Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å bake Kina eller India inn i studiet, og du er nok sikret jobb etterhvert.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det ser kjempespennende ut!

På studier som ikke er rettet mot et bestemt yrke (som lege eller førskolelærer) vil man nesten aldri være sikker på hva man kommer til å bli, men så ordner det seg jo! :)

For å få jobb innen dette kan hva du gjør ellers ha ekstra mye å si. Så som punktom sier, dra til utlandet, engasjer deg i frivillig arbeid og hvis at du har noe ekstra å komme med! :)

Skrevet

Et lite aber med studiet, er dette:

"Det gis tilbud i engelsk, fransk og tysk som hoved- og bispråk. Spansk tilbys som bispråk."

Selv om kinesisk er et tøft språk å lære, så bør de iallfall ha det som et tilbud i tillegg. Jeg ville iallfall droppet fransk og tysk (selv franskmenn har nå innsett at det er en fordel å lære seg engelsk. De har skjønt at kinesisk ligger langt foran dem som verdensspråk nå), valgt engelsk som hovedspråk, og sjekket muligheter for å lære seg kinesisk i tillegg. Gjerne via et opphold i Kina. Men den siste biten ville jeg spart til en master. For du vil nok stille sterkere hvis du fortsetter med en master.

Skrevet

Ja, jeg tenkte på Spansk i tilegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...