Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Meg og kjæresten min er 18 og 19.. vi har veldig lyst på en liten ferie, og lurte på om det er noen som har noen tips? har lyst itl å reise til et varmt sted, siden jeg bare har vært i skandinavia(!) vi har ikke sååå mye penger heller, men er det noen steder hvor vi kan få billig ferie?
Arkana Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ta en titt på f.eks. restplass.no og andre sider med restplasser. Der finnes det mye rart til en billig penge, du kan fint finne to ukers turer (fly + hotell) til et varmt og godt land for under 2000 per person og enda billigere for bare én uke. Hvis det ikke er så fryktelig nøye om du reiser til Hellas eller Tyrkia (for å nevne to destinasjoner) så er dette ypperlig. Endret 19. juli 2006 av Arkana
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Den beste siden å sjekke turer på synes jeg er www.solfaktor.no Tips: skriv for eksempel "syden" eller "storby" i "reis til" - feltet.
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 uu, fet! trodde ikke man kunne få det for så billig! for meg er det egentlgi litt samme hvor jeg reiser, bare det ikke er sverige eller danmark, og at det ikke er krig der vi skal Skal sjekke ut nettstedene, og se om jeg finner noe fine reiser
Elze Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Tror ikke det er så lett å finne turer til under 2000 kroner hvis du vil reise NÅ, men venter du til rundt/etter midten av august er det masse å velge i. Du kan også se på lavpriskalenderen til Norwegian, masse billige billetter hvis du drar i august. Men det er ofte dyrere å dra hjem igjen ..
Gjest Fruktfat Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 som elze skriver; det er ikke lett å få noe som helst billig nå i fellesferien, men i midten av august derimot... og husk at det dyreste med f.eks sydenferie ofte er lommepengene.
Susannah Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 Det er viktig aa huske paa det med lommepengene. Selv om turen kan vaere billig, er det et hoyt prisnivaa i mange av de typiske Sydenlandene. Sats derfor heller paa et land med lavere prisnivaa, saa kan du leve som en dronning og kose deg med god mat og drikke - og til og med shoppe litt. Vil du ha sydenfereie, kan du for eksempel velge Bulgaria, oensker dere storbyferie er Praha et ypperlig sted!
Gjest Tweek Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Aha! jeg har ikke fått tid til å se på reiser enda, men det er ikke så viktig hvor jeg reiser, bare så lenge det er varme og ikke danmark/sverige.. eller til nød kan det gå noen av dere som har vært på sånn ferie? hvor vil dere anbefale og reise?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå