Gå til innhold

Rivas dagbok


riva

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest masse dagbøker her har jeg også lyst på en :)

Jeg er ei jente på 25 år som endelig er blitt prøver. Er inne i 1pp, og venter mensen på søndag. Er så utålmodig og spent, går og kjenner etter symptomer hele tiden. Vet det kan ta lang tid før det klaffer, men håper og håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Eeyore, koseli med hilsen.Har vært å sniklest endel inne her ja :)

Så utålmodig som jeg er greide jeg ikke å vente med å teste, tok en test idag tidlig, den viste positiv, men tør ikke helt stole på den ettersom det fortsatt er 3 dager til mensen. Hjalp ikke akkurat på å ta testen, ble bare enda mere urolig. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det endelig gått opp for meg at jeg faktisk er gravid, tatt 3 positive tester :) Er så gla, hadde ikke trodd det skulle gå så fort, sambo er også veldi gla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Det var jammen fort gjort! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det var ikke lenge du ble boende i dette nabolaget nei..

Gratulerer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette gikk virkelig fort. Hadde ikke turt å tro det skulle gå så fort.

Vært en spesiell dag i dag, gått og surret og tenkt i hele dag. Leser alt jeg kommer over på nettet om graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig, men har du vært fri for hormonprevansjon lenge? Har selv gått på p-piller en god stund, og er spent på hvor lang tid det tar før jeg kommer tilbake i normalt gjenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt foran dataen og leser og leser, tenker og tenker. Har så lyst til å fortelle venner og familie at jeg er gravid, men er jo litt tidlig enda. Har ofte så problemer med å holde sånne ting for meg selv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt foran dataen og leser og leser, tenker og tenker. Har så lyst til å fortelle venner og familie at jeg er gravid, men er jo litt tidlig enda. Har ofte så problemer med å holde sånne ting for meg selv,

Skjønner deg godt :) Er ikke akkurat den som er best til å holde på hemmeligheter som angår meg selv ;) Når har du tenkt å avsløre hemmeligheten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke når jeg skal fortelle det jeg, sambo mener vi skal vente 3 måneder, men det greier nok ikke jeg :)

Miss77, er du prøver eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet egentlig ikke når jeg skal fortelle det jeg, sambo mener vi skal vente 3 måneder, men det greier nok ikke jeg :)

Miss77, er du prøver eller?

Prøver og prøver...... Snart i hvertfall ;) Tok min siste p-pille forrige lørdag, og har byttet ut p-pillene med folat. Fått menstrasjon nå, så da spørs det om jeg er heldig og er kjapt i gjenge igjen. Burde vel kanskje kjøpe EL-tester. Håper det ikke tar altfor lang tid, og at det skjer noe i løpet av høsten. Om jeg ikke tar helt feil så skal jeg ha EL i løpet av bryllupsreisen, så kanskje det skjer noe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forøvrig neppe klart å holde meg i 3 måneder. Tenker som så at om jeg nå blir gravid og ting skulle gå galt, så er jeg jo nødt til å fortelle hvorfor jeg er trist og lei meg også. Familie og venner vil nok støtte uansett. Samtidig hadde det jo vært litt gøy å ha en liten hemmelighet sammen med mannen i noen uker også. Uten at man vet hvordan ting vil stille seg når vi en gang blir gravide, så tipper jeg at vi kanskje kommer til å si noe når det har gått en 5-6 uker - kanskje før også. Vet at mannen ikke har noe i mot å forteller tidlig ihvertfall. Har ellers hørt andre som sier at det blir veldig lenge å være "den gravid" dersom man sier det veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter :) Gud så trøtt jeg er.. Mest lyst til å finne senga igjen, men har masse å gjøre idag.

Miss77: jeg tenker også litt som deg om at hvis jeg mister, så hadde det jo vært litt greit at di rundt oss viste om det da.

Er så rar jeg , etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jeg plutselig så mye symptomer på det :) Hoppe i dusjen å komme meg inn til sentrum jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kult at du ble gravid så fort :) Håper det smitter over på oss andre her også , gratulerer så mye :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou :klem: ja, kjempe godt at det klaffet så fort, hadde aldri trodd det.

Håper det klaffer for deg fort også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo fortelle tidlig, vi fortalte det 5+4 og 6+5 når jeg ble gravid.

Hvorfor vente, er man gravid så er man gravid! Kan jo ikke gå rundt å tro at noe skal skje, da blir man jo bare paranoid.

Nei gled deg over magen, ikke gå å hold inne fordi ingen må få vite. Tiden går så raskt, at man må nyte alle dagene.

Gratulerer med en liten spire! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...