Gå til innhold

Rablerier av Snublefot


Snublefot

Anbefalte innlegg

Hei hei, her er jeg! :sjarmor:

Må innrømme at jeg foreløpig ikke har så mye på dette forumet å gjøre, men jeg HÅPER å med rette kunne kalle meg gravid i nærmeste fremtid. Vi er godt i gang, og vi vil vil vil vil vil få det til!! :Nikke:

Litt om mitt univers : Samboer med mannen i mitt liv(heldigvis), har en jobb jeg trives kjempegodt i, et herlig hus, prøver å holde formen oppe med trening og andre fysiske aktiviteter. Ellers prioriterer vi familie og venner, og litt kvalitetstid sammen :) Og mest av alt er vi klare for et lite vidunder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, du er heldig som har en snill mann og et herlig hus og ikke minst en jobb du trives i! Lykke til med prøvingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann,er det en dagbok for det også, det hadde jeg ikke sett gitt :rodme: Men takk takk :) Hvor er ris&ros hen da?Finner det visst ikke jeg.. :murvegg::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Gå litt lenger ned på siden, der du klikka deg inn på Graviditet ;) Der står det vel ris, ros og tips eller noe sånt. Så ber du dem flytte dette inn på Prøverdagbok hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri og takk for tips:) Men jeg finner det fortsatt ikke, jeg må jo være blind?!?! SKal lete litt mer.. og gratulere med å skulle bli mamma!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Epica :klem:

Nå har jeg blitt flytta til der jeg sikkert hører hjemme enn så lenge, prøver er hva jeg er!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på :)

lykke til som prøver. Håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei og :velkommen: inn i vårt koslige og spennende nabolag.

Håper du ikke skal bli her så lenge.

Det er bare å stå på og :humpe: mye, så blir det nok en liten :babysmokk: snart.

Ønsker Lykke til!

Søndags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...