iss Skrevet 6. desember 2006 #1021 Del Skrevet 6. desember 2006 :klø: Det var i seneste laget synes jeg! Er jo mellom uke 18-20 man skal inn! Kan du ikke ta en telefon og høre? Kanskje de har regnet feil eller at noe annet har skjedd? Er jo viktig å ha det når man skal mht overtid og slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. desember 2006 #1022 Del Skrevet 6. desember 2006 Kanskje de prøver å slå sammen terminberegning og identifisering av kjønn? Men ja, jeg synes du bør ringe og høre om de har rett dato for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. desember 2006 #1023 Del Skrevet 6. desember 2006 Enig med de andre, ring og få det tidligere! Det er vel rundt uke 17-20 at fostrene er ca.like store for å beregne termin. Syntes det hørtes sent ut!! Jeg skal jo når jeg er 17+1..... De har sikkert gjort en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 #1024 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror jeg hadde blitt smårar hvis jeg skulle ha ventet så lenge på UL... Ha fin og ikke så hektisk dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1025 Del Skrevet 7. desember 2006 iss, Mrs N, smile og Eeyore: jeg ringte til ullevål i stad, jeg - og det var feil! man skal inn på UL før uke 20. så nå har jeg fått ny time den 23. januar! damen sa det var bra jeg ringte, og beklaget flere ganger! så takk for svar, jenter. ble litt usikker, jeg - og da er det godt at flere enn meg synes det var rart ellers er det mye roligere på jobb i dag. kjempedeililg. hadde ikke orket sånt stress hver dag nå skal jeg ta en aldri så liten dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. desember 2006 #1026 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå var jeg klar til å skrive at det var altfor sent å gå inn på UL i uke 22, så leser jeg at det ordnet sei. Det var bra. Det er bare litt over en måned til det jo. Spennende Vil dere vite hva slags kjønn det blir?? Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. desember 2006 #1027 Del Skrevet 7. desember 2006 Spør det samme som Liljen jeg; vil dere vite kjønn? Vi har bestemt oss for å spørre vi Vi skal inn når det er min uke 21 (blir litt sent pga julen) så forhåpentligvis er knøttet stort nok til å vise seg frem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå var jeg klar til å skrive at det var altfor sent å gå inn på UL i uke 22, så leser jeg at det ordnet sei. Det var bra. Det er bare litt over en måned til det jo. Spennende Vil dere vite hva slags kjønn det blir?? Ha en strålende dag stor ← ja, jeg kjente humøret steg betraktelig da damen sa at det var gjort en feil syntes det var vel lenge å vente... jeg har veldig lyst å vite hva slags kjønn det er, men mannen vil helst ikke... så da får vi se hvem som får bestemme til slutt, satser på at det blir meg Spør det samme som Liljen jeg; vil dere vite kjønn? Vi har bestemt oss for å spørre vi Vi skal inn når det er min uke 21 (blir litt sent pga julen) så forhåpentligvis er knøttet stort nok til å vise seg frem da ← jeg synes det er gøy å vite, jeg! er ikke bare utålmodig - er veldig nysgjerrig også det er jo mange som ser kjønn på ordinær ultralyd her i norge, og den er jo rundt uke 18, så babyen er absolutt stor nok til at dere kan se kjønn i uke 21. spørs jo bare om den ligger riktig til så dere får sett, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 #1029 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet allerede nå at jeg ikke kommer til å klare å la være så få vite kjønnet. Jeg er alt for nysgjerrig til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. desember 2006 #1030 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi skal ikke vite kjønn tror jeg. Froskemannen har ikke lyst, og jeg klarer ikke å bestemme meg, så da blir det vel han som får bestemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. desember 2006 #1031 Del Skrevet 7. desember 2006 Spennende med ultralyd da, godt du fikk byttet time Er jo mange som ser kjønnet på ultralyden da, jeg tror nok ikke jeg hadde klart å ikke vite..altfor nyskjerrig Godt det var en roligere dag på jobben for deg i dag da, slitsomt når det er kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. desember 2006 #1032 Del Skrevet 7. desember 2006 Så bra at du sjekket opp det med timen da Hvis jeg blir gravid igjen tror jeg ikke vi vil vite. Eller jeg kunne kanskje tenkt meg og visst, men mannen er helt bestemt på at det skal vi ikke vite, så da blir det sikkert sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. desember 2006 #1033 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg skal absolutt vite kjønn når jeg blir gravid! Aldri i verden om jeg vil gå glipp av det. Innbiller meg at man om mulig knytter seg enda mer til babyen når man vet kjønnet. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #1034 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Bippe: det er jo utrolig spennende, da. tror nok jeg må overtale mannen til at det er best å vite Frida Frosk: det er merkelig at det stort sett er mennene som ikke vil vite mens vi jenter er litt mer nysgjerrige Lucky117: kjempespennend med ultralyd, ja! det er bare så veldig lenge til... roligere på jobb i dag også - det er godt. hadde blitt gal om det var like kaotisk hele tiden Yamaha: ja, det er jeg veldig glad for. godt man kan ha rett innimellom - det er altfor lett å bli usikker når man er i en situasjon man ikke har vært i før... mannen din vil heller ikke vite, nei!? Kylling: er ikke godt å si. eneste jeg vet er at hvis de kan se det på UL så kommer til å bli såååå nysjerrig!! endelig fredag denne uken har vært litt for slitsom, nå synes jeg det kan roe seg ned frem til jul - slik at jeg får overskudd til å kjøpe julegaver etter jobb var såvidt innom KG i går kveld, men de siste dagene har jeg blitt så kvalm av å sitte foran pc'n. det er ikke sånn på jobb, men der har jeg jo ekstern skjerm og tastatur - hjemme har jeg bare en bærbar.... i går var det bare å kapitulerer og komme seg i seng... så da får det bli en dagbokrunde nå istedetfor!! lagde forresten smile's brente mandler i går!! nam nam edit: skriveleif... Endret 8. desember 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. desember 2006 #1035 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei hei Jeg kommer og til å ville vite det. Er og utrolig nyskjerrig av natur, så klarer nok ikke holde meg nei. ÅÅåå brente mandler er jo kjempegodt. Jeg leste ei oppskrift på det på jobben i natt og ble sulten umiddelbart stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. desember 2006 #1036 Del Skrevet 8. desember 2006 namnam, tror jeg kommer bort og smaker på de brente mandlene. Du må ikke slite deg ut nå da, vennen. Passe på at du har igjen litt overskudd til å nyte jula med god mat og masse godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 #1037 Del Skrevet 8. desember 2006 Nam, brente mandler er godt, skulle ønske jeg hadde lyst på noe søtt Tror vi skal vite kjønn, jeg har lyst og mannen er ikke helt sikker, så da får jeg bestemme - har jeg bestemt Bra du fikk flytta datoen da, er jo ikke lenge til jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #1038 Del Skrevet 8. desember 2006 Liljen: nei, det klarer nok ikke jeg heller. må bare overbevise mannen! Frida Frosk: det er bare å komme!! de er kjempegode jeg håper overskuddet kommer nå som jeg går over i 2. trimester! 12 uker i morgen!! angelou: jeg har også bestemt at jeg får bestemme. så får vi håpe det er sånn det blir det er litt lenge til 23. januar, altså... snart lunsj! jeg er sulten som en ulv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. desember 2006 #1039 Del Skrevet 8. desember 2006 12 uker imorgen Ja, det er som jeg sier, det går mye fortere med alle andre. Jeg er vel 12 uker rundt den tiden du skal på UL jeg, så jeg synes også det er litt lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #1040 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er visst 12 + 1 ifølge UL, så da er vi ganske likt 2.trimester, ja... det var da jeg skulle bli sunn Hm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå