Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig å være ferdig med gavene ja! Jeg er også ferdig, har bare et gavekort til mannen å kjøpe. Eller det vil si jeg har to igjen, da jeg skal kjøpe et fra mamma også. Bippemannen ønsker seg en drill til jul, og med to gavekort regner jeg med at det ikke er langt igjen til han får kjøpt en. Skal ikke være noe billigsaker når man er verktøy-frik, ser du.. :roll:

Men jeg regner med han blir fornøyd da! :-D

Skrevet

Huff, stakkars deg som har vært syk. Men bedre å bli syk før jul enn i jula hvertfall. :klem:

Flink du er som er ferdig med julegavhandlingen også. Jeg har hvertfall fått begynt, så får jeg ta resten på torsdag.

Ha en fin kveld, vennen. :)

Skrevet

Har du vært syk du da :troest:

Men da holder du deg nok frisk i julen :)

Skrevet

Bra du er frisk igjen, dumme mannen som måtte smitte deg ;)

Håper du får ei fin jul og koser deg med magen :klem:

:nissevink:

Skrevet
Så bra at du er frisk igjen :)

Og alle julegaver ferdig, jeg bøyer meg i støvet :klappe:

:klem:

:ler: takk takk. :klem:

Innom med en stor :klem:

en god :klem: tilbake til deg

Var jo tross alt godt at du var syk før jul, så ble du ferdig med det! Deilig å være ferdig med gavene :)

ja, det er kjempedeilig! :klem:

Herlig å være ferdig med gavene ja! Jeg er også ferdig, har bare et gavekort til mannen å kjøpe. Eller det vil si jeg har to igjen, da jeg skal kjøpe et fra mamma også. Bippemannen ønsker seg en drill til jul, og med to gavekort regner jeg med at det ikke er langt igjen til han får kjøpt en. Skal ikke være noe billigsaker når man er verktøy-frik, ser du.. :roll:

Men jeg regner med han blir fornøyd da! :-D

ja, hva er det med mannfolk og verktøy? :ler:

han blir sikkert kjempefornøyd!! :klem:

Huff, stakkars deg som har vært syk. Men bedre å bli syk før jul enn i jula hvertfall.  :klem:

Flink du er som er ferdig med julegavhandlingen også. Jeg har hvertfall fått begynt, så får jeg ta resten på torsdag.

Ha en fin kveld, vennen. :)

takk takk, vennen :klem:

Skrevet
Har du vært syk du da :troest:

Men da holder du deg nok frisk i julen :)

håper det, ja! :)

Bra du er frisk igjen, dumme mannen som måtte smitte deg ;)

Håper du får ei fin jul og koser deg med magen :klem:

god jul til deg også :klem:

joda, jeg ble fort frisk igjen, men formen er ikke så bra i dag dessverre. våknet med hodepine og synes litt synd på meg selv. har hatt mye vondt i hodet i det siste :(

men ellers er ting bra. jeg koser meg med magen, ihvertfall delvis. den volder meg fortsatt store bekymringer hver morgen når jeg skal kle på meg. :sjenert:

snart juleferie - det skal bli sååå deilig :nisse:

Skrevet

Stakkars deg som har hodepine da :troest:

Jeg har siste arbeidsdag i dag jeg :hoppe:

Skrevet

takk for trøst, Yamaha

det går litt bedre nå, altså :)

heldiggrisen deg!!!! - jeg må jobbe i morgen også. men så er det fri!!! :hoppe:

Skrevet

Vondt i hodet er ikke noe særlig... Du vet at hodepine kan skyldes lavt jerninnhold i blodet?

:troest:

Skrevet

Drikker du nok da Petra? Jeg får av og til hodepine om kvelden fordi jeg ikke har drukket nok. Den går vanligvis bort etter et stort glass vann :)

Skrevet

jeg visste ikke det, lubelillen. men jeg var jo hos lege for under en måned siden, fikk resultatet av blodprøvene i forrige uke - og jeg hadde vistnok bra jernlager. (eller hva det heter :sjenert: ) :klem:

vannmelon: :klem:

jeg drikker masse, Mrs N. drikker vann hele dagen på jobb, og hjemme om kvelden. når jeg får hodepine prøver jeg å drikke enda mer, men det ser ikke ut til å virke :sur:

men hodepinen er mye bedre nå, altså :) nå kommer snart mannen og henter meg, så skal vi ned og hente ny vaskemaskin!! :hoppe: en som hverken lekker eller bråker - skal bli skikkelig luksus :ler:

Skrevet

GOD JUL :nissevink:

Er på godjul-runde nå, for jeg tror ikke rekker innom mer før jul :tristbla::)

Skrevet

Hei vennen, håper hodepinen din har gitt seg.

Nå har du snart ferie. Da må du kose deg med god mat og bare slappe av.

Det er hvertfall min plan... :sjenert:

Skrevet

Håper du er bedre i dag :klem:

Bare husk det med jerninnholdet til etter fødselen. Kan være lurt å ta litt tilskudd da.... :klem:

Annonse
Skrevet

Hvordan føles det å endelig ha ferie? :sjarmor:

Håper du får en kjempefin jul, Petravenn! :klem:

Skrevet

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! :klem:

Skrevet

Rekker nok ikke innom KG mer før julaften så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul. :nissekonekyss:

Skrevet

Innom for å ønske deg en god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro :nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...