Gå til innhold

Hoven lymfekjertel under magen

Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Den lymfekjertelen er veldig vond om dagen.

Og det er vanskelig å sitte, å gå.

Er det noe som hjelper mot det, som man kan smøre på eller noe annet som er lindrende?

Har fått dette pga av mensen som kommer i neste uke.

Vært plaget med dette tidligere også, men da har det ikke vært så ille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den lymfekjertelen er veldig vond om dagen.

Og det er vanskelig å sitte, å gå.

Er det noe som hjelper mot det, som man kan smøre på eller noe annet som er lindrende?

Har fått dette pga av mensen som kommer i neste uke.

Vært plaget med dette tidligere også, men da har det ikke vært så ille.

Hmm... Det hørtes ikke bra ut! Jeg har håvne lymfekjerteler ganske ofte, rett over tisseklasa, å det gjør aldri vondt. Var hos legen og, fordi jeg syns det er skummelt å ha klumper der. Hadde noe sånne kuler på den enes testikkærn også, så det var best å høre om det var no galt følte jeg :P Uansett, så sa legen at det var normalt, siden jeg ikke hadde vondt! Derfor tror jeg kansje at du burde høre med legen... Det kan jo hende at det er vanlig at jenter får vondt da, det veit jeg jo ikke. Kroppene våre fungerer jo helt annerledes :) Men jeg hadde dratt til legen om jeg var deg, vare for sikkerhetsskyld

Gjest bente85
Skrevet
Hmm... Det hørtes ikke bra ut! Jeg har håvne lymfekjerteler ganske ofte, rett over tisseklasa, å det gjør aldri vondt. Var hos legen og, fordi jeg syns det er skummelt å ha klumper der. Hadde noe sånne kuler på den enes testikkærn også, så det var best å høre om det var no galt følte jeg :P Uansett, så sa legen at det var normalt, siden jeg ikke hadde vondt! Derfor tror jeg kansje at du burde høre med legen... Det kan jo hende at det er vanlig at jenter får vondt da, det veit jeg jo ikke. Kroppene våre fungerer jo helt annerledes :) Men jeg hadde dratt til legen om jeg var deg, vare for sikkerhetsskyld

Dem sier jo det da at der er normalt å få hovne lymfekjertler i forbindelse med menstruasjon.

Jeg har vært plaget med dette 2-3 ganger tidligere også før menstruasjonen skal bruke å komme.

For jeg skal få den neste uke så.

Nei, bare håper at det skal bli borte snart.

Men jeg skal snart innom legekontoret en tur, så skal høre med dem da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...