Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En pastinakk har i alle fall like mye fiber som 4 brødskiver mener jeg å ha lest en plass. Så skal prøve å spise en sunn et par ganger i uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Bare en ikke er usunn hele tiden, tror jeg det meste går bra i matveien jeg :)

Håper formen din er fin, og at du får en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica, Kyllingx2, Mrs N, Liljen, Eeyore og Vannmelon: :kyss:

tusen takk for at dere holder liv i dagboka mi! det er litt å gjøre på jobb om dagen, og jeg har så utrolig lite energi. kapitulerer på sofaen etter jobb hver dag :tristbla: i tillegg er jeg kvalm :tristbla:

men - nå må jo snart formen ta seg opp! og i morgen er jeg 10 uker!!!!!

:danse: det går jo fremover :danse:

nei, nå må jeg komme meg tilbake til arbeidsoppgavene. ser ikke ut til at jeg rekker noen dagbokrunde i dag, men jeg lover å komme sterkere tilbake!

ha en fabelaktig helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 10 uker. :)

Håper du får slappet av og tatt det med ro i helgen. Jeg kom meg ikke opp av sengen før klokka var nærmere 12... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: 10 uker og 2 dager i dag!!! :klem:

Kylling: har slappet av masse i helgen! takk for omtanken :klem:

Mrs N: kvalmen har faktisk ikke vært så ille i helgen - kanskje det går den rette veien!?

iss: :klem:

Bippe: har fått slappet av i helgen, ja! :klem:

Frida Frosk: har fått slappet av, men sove lenge - det klarer jeg ikke :riste: det kan jo ha noe med at jeg legger meg relativt tidlig, men jeg våknet 0730 på lørdag og 0830 på søndag! :sur: alt for tidlig :sur:

:klem:

angelou: synes det går sakte, jeg :sjenert: men det går ihvertfall fremover :ler:

----------------------------------------------------------------------------------

så var det mandag igjen! kjennes ut som kvalem er litt mindre tilstede nå, men det er ikke godt å si. har ihvertfall tatt livet med ro i helgen. har til og med utsatt husvasken, det var godt å bare slappe... innimellom må vel det være lov? :sjenert:

var såvidt i gang med en dagbokrunde her, men så dukket det som vanlig opp 1000 ting å gjøre på jobb... så da får jeg ta den dagbokrunden senere... men jeg lover å få gjort det i løpet av dagen! ha en fin mandag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker!!! :overrasket: Nå kan du ikke si at vi er så langt før deg lenger! :ler: Du raser jo avgårde selv!!!

Krysser fingre for kvalmen. Den pleier jo å avta i disser perioder.

Ha en fin tirsdagsettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin tirsdagsettermiddag!

Tirsdag? :klø: Har jeg sovet over mandagen nå?

Nå må du ikke stresse for mye på jobben da Petra, spiren trenger litt ro vet du ;)

Mandags :klem: (håper jeg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...