Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lianna: takk vennen :klem:

Impala: det er kaldt inne hos oss også - til tross for at alle ovnene står på. enda godt man har ullpledd :ler:

Frida Frosk: :ler: jeg gleder meg også til sommeren. -og da får vi møte lille skurt og lille sprett og resten av "gjengen" :ler:

Eeyore: :klem:

Lucky117: :klem:

lubelillen: ja, reiser sydover om drøye tre uker... gleder meg :)

-----------------------------------------------------------------------------

:fryser: det er jaggu meg kaldt i dag også. og vind. og snø :sur:

får vel bare trøste meg med at det er verre for de på sørlandet - der er det jo det glade kaos!

endelig fredag! og i dag er det akkurat 4 måneder til termin. det går jo fremover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det lenge siden jeg har vært. Måtte innom for en oppdatering. Fin vogn dere har kjøpt!

Håper du får en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og grattis med vogn :hoppe: Den var kjempefin :Nikke:

Du kommer nok til å få mye glede av den ja.

Og :hoppe: for 4 mnd til termin :hoppe:

Tiden går kjempefort :overrasket: Du må bare kose deg tiden som er igjen. :)

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: :klem:

Mrs N: :ler:

Kylling: koselig å 'se' deg!! :klem:

Liljen: takk :) ja, det var 23 uker på lørdag, så det går jo sakte men sikkert fremover! :klem::klem:

smile: takk :) ja, det skal bli godt med litt varme - og ikke minst skal det bli godt å slippe all snøen... alt fint med meg, takk :klem:

-----------------------------------------------------------------------------

så var helgen over - igjen. helgene går så altfor fort. :forvirret:

men jeg har nå fått masse ut av helgen; fått møtt flere venninner, vært på kino, vært hos svigers, gått lang tur, shoppet litt...

i dag er det faktisk bare en uke til bursdagen min. jeg blir en gammel mor, altså... :sjenert: Men moro med bursdag uansett!! :ler:

får vel jobbe litt også. til alle som stikker innom: ha en super mandag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, håper du får en fin dag på jobb :klem: Her er det vinteferie nå, og det betyr at tempoet er litt roligere enn ellers, deilig :) Tenk at du snart skal føde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: :kyss: jeg har valgt å ha en rolig mandag. det får være lov :ler::overrasket: i mitt hode er det leeenge til jeg skal føde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en super mandag. Viktig å ta det litt med ro på mandager så ikke overgangen fra helga blir alt for stor. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: :ler:

Frida Frosk: godt sag!! :):klem:

-------------------------------------------------------------------------------

lille sprett har party i magen og gjøre det veldig vanskelig for meg å konsentrere meg om jobben... :ler:

dessuten kremter han på kontoret mitt noe voldsomt i dag. han kremter mye ellers også, men i dag har det tatt helt av :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...