Gå til innhold

Rablerier av Snublefot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, her er jeg! :sjarmor:

Må innrømme at jeg foreløpig ikke har så mye på dette forumet å gjøre, men jeg HÅPER å med rette kunne kalle meg gravid i nærmeste fremtid. Vi er godt i gang, og vi vil vil vil vil vil få det til!! :Nikke:

Litt om mitt univers : Samboer med mannen i mitt liv(heldigvis), har en jobb jeg trives kjempegodt i, et herlig hus, prøver å holde formen oppe med trening og andre fysiske aktiviteter. Ellers prioriterer vi familie og venner, og litt kvalitetstid sammen :) Og mest av alt er vi klare for et lite vidunder :sjenert:

Skrevet

Å, du er heldig som har en snill mann og et herlig hus og ikke minst en jobb du trives i! Lykke til med prøvingen! :klem:

Skrevet

Ojsann,er det en dagbok for det også, det hadde jeg ikke sett gitt :rodme: Men takk takk :) Hvor er ris&ros hen da?Finner det visst ikke jeg.. :murvegg::klaske:

Gjest Myztica
Skrevet

Gå litt lenger ned på siden, der du klikka deg inn på Graviditet ;) Der står det vel ris, ros og tips eller noe sånt. Så ber du dem flytte dette inn på Prøverdagbok hvis du vil :)

Skrevet

Hei LinKri og takk for tips:) Men jeg finner det fortsatt ikke, jeg må jo være blind?!?! SKal lete litt mer.. og gratulere med å skulle bli mamma!! :klem:

Skrevet

Tusen takk Epica :klem:

Nå har jeg blitt flytta til der jeg sikkert hører hjemme enn så lenge, prøver er hva jeg er!! :enig:

Skrevet

Lykke til som prøver, håper det klaffer kjempefort for deg og alle oss nye her :)

Skrevet

hei :vinke: lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Hei hei

Hilser på og ønsker lykke til :)

Skrevet

Innom for å hilse på :)

lykke til som prøver. Håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

Skrevet

:velkommen: som fersk prøver.

Håper prøvetiden blir kort for dere :)

• 1 måned senere...
Annonse
Skrevet

Hei og :velkommen: inn i vårt koslige og spennende nabolag.

Håper du ikke skal bli her så lenge.

Det er bare å stå på og :humpe: mye, så blir det nok en liten :babysmokk: snart.

Ønsker Lykke til!

Søndags :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...