vel heller det at man blir en erfaring eller to rikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 #1532 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, og finner ut at ting som tidligere omtrent fikk verden til å gå under, ikke er så farlige likevel Kjempeglad for at jeg ikke er tenåring lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 27. februar 2007 #1533 Del Skrevet 27. februar 2007 Vi er en "moden" gjeng her Håper du har en fin dag, Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2007 #1534 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 #1535 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom for å hilse på lille Sprett og mammaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. februar 2007 #1536 Del Skrevet 28. februar 2007 Og jeg er faktisk noen få år gamlere enn deg Petra, så du er ikke alene som moden mor Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #1537 Del Skrevet 28. februar 2007 Vannmelon: lubelillen: iss: Frida Frosk: Impala: det er godt vi er flere ha en fin dag du også ----------------------------------------------------------------------------- jeg er så trøtt om morgenen for tiden det er et slit å komme seg opp og på jobb... godt det snart er ferietid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. februar 2007 #1538 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #1539 Del Skrevet 28. februar 2007 :hoppe: besøk fra toblerone :hoppe: så koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. februar 2007 #1540 Del Skrevet 28. februar 2007 Blit da rent smigret og gjensynsgleden jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå