Gå til innhold

Rivas dagbok

riva

Anbefalte innlegg

Hei Pondusa og Murf, koseli med hilsener.

Er så varmt i dag, orker ikke å gjøre noen ting... Bare gå rundt å sløve og spise.

Tror jeg kommer til å gå opp mange kg under svangerskapet, lyst på mat og godteri hele tida, og klarer ikke å stå imot. :sur: Men har egentlig noen kg for lite så gjør egentlig ikke så mye, sambo er iallefall fornøyd med at jeg spiser mye :) Nå får jeg ta meg en dusj, jeg og sambo skal ut å spise middag snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Gratulerer med ny dagbok!

Spennende å være gravid. Det synes jeg :) Like spennende nå som den første gangen.

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthepia: veldi spennende å være gravid ja, men må innrømme at det dukker opp noen bekymringer innimellom, er redd noe skal gå galt.

Stopper opp å tenker noen ganger ,"herregud" skal virkelig jeg bli mamma :)

Tror jeg skal finne senga igjen jeg nå, litt tidlig å stå opp alt nå på en søndagsmorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte liksom jeg skulle være flink å skrive her hver dag jeg men... Begynte å jobbe igjen denne uka, og tida går bare så fort. Er så trett for tida, må hvile hver dag etter middag, og da blir dagene så korte. Håper dette blir litt bedre etterhvert.

Ikke akkurat så mye spennende som skjer her for tida, vil ha ferie igjen jeg. Er så kjedelig å jobbe igjen når så mange andre har ferie :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia
Marthepia: veldi spennende å være gravid ja, men må innrømme at det dukker opp noen bekymringer innimellom, er redd noe skal gå galt.

Stopper opp å tenker noen ganger ,"herregud" skal virkelig jeg bli mamma :)

Tror jeg skal  finne senga igjen jeg nå, litt tidlig å stå opp alt nå på en søndagsmorgen.

Jeg tror alle har bekymringer når de går gravide. Jeg er like bekymret nå som første gang jeg. Går det bra de første 12 ukene er jeg optimistisk :) Å bli mamma er det beste som har skjedd meg. For en utrolig glede det er å få se babyen for aller første gang når den har ligget og sparket og hikket i magen i 9 mnder! :hjerte:

Gled deg! :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden sist nå, ikke flink med dagboken akkurat jeg :overrasket: Dagene går så utrolig sakte etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Formen er ikke akkurat noe særlig bra, mye kvalm og kan sove hele døgnet. Orker ingenting når jeg er ferdig på jobb for tida, rett hjem og finne senga. Har heldigvis en snill og tålmodig sambo, selv om han må ta imot mye dritt for tida, humøret er ikke akkurat på topp :grine: Har fri i dag :) det er deilig, tenkt jeg skal prøve å kle på meg å ta en tur til bestis. Vært hjemme i hele helga, så det er godt å komme seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ferdig med en ny arbeidsdag, og i morgen er det endelig fredag. Er skikkelig sliten. Er bedt på to fester i helga, så må prøve å finne på noe smarte grunner til å ikke drikke. Skal bare være hjemme og slappe av hele helga har jeg tenkt.Hadde egentlig ikke forestilt meg at det skulle være så hardt å være gravid, både fysisk og psykisk. Greit nok at det ikke er en sykdom, men fy så mye som skjer med kroppen, plusss at jeg er veldig bekymret for å miste. Hjelper ikke akkurat å lese om alle di som har mistet, er overaskende mange syntes jeg.

Gå å prøve å finne noe å lage til middag jeg, vanskelig det for tida, er så mye jeg blir kvalm av og lite som frister egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var det på tide å skrive litt igjen. Er nå 8+6, var på første kontroll hos legen på mandag. Alt føles liksom mere virkelig etter at vi var der. Har også fortalt venner og familie om at jeg er gravid nå. Alle ble veldig glade og skikkelig overrasket. Er fortsatt mye kvalm og trøtt, håper det snart går over, orker ikke å gjøre noe særlig annet enn å jobbe om dagen. Da er det godt å ha snille gode sambo. Vi har hele tiden hatt ett kjempe bra forhold, men føler nå at vi har kommet enda nærmere hverandre etter at jeg ble gravid. Nå må jeg komme meg i dusjen, snart så jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...