Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Å, så bra at alt så fint ut! Skjønner at du er nysgjerrig på kjønnet altså. Men er vel litt spennende også å ikke vite? Fikk du med deg noen fine bilder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Jeg synes det er moro å ikke vite kjønnet også jeg da, da blir det ekstra spennende :) Rart for jeg er ekstremt nysgjerrig :ler:

Fint at du fikk en UL til, da har dere enda mer å glede dere til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: ja, det viktigste er jo at alt så bra ut!! :)

Kylling: det er jo fortsatt litt spennende å ikke vite kjønn, men jeg håper jeg får vite det neste gang. det er litt mer praktisk ;) fikk med ett bilde. den ligger på ryggen med bena opp - ser så fin ut!! :hjerter:

Vannmelon: det var kjempegøy! det er jo helt utrolig at det ligger et lite menneske inne i magen min - veldig morsomt å se!!

Toblerone: kjempegøy :hoppe: :hoppe:

Eeyore: det er flere som ikke helt skjønner hvorfor jeg absolutt vil vite kjønn, men synes det er lenge til å vente helt til juni med å vite. dessuten er det jo litt praktisk også, da :ler: Men det bli gøy med en UL til, ja. jordmora sa at da blir nok ikke så "gøy" for oss, for da er babyen så stor at du ikke vil se helheten - men heller en del av gangen :ler: men jeg tror det bli moro uansett, jeg!! :)

---------------------------------------------------------------------------------------

nå har jeg fått scannet inn bildet av den lille krabaten og sendt til besteforeldrene. de var jo sååå ivrige på å se :)

er foreløpig ganske rolig på jobb, så nå skal jeg endelig få tatt meg en dagbokrunde!

ha en fin tirsdag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det er flere enn meg som surrer!! :ler:

Så bra med ul!!! *litt misunnelig på at du får en UL til* men jeg har også hørt at man ser mindre jo leger ut i svangerskapet man kommer.

Vi ville også vite kjønn men det var vanskelig å se. Det er sant at det er litt praktisk å vite det men hvis man leter litt er det noe fint som er nøytralt også. Så har man det til nestemann :danse:

Ha en fin dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, lubelillen. Også er det faktisk utrolig mye kult til jente. Trodde det bare skulle være lyserosa å få tak på, men så faktisk masse fint i går.

Handler gutteklær som ikke er superguttete jeg da. Det må jo passe fint på ei lita rockejente eventuelt. Kjøpte to bodyer i går, en med biler på. Kommer det ei lita jente tror vel alle det er gutt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile: ja, jeg ble veldig fornøyd da jeg fikk beskjed om at hun ville ha meg inn på en UL til :) var jo litt skuffet over at jeg ikke fikke se kjønnet, selv om jeg hadde lovet å ikke pipe så lenge alt annet så bra ut... :sjenert:

ha en fin dag du også!!!

lubelillen og Frida Frosk: nøytrale klær er ikke det enkleste, nei. men jeg var på en veldig kul butikk i går; melkers i theresesgate. der har de noen utrolig kule retroklær - og de kan i stor grad brukes til begge kjønn. synes ihvertfall jeg, da :)

jeg kommer til å arve en del klær, og da er det nok veldig mye som enten er rosa eller lyseblått (sånn litt satt på spissen) så sånn sett hadde det vært greiere å vite. får vel plukke ut det som er ganske nøytralt - dessuten er ikke jeg sånn veldig nøye på at jenter MÅ ha "jenteklær" og omvendt. men jeg kommer ikke til å kle en gutt i rosa! -der går grensen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken små eller store gutter bør gå i rosa etter min mening. :ler:

Men masse fint på den butikken da. Takk for tipset. Tror jeg må prøve å få dratt innom der i morgen. Gikk forbi en butikk på St.hanshaugen også (husker selvfølgelig ikke hva den heter akkurat nå) hvor det så ut som de har mye kult. Lå noe ac/dc-greier i vinduet hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia
jeg kommer til å arve en del klær, og da er det nok veldig mye som enten er rosa eller lyseblått (sånn litt satt på spissen) så sånn sett hadde det vært greiere å vite. får vel plukke ut det som er ganske nøytralt - dessuten er ikke jeg sånn veldig nøye på at jenter MÅ ha "jenteklær" og omvendt. men jeg kommer ikke til å kle en gutt i rosa! -der går grensen  :ler:

Arvet en del klær vi også. Fikk ikke vite kjønnet til Emma først, så det ble en del nøytale klær. Jeg synes det er helt ok å bruke blått på jenter. Brunt, grønt osv. Er ikke så viktig at jenter må ha jenteklær nei! Helt enig med deg der :Nikke: Emma har masse "gutteklær".

Også enig med deg at en gutt går ikke i rosa! Der går grensa for meg ;) Det eneste rosa denne gutten kommer til å ha på seg er noen gamle nattdrakter etter Emma. Noe annet.. Eh.. nei :sjenert::ler:

Supert at alt var bra på UL! Men jeg vet at det er litt frustrerende å ikke få vite kjønnet. Iallfall for de som gjerne vil vite det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Jeg vil og vite kjønn hvis jeg blir gravid. :)

Det var en kul butikk den der Melkers. Kanskje jeg og skulle tatt en tur innom der en gang. Så helt topp ut :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt stod bra til på UL da :) Og tenk 5måneder allerede :overrasket: Tiden flyr altså...i allefall for meg ;)

Deilig å kunne arve mye da! Håper jeg gjør det også, skal ikke se bort ifra det da, siden brodern har en liten gutt og en liten jente og broren til sambo har en liten gutt ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida Frosk: enig med du! rosa er forbeholdt hunkjønn. (og det er ikke alltid fint det heller... :sjenert: ) du får tipse hvis du ramler over noe kule butikker du også - og så får du si fra hvis du kommer på hva den på st.hanshaugen heter... :ler:

marthepia: :klem: jenter kan igrunn gå i det meste - det er litt verre den andre veien :ler: Det som var mest frustrerende med å ikke få vite kjønnet var igrunn at jeg var så sikker på at vi skulle se det. men nå får vi jo en ny sjanse i april :)

Liljen: Melkers har utrolig mye kult, ja! absolutt verdt et besøk! en strålende dag ønskes deg også! :klem:

Lucky117: ja, det var veldig godt å høre at alt så bra ut. :) ha en fortsatt fin kveld du også! :klem:

--------------------------------------------------------------------------------------

mannen stakk ut en tur, så da benytter jeg sjansen til å ta en tur innom KG :ler:

nå ska jeg ta runden og se om det skjer noe spennende!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne tenke på å kjøpe babyklær jeg også... :tristbla:

Men jeg tror nok at det er noe med i kofferten når vi kommer fra ferie nå... :sjenert: I hverfall hvis det er billig :ler:

Problemet med nøytrale klær er ofte at de er i lyse upraktiske farger :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjempelett å finne kjønnsnøytralt, nei, men det går... Selv er jeg mest opptatt av at de skal være kledd som babyer en stund. Ikke skjorte og slips som det første de får på seg, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...