Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Liljen: tusen takk for mange klemmer!! det er mye bedre med meg i dag, altså. men jeg setter stooor pris på omtanken!! :klem::klem::klem:

angelou: neste sommer har jeg ikke tenkt på ennå... :sjenert: men det blir sikkert fantastisk :hjerter: mye bedre med meg i dag! :klem:

nå skal jeg komme meg hjem fra jobb, tror jeg... har ikke rukket noen dagbokrunde i dag, men lover å komme sterkere tilbake i morgen! i kveld skal jeg ut og spise - det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toblerone: DER VAR DU, JO!!! så koselig at du stikker innom :hoppe:

jeg takler litt dårlig form, altså.. sliter mer når jeg begynner å grine av alt og ingenting :sjenert:

:klem:

Pi@: :klem:

Yamaha: takk :) hadde det kjempekoselig!

ny dag - nye muligheter!

-og babyen til smile lever!! :hoppe: :hoppe:

kan ikke annet enn å smile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på før du ble gravid.. Hvor mye du ønsket en liten..

Kanskje det hjelper på formen! ;)

Uansett, 2.trimester er ofte det beste!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her innimellom jeg vettu ;)

Er så koselig at du er gravid altså, etter en del forsøk. Kan vel kanskje være litt slitsomt å grine for ALT og INGENTING, men jeg er nå uansett sikker på at det er vedrt det jeg da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: du har rett. ikke lov å klage over dårlig form flere ganger :ler::klem:

Liljen: takk, her går i det i husvask en onsdagskveld! :klem:

Toblerone: veldig koselig at du stikker innom! :) det er helt klart verdt det, altså.. men jeg klager litt innimellom allikevel... :sjenert::klem:

smile: jeg har det fint! ekstra fint etter at jeg så at babyen din er i god form!! :klem:

Bippe: her står alt bra til :)

Vannmelon: takk, det går fint. men det er litt kjedelig å vaske huset... :sjenert:

Eeyore: den gravide har det fint :) en god :klem: tilbake til deg!

Kylling: tusen takk! -og det samme til deg!! :klem:

såå koselig med masse besøk! da blir jeg glad :)

som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... :sjenert: får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs.. du er ikke den eneste som ta lett til tårer for tida :cry: Kan ikke se på barne-tv eller dyreprogram. Særlig ikke i kombinasjon i form av den tjekkiske lille nusselige muldvarpen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere emosjonelle, gravide er. :) Jeg griner da aldri av ting på tv jeg. :sur: Ikke nå når jeg liksom skal være hormonell engang. Men har faktisk kjent en klump i halsen et par ganger. Kanskje jeg får sippe litt snart også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... :sjenert:  får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld!

Det er rart hvordan KG er viktigere enn andre ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: :kyss:

lubelillen: ååå, den muldvarpen er sååå søt :)

Frida Frosk: hyggelig å ha deg tilbake, vennen! :klem: jeg er alltid emosjonell, jeg... men ekstra ille nå for tiden... :sjenert:

Eeyore: jeg er tidvis veldig flink til å prioritere KG foran jobb og husvask, ja... :sjenert::klem:

endelig fredag :) skal bli godt med helg!

lørdag er jeg 8 uker! det går fortsatt sakte synes jeg... men det går om ikke annet fremover! :ler:

nei - får vel kaste meg over arbeidsoppgavene....

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...