Dolly_WoW Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 (endret) jeg har koblet pc'n min til tv'n, har fått det til sånn at jeg kan se på tv'n hva jeg ser på pc'n. Det jeg ikke får til er at når jeg starter en film på pc'n, vises den ikke på tv'n. Hvordan kan jeg fikse det? Ser media player vinduet, men der hvor filmen er er det bare svart... Altså: ser filmen på pc'n men ikke på tv'n, selv om jeg ser desktopen og sånt... Endret 19. juli 2006 av Dolly_WoW
Gobi Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Sett oppløsningen din på pc'n til 800x600 og prøv igjen. .
Gobi Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ny / gammel tv? . Endret 21. juli 2006 av Gobi
Dolly_WoW Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2006 prøvd å sette oppløsningen til 800x600, uten at det hjalp... Ny tv, gammel pc. Poenget er at det har funket fint før, men ikke nå lengre... Før fikk jeg også opp to skjermer på skjermegenskaper, nå før jeg bare opp én. Kan ha noe med drivere og gjøre? Jeg ser jo alt annet, bare ikke selve filmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå