Catus Skrevet 19. desember 2006 #1101 Skrevet 19. desember 2006 Herlig å være ferdig med gavene ja! Jeg er også ferdig, har bare et gavekort til mannen å kjøpe. Eller det vil si jeg har to igjen, da jeg skal kjøpe et fra mamma også. Bippemannen ønsker seg en drill til jul, og med to gavekort regner jeg med at det ikke er langt igjen til han får kjøpt en. Skal ikke være noe billigsaker når man er verktøy-frik, ser du.. Men jeg regner med han blir fornøyd da! :-D
Frida Frosk Skrevet 19. desember 2006 #1102 Skrevet 19. desember 2006 Huff, stakkars deg som har vært syk. Men bedre å bli syk før jul enn i jula hvertfall. Flink du er som er ferdig med julegavhandlingen også. Jeg har hvertfall fått begynt, så får jeg ta resten på torsdag. Ha en fin kveld, vennen.
Impala Skrevet 19. desember 2006 #1103 Skrevet 19. desember 2006 Har du vært syk du da Men da holder du deg nok frisk i julen
angelou Skrevet 21. desember 2006 #1104 Skrevet 21. desember 2006 Bra du er frisk igjen, dumme mannen som måtte smitte deg Håper du får ei fin jul og koser deg med magen
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1105 Skrevet 21. desember 2006 Så bra at du er frisk igjen Og alle julegaver ferdig, jeg bøyer meg i støvet ← takk takk. Innom med en stor ← en god tilbake til deg Var jo tross alt godt at du var syk før jul, så ble du ferdig med det! Deilig å være ferdig med gavene ← ja, det er kjempedeilig! Herlig å være ferdig med gavene ja! Jeg er også ferdig, har bare et gavekort til mannen å kjøpe. Eller det vil si jeg har to igjen, da jeg skal kjøpe et fra mamma også. Bippemannen ønsker seg en drill til jul, og med to gavekort regner jeg med at det ikke er langt igjen til han får kjøpt en. Skal ikke være noe billigsaker når man er verktøy-frik, ser du.. Men jeg regner med han blir fornøyd da! :-D ← ja, hva er det med mannfolk og verktøy? han blir sikkert kjempefornøyd!! Huff, stakkars deg som har vært syk. Men bedre å bli syk før jul enn i jula hvertfall. Flink du er som er ferdig med julegavhandlingen også. Jeg har hvertfall fått begynt, så får jeg ta resten på torsdag. Ha en fin kveld, vennen. ← takk takk, vennen
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1106 Skrevet 21. desember 2006 Har du vært syk du da Men da holder du deg nok frisk i julen ← håper det, ja! Bra du er frisk igjen, dumme mannen som måtte smitte deg Håper du får ei fin jul og koser deg med magen ← god jul til deg også joda, jeg ble fort frisk igjen, men formen er ikke så bra i dag dessverre. våknet med hodepine og synes litt synd på meg selv. har hatt mye vondt i hodet i det siste men ellers er ting bra. jeg koser meg med magen, ihvertfall delvis. den volder meg fortsatt store bekymringer hver morgen når jeg skal kle på meg. snart juleferie - det skal bli sååå deilig
Impala Skrevet 21. desember 2006 #1107 Skrevet 21. desember 2006 Stakkars deg som har hodepine da Jeg har siste arbeidsdag i dag jeg
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1108 Skrevet 21. desember 2006 takk for trøst, Yamaha det går litt bedre nå, altså heldiggrisen deg!!!! - jeg må jobbe i morgen også. men så er det fri!!!
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #1109 Skrevet 21. desember 2006 Vondt i hodet er ikke noe særlig... Du vet at hodepine kan skyldes lavt jerninnhold i blodet?
Mrs N Skrevet 21. desember 2006 #1111 Skrevet 21. desember 2006 Drikker du nok da Petra? Jeg får av og til hodepine om kvelden fordi jeg ikke har drukket nok. Den går vanligvis bort etter et stort glass vann
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1112 Skrevet 21. desember 2006 jeg visste ikke det, lubelillen. men jeg var jo hos lege for under en måned siden, fikk resultatet av blodprøvene i forrige uke - og jeg hadde vistnok bra jernlager. (eller hva det heter ) vannmelon: jeg drikker masse, Mrs N. drikker vann hele dagen på jobb, og hjemme om kvelden. når jeg får hodepine prøver jeg å drikke enda mer, men det ser ikke ut til å virke men hodepinen er mye bedre nå, altså nå kommer snart mannen og henter meg, så skal vi ned og hente ny vaskemaskin!! en som hverken lekker eller bråker - skal bli skikkelig luksus
Impala Skrevet 21. desember 2006 #1113 Skrevet 21. desember 2006 GOD JUL Er på godjul-runde nå, for jeg tror ikke rekker innom mer før jul
Frida Frosk Skrevet 21. desember 2006 #1114 Skrevet 21. desember 2006 Hei vennen, håper hodepinen din har gitt seg. Nå har du snart ferie. Da må du kose deg med god mat og bare slappe av. Det er hvertfall min plan...
Vingedama Skrevet 22. desember 2006 #1115 Skrevet 22. desember 2006 Håper du er bedre i dag Bare husk det med jerninnholdet til etter fødselen. Kan være lurt å ta litt tilskudd da....
Kylling Skrevet 22. desember 2006 #1116 Skrevet 22. desember 2006 Hvordan føles det å endelig ha ferie? Håper du får en kjempefin jul, Petravenn!
Catus Skrevet 22. desember 2006 #1117 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor: Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! Kose dere masse!
Frida Frosk Skrevet 22. desember 2006 #1118 Skrevet 22. desember 2006 Rekker nok ikke innom KG mer før julaften så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul.
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #1119 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og mannen en riktig god jul
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 #1120 Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg en god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå