Gjest Gjest_petra_* Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Er det noen som har vært der?I tilfelle var det ef fint sted?Shoppingmuligheter,fine strender? Veldig glad for svar..
Leo Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har vært der! Stedet er et "høl", men stranden er flott og da vi var der i begynnelsen av september var den nesten folketom.
Gjest Gjest_petra_* Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Hva legger du i "høl"?Var det ikke noe koslig der i mdet hele tatt?
Leo Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Masse dårlige diskoteker, barer og restauranter (Med påfølgende "utagerende" festing og bråk til alle døgnets tider). Bortsett fra en restaurant var maten katastrofal og shoppingmulighetene var, så langt jeg kunne bedømme, begrenset til typisk "sydenjuggel". Reiser du imidlertid på ferie for å feste og ligge på stranden, vil jeg tro at stedet er perfekt!
*Enigma* Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 (endret) hmmm, da jeg var der i 2002 var det flere ok restauranter og en veldig bra restaurant der. En god del halvdårlige diskoteker osv der ja, men stranden er nydelig. Shoppingmulighetene akkurat i Praia da Rocha er litt begrenset, men Albufeira og Faro er ok og du kan reise til Lisboa. Lisboa blir jo isåfall heldagstur, men jeg syntes absolutt det var verdt det. Endret 20. juli 2006 av *Enigma*
Nanella Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Jeg var der for 7 år siden og hadde en kjempekoselig ferie. Strendene var herlige, og kan ikke huske jeg hadde noe å utsette på restaurantene. Var ikke noe særlig på disco men, syns da ikke det utpekte seg på hverken den ene eller andre måten jeg... Ville ha dratt dit igjen for å si det sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå