Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #901 Del Skrevet 22. november 2006 Enig! Av og til sååå lite å finne på! Særlig når man er lat............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. november 2006 #902 Del Skrevet 22. november 2006 Skokolade er sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. november 2006 #903 Del Skrevet 22. november 2006 En pastinakk har i alle fall like mye fiber som 4 brødskiver mener jeg å ha lest en plass. Så skal prøve å spise en sunn et par ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 #904 Del Skrevet 23. november 2006 God morgen Bare en ikke er usunn hele tiden, tror jeg det meste går bra i matveien jeg Håper formen din er fin, og at du får en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #905 Del Skrevet 23. november 2006 Torsdags (å klemme er i alle fall sunt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. november 2006 #906 Del Skrevet 23. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. november 2006 #907 Del Skrevet 23. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. november 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 24. november 2006 Epica, Kyllingx2, Mrs N, Liljen, Eeyore og Vannmelon: tusen takk for at dere holder liv i dagboka mi! det er litt å gjøre på jobb om dagen, og jeg har så utrolig lite energi. kapitulerer på sofaen etter jobb hver dag i tillegg er jeg kvalm men - nå må jo snart formen ta seg opp! og i morgen er jeg 10 uker!!!!! det går jo fremover nei, nå må jeg komme meg tilbake til arbeidsoppgavene. ser ikke ut til at jeg rekker noen dagbokrunde i dag, men jeg lover å komme sterkere tilbake! ha en fabelaktig helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. november 2006 #909 Del Skrevet 24. november 2006 God helg til deg også Og litt for 10 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. november 2006 #910 Del Skrevet 24. november 2006 Nå må du ikke slite deg helt ut, Petra! Hurra for 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. november 2006 #911 Del Skrevet 24. november 2006 Bare 2-3 uker igjen av kvalmen nå Petra (håper vi ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. november 2006 #912 Del Skrevet 24. november 2006 for ti uker! for kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. november 2006 #913 Del Skrevet 25. november 2006 Hurra for ti uker! Håper du har en fin helg, og at du får slappet litt av. Høres ut som du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. november 2006 #914 Del Skrevet 25. november 2006 Hurra for 10 uker. Håper du får slappet av og tatt det med ro i helgen. Jeg kom meg ikke opp av sengen før klokka var nærmere 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 #915 Del Skrevet 27. november 2006 Oi - 10 uker *sjokkert over hvor fort tiden går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #916 Del Skrevet 27. november 2006 Eeyore: 10 uker og 2 dager i dag!!! Kylling: har slappet av masse i helgen! takk for omtanken Mrs N: kvalmen har faktisk ikke vært så ille i helgen - kanskje det går den rette veien!? iss: Bippe: har fått slappet av i helgen, ja! Frida Frosk: har fått slappet av, men sove lenge - det klarer jeg ikke det kan jo ha noe med at jeg legger meg relativt tidlig, men jeg våknet 0730 på lørdag og 0830 på søndag! alt for tidlig angelou: synes det går sakte, jeg men det går ihvertfall fremover ---------------------------------------------------------------------------------- så var det mandag igjen! kjennes ut som kvalem er litt mindre tilstede nå, men det er ikke godt å si. har ihvertfall tatt livet med ro i helgen. har til og med utsatt husvasken, det var godt å bare slappe... innimellom må vel det være lov? var såvidt i gang med en dagbokrunde her, men så dukket det som vanlig opp 1000 ting å gjøre på jobb... så da får jeg ta den dagbokrunden senere... men jeg lover å få gjort det i løpet av dagen! ha en fin mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. november 2006 #917 Del Skrevet 27. november 2006 En fin mandag til deg også, vennen. Håper at kvalmen er på vei til å gi seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #918 Del Skrevet 27. november 2006 Gratulerer med passerte 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #919 Del Skrevet 27. november 2006 10 uker!!! Nå kan du ikke si at vi er så langt før deg lenger! Du raser jo avgårde selv!!! Krysser fingre for kvalmen. Den pleier jo å avta i disser perioder. Ha en fin tirsdagsettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #920 Del Skrevet 27. november 2006 Ha en fin tirsdagsettermiddag! ← Tirsdag? :klø: Har jeg sovet over mandagen nå? Nå må du ikke stresse for mye på jobben da Petra, spiren trenger litt ro vet du Mandags (håper jeg da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå