Gjest marthepia Skrevet 28. januar 2007 #1321 Del Skrevet 28. januar 2007 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1322 Del Skrevet 29. januar 2007 Mrs N, Cr@sj, Liljen, Bippe, iss, Vannmelon, Toblerone, Lucky117 og marthepia: her hadde det vært mange innom :hoppe: så var det mandag igjen... hatt en fin helg, men den har som vanlig gått altfor fort. fredag var jeg ute en tur med noen fra jobben. kjempehyggelig. var helt greit å drikke brus, og deilig å være i fin form på lørdag. men man blir trøtt uansett, da... lørdag var jeg i bursdag, så det ble sent da også, så i går lå jeg på sofaen og var sliten. energinivået er tydeligvis ikke helt der det var før ha en fin mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #1323 Del Skrevet 29. januar 2007 Merker at kroppen ikke orker like mye som før ja... Håper bare energien kommer tilbake når vi får en liten en i huset. Ha en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2007 #1324 Del Skrevet 29. januar 2007 Da seilier vi i samme båt. Synes ikke det er så rart at det tar litt på kreftene, vi bærer jo tross alt fram noe fantastisk!!! Du skal se at det går fort mot helg igjen Petra P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2007 #1325 Del Skrevet 29. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1326 Del Skrevet 29. januar 2007 Merker at kroppen ikke orker like mye som før ja... Håper bare energien kommer tilbake når vi får en liten en i huset. Ha en fin dag, vennen. ← det håper jeg også men i forhold til de første månedene så har jeg jo tonnevis med energi, så det er vel ikke lov å klage ha en fin dag du også, vennen Da seilier vi i samme båt. Synes ikke det er så rart at det tar litt på kreftene, vi bærer jo tross alt fram noe fantastisk!!! Du skal se at det går fort mot helg igjen Petra P ← ja, det er vel ikke så rart at man blir litt sliten innimellom! får håpe det går fort til helg! til helgen er jeg jo halvveis! det er jo noe å :hoppe: for!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #1327 Del Skrevet 29. januar 2007 Ukene raser jo avgårde, så det er nok helg før du vet ordet av det. Halvveis snart. Hopper litt på forskudd jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 29. januar 2007 #1328 Del Skrevet 29. januar 2007 Hadde mer energi de første mnd jeg. Nå er alt et stort ork, men jeg gjør det fordi. Må jo det av og til.. Men gudskjelov er det ikke så lenge igjen da Har du en mann som er veldig flink til å hjelpe til eller? Da er du heldig Halvveis nå? Når du har termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. januar 2007 #1329 Del Skrevet 29. januar 2007 Glad det er flere enn meg som begynner å savne energien Jeg begynner å føle meg stor og tung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1330 Del Skrevet 29. januar 2007 Ukene raser jo avgårde, så det er nok helg før du vet ordet av det. Halvveis snart. Hopper litt på forskudd jeg. ← Hadde mer energi de første mnd jeg. Nå er alt et stort ork, men jeg gjør det fordi. Må jo det av og til.. Men gudskjelov er det ikke så lenge igjen da Har du en mann som er veldig flink til å hjelpe til eller? Da er du heldig Halvveis nå? Når du har termin da? ← jeg var tappet for energi den første tiden. nå føler jeg at det er ganske bra, men jeg merker at jeg ikke er helt på topp. får nyte den energien jeg har så lenge det varer mannen min er flink til å hjelpe til, ja. men han må mases på, da! det er ytterst sjelden han tar noe husarbeide uten at jeg har påpekt behovet først jeg har termin 23. juni! Glad det er flere enn meg som begynner å savne energien Jeg begynner å føle meg stor og tung ← jeg har ikke helt kommet til "stor og tung" ennå, og energien er ikke helt borte, men det er ikke som før jeg ble gravid, nei. skulle vel bare mangle... men det er rart å tenke på at jeg bare skal bli større og strørre frem til juni... det er jo lenge til. jeg kommer til å se ut som en hvalross tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. januar 2007 #1331 Del Skrevet 29. januar 2007 Bare gled deg til den dagen da du ikke har nok energi (for å ikke snakke om manglende magemuskler) til å komme deg opp av saccosekken alene Jeg har begynt å ta med meg mobilen hver gang jeg skal sitte i saccosekken, ligge i badekaret o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. januar 2007 #1332 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei hei Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til jeg blir "stor og tung" (og den dagen skal bare komme ) Det er jo helt klart verd det. Bare tenk på belønningen da Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. januar 2007 #1333 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til jeg blir "stor og tung" (og den dagen skal bare komme ) Det er jo helt klart verd det. Bare tenk på belønningen da Javisst! Etter en 14+ timers fødsel sitter du igjen med en skrikende liten sinnatagg som ikke vil sove mer enn et par timer om gangen for de neste 2 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2007 #1334 Del Skrevet 29. januar 2007 Snart halveis!!! Tenker du kjenner spark snart Hvordan lå morkaka di da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #1335 Del Skrevet 29. januar 2007 Sikkert ikke lenge til du kjenner spark nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. januar 2007 #1336 Del Skrevet 29. januar 2007 Så gøy at du snart er halvveis. Stor og tung, ja... Sliten, ja... Kjenner til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. januar 2007 #1337 Del Skrevet 29. januar 2007 Snart halveis ja. Det går virkelig fort...i allefall for meg som sitter her da Du får legge ut noen magebilder snart, så vi får se fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. januar 2007 #1338 Del Skrevet 29. januar 2007 Magebilde vil vi ha!!! Håper du har en strålende kveld! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. januar 2007 #1339 Del Skrevet 30. januar 2007 Tenk at du snart er halvveis da, jeg synes denne tiden har gått veldig fort, men det har jo skjedd mye også da, så det er sikkert derfor Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #1340 Del Skrevet 30. januar 2007 Mrs Nx2: nå har jeg hverken saccosekk eller badekar, men jeg nyter som sagt det at jeg foreløpig ikke er "stor og tung". bare litt blubbete Liljen: belønningen, ja!! den gjør helt klart at det er verdt det!! -og din tur kommer, vennen smile: halvveis til helgen, ja! tror faktisk jeg kjente et lite spark i går. jeg kjente ihvertfall noe jeg ikke har kjent før morkaka mi lå i stor grad på siden - den er er jo grunnen til at jeg skal på en ekstra UL, så den lå vel ikke helt der den skulle Frida Frosk: tror jeg kjente et lite spark i går da jeg hadde lagt meg! Vannmelon: og større og tyngre skal jeg bli Lucky117: jeg har faktisk ikke tatt noe mageblide ennå. men det er vel kanskje på tide... så får vi se om jeg tør å legge ut bilde... Kylling: ja det vil dere vel! angelou: ja, det er rart å tenke på at jeg snart er halvveis. det går liksom fort og sakte på en gang koselig med masse besøk!! en god til dere alle!!! i går tror jeg altså at jeg kjente et lite spark. jeg lå og kjente etter når jeg hadde lagt meg... -og etter en liten stund kjente jeg noe som jeg ikke har kjent før - så jeg er overbevist om at det var et lite spark det var ihvertfall kjempestas - gleder meg til jeg kjenner mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå