Gjest Jente_81 Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Som jeg har stressa i dag, og enda klarer jeg nesten ikke holde meg for å gråte. For noen uker siden knakk jeg en tann, og tannlegeskrekken hjelper ikke særlig mot dette! Fikk satt inn en midlertidig fylling. Men siden denne tannlegen viste seg å være dyrere en andre utsatte jeg timen og fikk bestilt hos en annen. Måtte ha en rotfylling. Så begynte tanna å bli vond. Måtte jo bestille time, fant en tannlege og tenkte at dette ordner seg. Fikk beskjed der at hvis jeg begynte å få smerter skulle jeg bare komme ned. Og jeg gikk ned, mannet meg opp. Gikk inn døra og forklarte situasjonen. Ble henvist til et rom og tannlegen der sa at han hadde ikke time før til neste uke. Spurte etter smerte stillende og han sa at han kunne bedøve tanna. Men jeg har veldig tannlege skrekk, spurte om jeg kunne få noe beroligende i hverfall først da. NEI, det kunne han ikke hjelpe meg med! Jeg ble så sinna og fustrert at jeg sa; ja da kan ikke dere hjelpe meg noe- snudde meg og gikk, avbestilte timen og dro! Så måtte jeg ringe legen for smertestillende, men han er på ferie. Ble henvist til en vikar. Der fikk jeg Ibux 600 og pinex forte............. Han kunne ikke gi meg sterkere. Og han beynte å fortelle om disse folkene som gikk rundt og samlet piller...... TRO OM JEG FØLTE MEG IRRITERT OG MISTENKT....... Ringte en tannlege som er spessialist på tannlegeskrekk, men de hadde ikke time før 1 august! Og den dagen starter jeg i ny jobb!!!!!! Hva skal jeg gjøre, hva hvis disse tablettene ikke holder? Er så fustrert! Lei meg og.....
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hei, jeg vil råde deg til å prøve en annen tannlege, som kan hjelpe deg. Tablettene vil kanskje hjelpe litt, men det vil ikke fjerne årsaken til hvorfor det er vondt. Det høres ut som at du kanskje har gått litt lenge med den midlertidige fyllingen, siden du nå har fått så vondt. God bedring og lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå