Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

åå, snart får jeg lønn fra min første ordentlige jobb :hoppe:

da vil jeg ta permanent i håret sånn at jeg får sånne fine bølger..

har spart håret til sånn rett med puppene, og håper det er nok..

jeg syntes det er såå fint, men er så redd og de ikke funker, eller at det blir stygt!

noen som har gjort dette, og hvordan ble det? :icon_surprised:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

er det ingen som har tatt permanent før??

eller som kjenner noen som har tatt det?

Skrevet

Det har jeg og lyst til å ta. En gang. Når jeg får lengre hår igjen. OG har penger vel og merke.

Håper det går bra jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tatt permanent for et par år siden.. Sånn "bæ" krøller. På tvnorge i går på "10 days, 10 years younger" så var det ei som fikk permanent. HUn fikk større krøller enn det som før var vanlig. Mye penere, så hør med frisøren om de har sånne kjegleformete permanentdingser som skal i håret! :)

Gjest Tweek
Skrevet

uuuu, intressant!!

jeg har ikke lyst itl veldig krøller, men mer som krølle-bølger :D

det er så utrolig fint!!

men skal sjekke ut sånn kjegle greier, håres morro ut :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det gjør bare at håret ditt ikke får sånne minikrøller :)

Skrevet

Vær forsiktig! HER kan du lese om min opplevelse nylig....

Skrevet

Jeg tok permanent for et par år siden. Hele greia tok over en time å fullføre, og det kostet 1000 kroner eller noe sånt. Jeg tok ikke krøller, men bølger. Selv synes jeg resultatet ble kjemmmmmpe bra hehe. Bølgene vokste fint ut, dvs. at jeg ikke fikk et sånt veldig tydelig skille mellom permanent og vanlig hår. Jeg tror det tok oppmot to år før alt hadde vokst ut. Anbefaler det virkelig! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde også veldig lyst på dette, og spurte frisøren. De sa at det var veldig vanskelig å få til, og å få det til å holde...

Det du evt får gjøre er å kjøpe saltvannspray og style håret hver dag! :) Skader ikke så mye som å ta krøller heller... :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg tok permanent for et par år siden. Hele greia tok over en time å fullføre, og det kostet 1000 kroner eller noe sånt. Jeg tok ikke krøller, men bølger. Selv synes jeg resultatet ble kjemmmmmpe bra hehe. Bølgene vokste fint ut, dvs. at jeg ikke fikk et sånt veldig tydelig skille mellom permanent og vanlig hår. Jeg tror det tok oppmot to år før alt hadde vokst ut. Anbefaler det virkelig! :)

Hm... vet du hva produktet som gjorde håret slik het??

Det er jeg interessert i å vite!!

Skrevet

Jeg var hos frisøren i vår og forklarte at jeg ville ha store bølger håret og jeg spesifiserte at jeg var ikke interessert i å ende opp med krøller. Hva skjer? Joda, krøller ble det. Skikkelige krøller også. Først nå, ca 5 mnd sender begynner det å ligne på bølger. Jeg måtte kjøpe meg rettetang og diverse hårprodukter for å holde orden på håret.

Selvsagt kan ikke frisørene garantere resultatet ved permanent med tanke på hvodan håret oppfører seg, men det får da være måte på.

Vær i allefall sikkert på a du for forkalrt hva du vil ha, og IKKE vi ha. Det er så utroig fint med fall/bølger i langt hår. ;)

Gjest Tweek
Skrevet

Skepsisen faller inn etter innlegget til kitekatt..

mitt hår holder ingenting!!

jeg var brudepike da jeg var liten, og jeg skulle få krøller i håret til det. da frisøren hadde krøllet det siste krølla, var den første rett hhår..

håret mitt er glatt, og kan kommer sikkert det til å skje med meg å!

jeg har å hørt mange skrekk historier, og siden det er permanent er jo dette noe jeg må sjekke litt nærmere..

tror det lpønner seg litt å ha med et bilde, som viser hvilket hår du vil ha, ellers går det ann for frisøren å sjekke ut håret, og få en slags mening på åssen det kommer til å bli?

det håret som er lengst fremme (panneluggen jeg ikke har) den er sånn at jeg må ha sideskill på høyre siden for den vil ikke ligge andre veien, og jeg få fhøne den for at den skal ligge nede, utrolig irriterende, men kan dette få noen negativ virkning på permanenten?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg okså vil ha bølger i håren min!! :sjarmor:

Men jeg har og veldig glatt hår... :forvirret: Men har blonde striper, bedre da :)

Skrevet
Hm... vet du hva produktet som gjorde håret slik het??

Det er jeg interessert i å vite!!

Tja, jeg vet ikke hva produktet het fordi det var frisøren som gjorde det :) Jeg tror hun brukte litt mindre "krøllemiddel" i håret mitt enn hvis man tar vanlige krøller. Du kan jo spørre frisøren din.

Gjest Tweek
Skrevet

fet!

når kommer lønningen min på fredag, og da skal jeg få krøller :sikle::sikle:

• 4 uker senere...
Skrevet

FY og FY!

Jeg har tatt permanent to ganger.

Første gang gikk det ut neste dag..

De brukte pappiljotter, sterkere olje og lengere virke tid andre gangen, og da holdt det ca. 1 uke.

Eller den beste krøllen, gikk ut 2 dager etterpå da jeg vasket håret.

Skal snart gjøre det enda engang.

For jeg vil ikke ha pengene tilbake, jeg vil ha krøller!

Jeg lurer åssen det kommer itl å bli.denne gangen..

Skrevet

Haha, neeida :D

Jeg kjenner hun som tar perm på meg, go hun er lærling, men veldig flink.

Så jeg betalte bare 480 kr.

Men håper denne gangen blir bra, ellers blir jeg lei meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...