Gjest ikke innlogget nå Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Får altså væske ut av den ene puppen når jeg klemmer på den. Hva kan det være? Har ikke barn, så ikke gammel melk. Tyntflytende hvit/blank væske..
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Får altså væske ut av den ene puppen når jeg klemmer på den. Hva kan det være? Har ikke barn, så ikke gammel melk. Tyntflytende hvit/blank væske.. ← vet ikke HVA det er men dte er helt normalt :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Ikke for å skremme noen men det kan være et tegn på kul i brystet..... (trenger ikke å være kreft)! undersøk brystet å gå til legen!! Bedre å få det sjekka om det er noe unormalt!! Hadde selv en innsunken brystvorte, å etter jeg sluttet å amme var dær en kul.. Da legen undersøkte meg spurte han meg om det kom veske ut av puppen! Det er snart et år siden jeg oppererte bort en godartet svulst.... I en alder av 24 år.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fødte uten å amme for elleve år siden, og har fremdeles væske i brystene om jeg klemmer på dem, og mener da på at det er helt normalt.
liv Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 jeg har hatt sånn siden tenårene. Spurte legen og hun sa det var helt normalt.
Yme Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har en kamerat (en gutt faktisk) som også har sån! Når vi sitter ute i sola, så pleier han altid sitte å "stimulere" brysthvortene sine (han sitter altid sån, så når han bli brun, så får han skille på siden av brystet, fordi henna altid er der ), så plutslig en dag, så kom det sån gædd ut av vorta hans. Det var rare greier Det høres veldig ut som kødd skjønner jeg, men det er faktisk sant
liv Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 jo men det er fullt mulig det Yme, når barna blir født så kommer det ofte veske fra brystene! Det pga at de får hormoner fra moren.
Ugla Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 KAN være tegn på en hormonforstyrrelse. Men da bruker det å komme fra begge. Og om det er "ille nok", uten at du klemmer på de.
Yme Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 jo men det er fullt mulig det Yme, når barna blir født så kommer det ofte veske fra brystene! Det pga at de får hormoner fra moren. ← Tøfft! Jeg ska byne å stimulere brysthvortene mine litt oftere ass!!
Gjest Sativa Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Det er egentlig litt kjipt at det kommer ting ut av puppen, faktisk så kan det være et symptom på kul eller svulst i brystet. Jeg hadde ihvertfall fått meg en time hos legen i en fei. Skal ikke kimse av sånt.
Mossa Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Homoner i ubalanse og svulster i brystet kan være årskaen. Begge delene er greit å få sjekket hos legen (ikke tenk kreft når du hører svulster..trenger ikke være noe i nærheten engang!!)
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har det på samme måten, og har heller ikke barn. Jeg fikk det sjekket på sykehuset, og fikk da beskjed om at "det er da merkelig at ingen av dere kvinner har hørt om dette før. Det er veldig vanlig, så dere syntes sikkert det er flaut siden dere ikke snakker om det." Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med det, og at jeg bare måtte finne meg i det. Men jeg ville uansett sjekket det var jeg deg.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har en kamerat (en gutt faktisk) som også har sån! Når vi sitter ute i sola, så pleier han altid sitte å "stimulere" brysthvortene sine (han sitter altid sån, så når han bli brun, så får han skille på siden av brystet, fordi henna altid er der ), så plutslig en dag, så kom det sån gædd ut av vorta hans. Det var rare greier Det høres veldig ut som kødd skjønner jeg, men det er faktisk sant ← okey! Har han kanskje en liten overstimulering med østrogener kanskje? Han burde fått det undersøkt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå