Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: :ler: ser ut til at jeg må opp en cup jeg også nå. føler at bh'n er helt sprengt :ler:

Eeyore: jepp, nedtellingen er igang. kun 4 arbeidsdager til helg :ler:

du får få en tirsdags :klem: tilbake, da!

Liljen: ja, det lurer igrunn jeg også på... :sjenert: det var ikke jeg som startet denne diskusjonen føler jeg... :legrine:

:klem:

smile: :ler:

i går var jeg faktisk på trening, til tross for at formen ikke er like bra hele tiden... har litt lite energi, og nå er jeg litt sånn små-kvalm. er ikke kvalm når jeg våkner om morgenen, men det kommer snikende etter en times tid...

nei, nok syting fra prøvedokka! har det egentlig ganske fint, altså :)

en god :klem: til alle godjentene!!

Annonse

Annonse

hei jenter! en god :klem: til dere alle sammen!

Liljen: å jada, jeg starter nedtellingen hver mandag :ler:

angelou: :ler: jeg føler meg alt annet enn flatbrysta om dagen. her vokser de ut av D-cup :sjenert:

Kylling: ja, var fornøyd med at jeg orket trening på mandag. har ikke orket noe mer trening etter det... :sjenert:

Yamaha: :vinke:

smile: jeg er egentlig ikke så flink jeg heller :sjenert:

Frida Frosk: hei froskevenn :vinke:

Mrs N: jeg merker den mangelen på energi jeg også... :sjenert:

Bippe: :Nikke: hushjelp hadde vært strålende!!

Eeyore: straks helg nå, ja :ler:

Vannmelon: :vinke:

nok en gang: takk for at dere holder liv i dagboka mi når jeg ikke klarer det selv :sjenert:

denne uken har det vært litt kaotisk på jobb, og utover det så har jeg vært i litt elendig form :tristbla: er sliten og lei om dagen, foreløpig er det litt dritt å være gravid. misforstå meg rett; jeg er kjempeglad for at vi endelig fikk det til og synes det er supert at vi skal bli foreldre - men det tærer skikkelig på kroppen om dagen. jeg fungerer fint på jobb, men etter det er jeg bare sliten og tidvis litt sippete... stakkars mannen :ler:

men mannen er super, altså. -han tar godt vare på meg.

men nå er det straks helg, og prøvedokka skal prøve å tenke positivt og kose seg i helgen.. nå er det på høy tid med dagbokrunde!

:klem:

Så koselig å se deg på KG, Petra. :klem:

Begynte å lure litt på hvor du hadde tatt veien... :sjenert:

Kjenner til følelsen at det å gå gravid er dritt, men nå er jeg i fin form igjen, så bare hold ut noen uker til så skal du se at kroppen din fungerer igjen. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...