Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nå bestilt båt og alt er klart! hadde planlagt å være i Løkken, har også vært der før.

Drar til lørdag.

Men vi har ikke noe sted å sove!!

Har prøvd å finne noe OVERALT på nettet, men ingenting er ledig i uke 30!

Noe litt utafor, men blir dyrt hvis vi skal ta taxi inn til sentrum hver kveld.

Det vi tenker å gjøre nå er å dra ned å prøve å finne noe, vil så gjerne til Løkken, men om vi ikke gjør det må vi nesten dra et annet sted.

Noen som har forslag til hvor det kan være? Ikke for mange timene å kjøre..

Eller forslag til hvor vi kan se etter overnatting i Løkken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokkhus er jo et fint sted og dra til men partyfaktoren er vel ikke like høy som Løkken. Ligger ikke så langt unna da så da er det jo greit og hvertfall ta noen kvelder i Løkken.... Ellers er jo Aalborg et skikkelig partysted...

Skrevet

Takk for svar! :)

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk hvis det er noen som havner i samme i situasjon en gang.

Vi dro ned og gikk inn på turistbyrået der. Vi fikk beskjed om at det ikke fantes noen ting i nærheten og at vi i tilfelle måtte ut av Løkken. Men en annen gikk inn og var litt vanskeligere, han fortalte at det hadde vært noe dobbeltbooking og greier.. la på litt og gav seg ikke!

Fikk vel egentlig ikke noe spesifikt da heller, men fikk noen kart og de viste hvor vi kunne dra.. Dro innom DanSommer også og fikk enda litt mer hjelp.

Kjørte ca. 5 min og kom til noen som leide ut rom.

De hadde heldigvis et ledig og det var helt greit med eget bad og kjøkken og senger til alle!

Prisen var 3000,- for en uke! Måtte heller ikke vaske eller betale noe strøm! Var utrolig heldige!

Det jeg vel vil fram til er at man ikke må gi seg i en slik situasjon. Ikke ta nei for et nei.. Mas og vær litt vanskelige!

Dette gjelder vel mest om det er unge folk, for det er utrolig mange som kun leier ut til familier!

Har mine meninger om dette, men det skal jeg la vær å ta her ;)

Gjest Smule
Skrevet

Et ste dmed LIV i Danmark er jo ganske sjeldent tydeligvis :) Finnerlønn for den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...